Kategoria skupiająca systemy informatyczne np. ERP, WMS, WCS, TMS, YMS itp.
Astro WMS® przejmuje odpowiedzialność za wiele procesów, takich jak rozdzielanie zadań, optymalizacja rund kompletacyjnych, redukcja błędów podczas kompletacji czy śledzenie rzeczywistych czasów wykonywania operacji. W tym samym czasie pracownicy fizyczni prowadzeni są przez system przez kolejne zadania, nie musząc podejmować właściwie żadnych decyzji.
INTELIGENTNY I WYSOCE ELASTYCZNY SYSTEM ZARZĄDZANIA MAGAZYNEM
Astro WMS® jest systemem nierezerwującym i wszystkie procesy oparte są na tej logice. Oznacza to, że system nadaje priorytety zadaniom w czasie rzeczywistym. Niezależnie od tego, czy Twój magazyn pracuje głownie manualnie, czy jest zautomatyzowany, Astro WMS® pozwoli zarządzać poziomem zatowarowania oraz pomoże wskazać najlepsze lokalizacje składowania.
ROZWÓJ W STANDARDZIE
Wydajemy dwie nowe wersje systemu rocznie. Każda z tych wersji niesie ze sobą nowe funkcjonalności i usprawnienia. Dodatkowo by obsłużyć wiele zadań dodatkowych Astro WMS posiada wiele funkcji uzupełniających z których mogą korzystać nasi klienci.
Monitoring
Otoczenie magazynowe
Integracje
Optymalizacja
SZTUCZNA INTELIGENCJA
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje zasady optymalizacji procesów magazynowych, a samouczące się algorytmy pozwalają na ciągle ich doskonalenie.
Inteligentne obliczanie pudełek
W odróżnieniu od tradycyjnego podejścia linearnego Astro WMS® do obliczania pudełek wykorzystuje Sztuczną Inteligencję. Pozwala to dobierać optymalne opakowania zarówno pod względem wymiarów, jak i kosztów. Algorytm weryfikuje wszystkie potencjalne opcje i dopasowuje najlepszą dla każdej wysyłki.
Wyznaczanie ścieżki kompletacyjnej
Używając cyfrowej mapy magazynu i chmury obliczeniowej, system optymalizuje rundy kompletacyjne, skracając przebyty dystans średnio o 20%. Wykorzystanie algorytmów Al pozwala oszczędzić nie tylko czas, ale i energie elektryczną wózków, a także skrócić całkowity lead time procesu.
Planowanie siły roboczej
Wykorzystując dane z WMS z maksymalnie 4-letniego okresu historycznego, w połączeniu z algorytmami sztucznej inteligencji i uczeniem maszynowym, funkcja przewidywania siły roboczej AI tworzy założenia na przyszłość dotyczące ilości siły roboczej potrzebnej do realizacji różnych procesów, aby dotrzymać terminów i zminimalizować prace. Potrafi przewidzieć przepływ pracy na okres do 12 tygodni.
Problemy, które rozwiązuje:
Optymalizacja przemieszczania towaru
Funkcja multicykli pozwala mieszać różne rodzaje zadań, a także uzyskać odpowiednie zadania w zależności od tego, gdzie jesteś i dokąd zmierzasz. Celem tej funkcjonalności jest optymalizacja odległości przejazdu multicykli dla określonych typów zadań ( np. zadania: 3, 13, 18, 27, 36).
Pomysł polega na tym, że po zakończeniu zadania następne zadanie do wykonania jest wybierane z listy zadań, które mają być wykonane w bieżącym czasie i ich lokalizacji (liczba zadań jest konfigurowalna). Zadanie wybrane z listy to zadanie znajdujące się w najbliższej odległości od wózka widłowego.
Gdy kierowca wózka widłowego wybierze zadanie multicyklu, zostanie wykonane bezpośrednie połączenie do pracownika z zebranymi zadaniami z tej kolejki multicyklu- a z tych zadań – zadanie, które jest najbliżej bieżącej pozycji wózka widłowego – zostanie wybrane jako następne zadanie do wykonania
Korzyści:
Przed optymalizacją 968 metrów:
Po optymalizacji 576 metrów:
Uzupełnianie predykcyjne
Astro WMS® wykorzystuje AI również do uzupełniania predykcyjnego na magazynie. System opiera się na danych historycznych dotyczących kompletacji i przewiduje ilości towaru, która zostanie dzisiaj pobrana oraz uzupełni je przed otrzymaniem zamówień.
Korzyści:
MAGAZYN W CHMURZE
Astro WMS®️ SaaS opiera się równocześnie o architekturę jednodostępową (single-tenant) jak i wielodostępową (multi-tenant). Dzięki temu zyskujesz korzyści płynące z dzielenia przestrzeni w chmurze, równocześnie zachowując bezpieczeństwo i konfigurację w pełni dopasowaną do Twoich unikalnych potrzeb biznesowych.
Jeśli masz już dostęp do chmury lub chcesz samodzielnie podpisać umowę z jej dostawcą, możesz zacząć używać naszego oprogramowania, płacąc jedynie miesięczną subskrypcję. Korzystanie z Astro WMS SaaS ma te same zalety, co leasing samochodu. Otrzymujesz tę samą prędkość i moc, ale przy mniejszej początkowej inwestycji i większej elastyczności. Dodaj do tego wysokie bezpieczeństwo, gwarantowaną dostępność i mniejsze zapotrzebowanie na zasoby IT, a SaaS stanie się oczywistym wyborem.
Krótko mówiąc, Ty możesz skupić się na rozwoju swojej firmy, podczas gdy my zadbamy o infrastrukturę IT.
EFEKTYWNA AUTOMATYKA
Połączenie doświadczenia naszych ekspertów i sprawdzonego oprogramowania to klucz do sprawnego wdrożenia i wygodnego zarzadzania poszczególnymi elementami automatyki magazynowej w magazynie.
ASTRO WCS® – wprowadzenie Warehouse Control System jako warstwy pośredniej między WMS a automatyką magazynową pozwala zintegrować wiele systemów automatyki od różnych dostawców. W efekcie zapewnione jest sprawne sterowanie zautomatyzowanymi procesami magazynowymi. Elastyczny dobór sprzętu i możliwość otwarcia się na wielu dostawców pozwala niejednokrotnie uzyskać szybszy zwrot z inwestycji.
Digital Twin – wirtualny model 3D służy do wizualizacji danych, symulacji i emulacji (testowania i ciągłego doskonalenia) w całym cyklu życia systemu – od projektowania i budżetowania, do działań operacyjnych, wsparcia, rozwoju i modernizacji.
Cyfrowa kopia magazynu pozwala na:
Wdrożenie ASTRO WMS® – MegaGroup
Wdrożenie ASTRO WMS® – Saint-Gobain
Wdrożenie ASTRO WMS® – Carlsberg
Wdrożenie ASTRO WMS® – NeOnNet
Wdrożenie ASTRO WMS® – Hub Logistics
Wdrożenie ASTRO WMS® – Ahlsell
Krzysztof Kalisz:
Sales Director
krzysztof.kalisz@consafelogistics.com
+48508031326
Jakub Ciołek:
Account Manager
jakub.ciolek@consafelogistics.com
+48609 400 392
Rozwiązanie zauważa powtarzające się schematy w działaniu użytkowników, dzięki automatycznemu monitorowaniu i analizowaniu zachowań poprzez algorytmy sztucznej inteligencji. Na tej podstawie dostosowuje interfejs w sposób, który pozwala w przyszłości wykonywać takie czynności szybciej i łatwiej.
Wraz z premierą systemu Teneum X, oddajemy do użytku pierwsze inteligentne moduły w kluczowych obszarach biznesowych, zaczynając od modułu Workflow. W jednym miejscu skupia on wszystkie zadania, którymi powinien się zająć użytkownik. Dla każdego zadania
system stara się inteligentnie podpowiedzieć dalsze czynności, które najprawdopodobniej powinny być teraz wykonane. Teneum X to nie tylko Workflow – pracując nad nową wersją systemu Teneum X za priorytet postawiliśmy sobie to, aby stanowiły one całościowe wsparcie w obsłudze procesów operacyjnych w firmach handlowych i dystrybucyjnych. Tak powstało kilka nowych rozwiązań:
• moduł planowania zaopatrzenia, który automatyzuje proces prognozowania sprzedaży i kontraktowania zakupów. Rozwiązanie w oparciu o specjalnie zaprojektowane algorytmy bada aktualną sytuację przedsiębiorstwa (poziom zapasów poszczególnych towarów, liczbę i zakres zamówień do zrealizowania, planowane dostawy) i wspiera w tworzeniu planu zaopatrzenia.
• moduł BOK – Biuro obsługi klienta – rozwiązanie pozwala na skrócenie czasu obsługi zamówień o 50% poprzez realizację 80% zleceń bezobsługowo, dzięki regułom automatycznego przetwarzania zamówień
• WMS z obsługą na urządzeniach android – wraz z premierą Teneum X rozwiązanie WMS jest w pełni dostępne również na urządzeniach z system Android. Dzięki temu, bez względu na rodzaj i charakterystykę sprzętu wykorzystywanego w magazynie, wszystkie procesy mogą być zarządzane i obsługiwane w jednym systemie.
• zintegrowane centrum zarządzania sprzedażą – rozwiązanie jest pełni gotowe na integrację ze wszystkimi najpopularniejszymi narzędziami i systemami, wykorzystywanymi w sprzedaży online, czyli platformami e-Commerce (IAI, Magento, PrestaShop) oraz integratorami
sprzedaży (Baselinker, Plentymarkets, Linker, Sellintegro). System Teneum X to kontynuacja doświadczeń firmy Sente zdobytych przy projektowaniu i budowie dotychczasowego rozwiązania – systemu Sente S4. Wszystkie dotychczasowe obszary biznesowe, jakie były wspierane przez system Sente S4 są wspierane przez system Teneum X.
Wyzwania związane z efektywną obsługą wielokanałowej sprzedaży i rozwojem e-Commerce sprawiły, że firma Tedmark, dystrybutor opakowań spożywczych, zdecydowała się na wdrożenie rozwiązań ERP i WMS od Sente. O wyborze dostawcy IT zadecydowała możliwość dopasowania systemu do potrzeb przedsiębiorstwa i planów dalszego rozwoju. Dzięki wdrożeniu Tedmark zwiększył efektywność i skalę działania. Co więcej, prawie dwa lata po pierwotnym uruchomieniu, został opracowany i zaimplementowany moduł Fulfillment, dzięki której dystrybutor opakowań mógł szybko i sprawnie uruchomić usługi logistyczne dla swoich klientów. Wszystko to bez konieczności wymiany systemu czy integracji z innym rozwiązaniem. Poniżej omawiamy historię wdrożenia, wyzwania i stawiane przed nim cele.
Firma Tedmark od ponad 30 lat zajmuje się dystrybucją opakowań do żywności. Wieloletnie doświadczenie we współpracy z czołowymi zakładami przemysłu spożywczego i przetwórczego wykorzystuje do tego, by skutecznie odpowiadać na potrzeby swoich klientów w zakresie nowoczesnych sposobów pakowania. Przedsiębiorstwo zwraca szczególną uwagę na zapewnienie zaawansowanych technologii nadruków, dzięki czemu ich produkty opakowaniowe pomagają budować silną i spójną markę. Firma prowadzi wielokanałową sprzedaż, m.in. za pośrednictwem własnego e-Commerce B2C i B2B oraz poprzez marketplace’y. W ostatnim czasie Tedmark uruchomił usługi logistyczne – magazynowanie towarów, kompletowanie i wysyłanie zamówień dla firm e-Commerce. Unikalne doświadczenie w branży spożywczej, a co za tym idzie spełnianie norm HACCP i ISO sprawiają, że firma skutecznie obsługuje klientów zajmujących się handlem produktami żywnościowymi. Wyróżnikiem Tedmarku na rynku operatorów logistycznych jest fakt, że dzięki wieloletniemu doświadczeniu w obsłudze własnych zamówień, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych firma może zaprojektować i wdrożyć dla konkretnego klienta unikalny, szyty na miarę sposób obsługi logistycznej.
Firma Tedmark zwróciła się do Sente w celu podjęcia współpracy w zakresie wdrożenia oprogramowania wspierającego zarządzanie procesami operacyjnymi (ERP) i magazynu (WMS). Dotychczas używany system nie zapewniał przedsiębiorstwu wystarczającej elastyczności i łatwości we wprowadzaniu zmian.
„Brak elastyczności czy łatwości wprowadzania zmian w dotychczasowym systemie był powodem poszukiwania nowego rozwiązania. Narzędzie, które posiadaliśmy, było nieco podobne do świata sprzedaży internetowej, ale w rzeczywistości nie miało z e-Commerce kompletnie nic wspólnego. Zostało stworzone wcześniej, niż rozwiązania tego typu stały się znane. Stąd wziął się pomysł, aby poszukać czegoś innego. Na Sente trafiłem podczas webinaru dla branży e-Commerce. Jakub Czyżkowski brał w nim udział, pokazując narzędzie i postanowiłem sprawdzić, czy takie rozwiązania mogłyby nam pomóc” – Przemysław Tytro, Dyrektor Generalny w firmie Tedmark.
Pierwotnie zakładano jedynie wdrożenie modułu WMS, ale podczas sprintu analitycznego jasne stało się, że zintegrowanie nowego oprogramowania z dotychczas używanym rozwiązaniem nie będzie optymalne, stąd decyzja o wymianie całego systemu ERP. Dodatkowo, po realizacji pierwotnego wdrożenia, opracowywane były kolejne moduły, dedykowane nowym potrzebom biznesowym firmy Tedmark. Do najważniejszych z nich należał moduł Fulfillment, który miał umożliwić realizację strategii dywersyfikacji usług poprzez uruchomienie usług logistycznych.
Główne cele wdrożenia systemów ERP i WMS, które zostały zdefiniowane na starcie projektu, to:
Prace projektowe rozpoczęły się od przeprowadzenia sprintu, a w zasadzie dwóch sprintów analitycznych. Pierwszy z nich dotyczył obszaru handel i dystrybucja. Drugi skupiał się na rozwiązaniu WMS wspierającym pracę magazynu.
Do najważniejszych wyzwań związanych z realizacją projektu należały:
Wdrożenie objęło wprowadzenie rozwiązań z zakresu ERP – systemu zarządzającego całością procesów operacyjnych w przedsiębiorstwie oraz WMS – narzędzia optymalizującego i automatyzującego pracę magazynu.
W ramach projektu, poza pełną obsługą standardowych dla firm handlowych procesów w obszarach sprzedaży, magazynu i księgowości, wdrożone zostały następujące, dopasowane do potrzeb i specyfiki działania Tedmark, rozwiązania:
Wdrożone rozwiązania pozwoliły firmie Tedmark skrócić czas realizacji zamówień i osiągnąć automatyzację obsługi tego procesu. Co więcej, dzięki zaprojektowaniu i implementacji modułu fulfillment firma z sukcesem rozpoczęła świadczenie usług logistycznych dla kilku pierwszych klientów. Jednocześnie rozwiązanie jest na tyle skalowalne, że Tedmark jest gotowy uruchamiać obsługę zamówień kolejnych kontrahentów niemal od ręki.
„Zakończenie wdrożenia systemu ERP przyniosło nam wiele korzyści, które znacząco wpłynęły na naszą efektywność i konkurencyjność na rynku. Nowy system umożliwił nam sprawną integrację wszystkich procesów biznesowych, co skutkowało lepszą synchronizacją działań oraz usprawnieniem przepływu informacji. Dzięki temu zyskaliśmy pełną transparentność i kontrolę nad naszymi operacjami, co pozwoliło nam podejmować bardziej świadome decyzje strategiczne. Poza tym system ERP przyczynił się do poprawy efektywności naszych pracowników przez automatyzację wielu rutynowych zadań, co skróciło czas realizacji zadań i zwiększyło naszą zdolność do obsługi większego wolumenu zleceń. W rezultacie, wdrożenie ERP przyniosło nam znaczący wzrost efektywności, optymalizację kosztów i wzmocnienie naszej pozycji na rynku”. – podsumowuje Przemysław Tytro, Dyrektor Generalny w firmie Tedmark.
Nie jest to koniec współpracy z Sente. Obecnie zespół projektowy koncentruje się na wdrażaniu nowych elementów rozwiązań informatycznych i projektowaniu kolejnych funkcji, które pozwolą sukcesywnie realizować cele związane z procesem cyfrowej transformacji organizacji.
Wdrożenie systemu ERP przyniosło firmie Tedmark konkretne, mierzalne efekty biznesowe. Do tej pory osiągnięte zostały m.in. następujące rezultaty:
Ada Szymczak-Skórka
Menadżer ds. marketingu i sprzedaży
tel: 726 346 199
email: a.szymczak-skorka@sente.pl
WMS Rewista wspiera cały proces magazynowy od dostaw, przez wysyłkę aż po inwentaryzację. Jest zintegrowany z bazami danych, systemami zewnętrznymi oraz firmami kurierskimi. Ponadto współpracuje z wszystkimi typami urządzeń.
Pobierz Katalog o WMS Rewista: https://rewista.pl/application/files/3015/8703/1695/Katalog_Rewista.pdf
Pobierz „Poradnik wyboru systemu WMS”: https://www.aspekt.net.pl/poradnik-wyboru-systemu-wms
Nieograniczone możliwości
System może zostać wdrożony w wersji rozbudowanej lub podstawowej — w zależności od potrzeb klienta oraz jest otwarty na przyszłe aktualizacje. Zarówno jego instalacja, jak i obsługa są proste i intuicyjne. Dzięki wykorzystaniu najwydajniejszych technologii zapewnia szeroką funkcjonalność, obejmującą m.in.:
Kompleksowe wsparcie wszystkich procesów
Wdrożenie WMS Rewista do magazynu zapewnia wzrost wydajności pracy, jakości usługi oraz odporność na rotacje kadr. System redukuje również koszty logistyczne, błędy w operacjach oraz czas pracy. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi urządzenia zarządzanie przestrzenią magazynową jest niezwykle proste. Z kolei wielojęzyczność na poziomie użytkownika umożliwia łatwe wdrożenie pracowników, którzy nie władają biegle językiem polskim.
Zastosowanie WMS Rewista
System znajdzie zastosowanie w każdej branży. Sprawdzi się zarówno w centrach dystrybucyjnych, magazynach logistycznych, e-commerce jak i rozbudowanych zapleczach magazynowych.
Klienci, korzystający z WMS Rewista
Abisal, ADBL, Anmar, Avon, Arkus & Romet Group, Deles Polska, HAP, NNR, NGK, Marku Dental, Operis, Opus, Poleko, Respector, VAN Group, Lilu Fruits
WMS Rewista u producenta kosmetyków samochodowych
Wdrozenie systemu WMS REWISTA w hurtowni hydraulicznej
ASPEKT Sp. z o.o.
ul. Męczenników Oświęcimia 40,
41-922 Radzionków
Aby sprostać oczekiwaniom klientów w zakresie niższych kosztów i krótszych czasów realizacji, trzeba być stale na bieżąco. Nie chcesz być ograniczony przez swoje oprogramowanie. Nasze rozwiązanie jest kompletnym systemem informatycznym przeznaczonym dla dostawców usług logistycznych i posiada wszystkie funkcje umożliwiające realizację procesów logistycznych i biznesowych. Od kontroli i zarządzania zapasami w magazynach do obsługi transportu włącznie. To wszystko w standardzie branżowym!
Uwzględnia szczegółowe rozliczenia świadczonych usług i kosztów składowania. To wszystko z terminem wdrożenia od kilku dni do 3 miesięcy.
Zyskaj lepszy wgląd w swoje procesy biznesowe, utrzymuj koszty na niskim poziomie i z łatwością odpowiadaj na pytania klientów.
Od prostego magazynowania, działań VAL, planowania tras i zarządzania umowami do kompletnego zarządzania stawkami, dopłatami i Twoją flotą. Dzięki najnowszej technologii wszystko staje się dziecinnie proste.
Modalny lub intermodalny, zawsze idziesz o krok dalej. Wiesz, że jest to możliwe tylko wtedy, gdy jesteś w stanie szybko zmieniać biegi. Zwiększ swoje zyski. Zwiększ skuteczność i wydajność usług. Nie pozwól się zepchnąć na boczny tor. Oprogramowanie do transportu drogowego 3PL Dynamics zapewnia wgląd w procesy biznesowe i daje narzędzia do utrzymywania niskich kosztów transportu, punktualności i monitorowania jakości. Wciśnij pedał gazu.
Oprogramowanie do transportu drogowego – wszystko, czego potrzebujesz, aby przyspieszyć
Unikaj przeszkód na swojej drodze. Nasze oprogramowanie TMS wspiera wszystkie działania usług logistycznych 3PL, aby być na bieżąco. Zarządzanie zamówieniami, planowanie podróży, planowanie tras, zarządzanie umowami oraz pełne zarządzanie stawkami, dopłatami i flotą. Razem z – jak to nazywamy – peletonem firm logistycznych – upewniamy się, że wszystko jest na miejscu.
Kontrola nad swoimi pojazdami
Oferujemy gotowe połączenia z różnymi systemami komputerów pokładowych i zaawansowanymi systemami planowania (APS). Nasze oprogramowanie obsługuje wszystkie formy transportu drogowego, niezależnie od tego, czy zapewniasz transport swoim klientom za pomocą swoich ciężarówek, czy zlecasz wszystko na zewnątrz.
Obsługa wszystkich form transportu drogowego
3PL Dynamics obsługuje wszystkie formy transportu drogowego, niezależnie od tego, czy zapewniasz transport dla swoich klientów z wykorzystaniem własnych pojazdami i kierowców, czy też zlecasz go przewoźnikom.
Obliczanie ofert
W oparciu o ustalone umowy taryfowe można łatwo obliczyć koszty transportu. W ten sposób cena za nowe zlecenie transportowe może zostać szybko (i automatycznie) obliczona, a za pomocą jednego kliknięcia oferta może zostać wysłana pocztą lub przekształcić się bezpośrednio w zlecenie transportowe.
Generowanie dokumentów transportowych
Po wprowadzeniu danych przesyłek do systemu TMS, automatycznie generowane są wymagane dokumenty, takie jak CMR, lista załadunkowa, pokwitowania.
Fakturowanie
Po dostarczeniu przesyłki faktura jest generowana automatycznie w systemie TMS lub rezerwowana na potrzeby faktury zbiorczej.
Ponieważ przesyłka jest powiązana z wyceną, dział administracyjny może sprawdzić i wysłać fakturę. Mogą zostać dodane specjalne wydatki, takie jak godziny oczekiwania, przepakowanie lub opłata za rezerwację.
Jeśli transport jest zlecany na zewnątrz, fakturę od podwykonawcy można sprawdzić dzięki połączeniu zlecenia transportowego z umowami taryfowymi. Możliwe jest również samofakturowanie.
Faktura zakupu zostanie dołączona do pliku poprzez „skanowanie dokumentów”.
Zalety w skrócie:
Magazyn, to przestrzeń, w której wykorzystujesz swoją wiedzę i umiejętności w praktyce. To miejsce, które pozwala wyróżnić się na tle konkurencji. Odciążasz swoich klientów od działań logistycznych. Jesteś kluczem do udanego biznesu dla swoich klientów. Kluczowym graczem. To wymaga najwyższej wydajności każdego dnia.
Dlatego nie możesz sobie pozwolić na odpoczynek. Musisz nieustannie wywiązywać się ze swoich obowiązków. Wprowadzać innowacje. Cały czas poszukiwać ulepszeń w procesach magazynowych, aby zapewnić wydajną pracę. Czy poświęcasz zbyt wiele czasu na rejestrowanie działań magazynowych? Czy Twoi klienci wymagają całodobowego wglądu w najnowszy status zamówienia? A może fakturowanie jest zbyt czasochłonne? W takim razie nadszedł czas na zmiany. 3PL Dynamics to oprogramowanie do zarządzania magazynem dla logistyki 3PL, które pomoże Ci zyskać przewagę.
Wsparcie dla całej działalności magazynowej
Oprogramowanie WMS oferujące funkcje nowoczesnego systemu WMS na wyciągnięcie ręki:
Standardowo dostępne integracje. Od ERP, robotyki i platform przewoźników po producentów, sprzedawców detalicznych i sklepy internetowe.
Zmniejsz liczbę operacji wykonywanych ręcznie i usprawnij swoje procesy dzięki naszej zaawansowanej platformie integracyjnej. Skorzystaj ze standardowo dostępnych integracji z producentami, sprzedawcami detalicznymi, sklepami internetowymi lub systemami ERP swoich klientów. Od zamówień zakupu i sprzedaży po raporty magazynowe i ich modyfikacje. Zintegruj się bezpośrednio z SAP, Carrefour lub Shopify. Wybierz najlepszą opcję wysyłki za pośrednictwem platform przewoźników Transsmart (firmy nShift), DeliveryMatch lub Sendcloud.
Dąż do w pełni zautomatyzowanego, kompleksowego przepływu pracy w magazynie i wprowadź robotykę. Nasza platforma integracyjna działa jako pomost między systemem WMS a zautomatyzowanym sprzętem do obsługi materiałów, pomagając usprawnić proces magazynowy od A do Z. Niezależnie od tego, czy są to przenośniki taśmowe, pojazdy sterowane automatycznie (AGV), podnośniki pionowe (VTU), AutoStores czy automatyczne urządzenia do pobierania towarów.
WMS i fakturowanie
System WMS płynnie integruje się z administracją finansową w Dynamics 365 Business Central, co oznacza, że wszystkie działania magazynowe są rejestrowane i fakturowane szybko i łatwo. Zapewnia to wgląd w czasie rzeczywistym w sytuację finansową, w tym w oczekujące faktury.
Informacje zarządcze w systemie WMS
Mierzyć znaczy wiedzieć. Dlatego nasze kompleksowe rozwiązanie dla dostawców usług logistycznych obejmuje wszystkie niezbędne formaty raportów.
Od prostej listy zapasów po kompletny pulpit nawigacyjny z najważniejszymi wskaźnikami KPI. Ponieważ wszystkie dane są dostępne w ramach jednego zintegrowanego rozwiązania, zyskujesz jasny wgląd we wszystkie procesy biznesowe.
Zalety w skrócie:
Ibsc bank serwis sp. z o.o. sp.k
Chodkiewicza 38, 85-667 bydgoszcz
tel. 52 320 40 10
mail: martababaczyk@ibsc.pl
Do Pagero Network należy obecnie ponad 14 milionów firm, w tym 80 tysięcy klientów w ponad 140 krajach.
Przyłączenie się do Pagero Network zapewnia:
Ricoh:
https://www.pagero.com/customer-cases/ricoh
HPE:
https://www.pagero.com/customer-cases/hewlett-packard-enterprise
Jotun:
https://www.pagero.com/customer-cases/jotun-india
Sandvik:
https://www.pagero.com/customer-cases/sandvik-mining
ABB:
https://www.pagero.com/customer-cases/abb
Andrzej Pijanowski
Country manager – pagero poland
+48 532 536 512
Opcjonalnie:
Marlena Hess
+48 668 824 278
Oprogramowanie K.Sight CLASS firmy Körber służące do projektowania magazynów i symulowania zachodzących w nich procesów daje ogromne możliwości analityczne, a wszystko dostępne praktycznie w 3 prostych krokach:
1. Intuicyjne narzędzia do rysowania układu magazynu za pomocą prostego przeciągania i upuszczania obiektów lub importu rysunku CAD
2. Szybkie i łatwe definiowanie procesów magazynowych
3. Symulacje w 2D i 3D, aby zwizualizować działanie i wykorzystać raporty KPI do zrozumienia wydajność całego magazynu jak i w rozbiciu na poszczególne procesy i stanowiska. To narzędzie umożliwia testowanie różnych układów i procesów operacyjnych w magazynie bez konieczności przeprowadzania próby fizycznej.
Jest nieodzownym „narzędziem” do identyfikacji kosztów i poprawy efektywności w magazynie oraz jako platforma testowa do wprowadzenia innowacji operacyjnych. Oprogramowanie może być wykorzystywane do analiz dla nowych konstrukcji, np projekty testowe przed rozpoczęciem budowy, jak również w celu usprawnienia operacyjnego w już istniejącej lokalizacji. CLASS pozwala użytkownikom projektować, testować i przeprojektowywać kompleksowe rozwiązania magazynowe na komputerze, w środowisku wirtualnym, poprzez zmianę wielu różnych parametrów jednocześnie przedstawiając wyniki i wpływ tych zmian na funkcjonowanie magazynu m.in.:.
• Ocena zmian w układzie layoutu magazynu i ich skutki wpływające na produktywność
• Identyfikacja przepustowości i wąskich gardeł
• Przegląd różnych typów profili lub różnych metod kompletacji
• Oszacowanie wymagań dotyczących zasobów, schematów zmian i dostępności sprzętu
• Wyliczenia kosztów i określanie poziomu świadczonych usług poprzez symulację codziennych operacji. Analizowane są wszystkie potrzebne zadania do realizacji w magazynie – od rozładunku pojazdów, składowania, aż do kompletacji zamówień, budowania palet, po załadunek pojazdów i wysyłkę.
Niezrównaną zaletą CLASS jest to, że wszystko samodzielnie może wykonać specjalista ds. logistyki bez konieczności angażowania programistów. Kiedy firmy doświadczają zwiększonego wzrostu skali biznesu lub chcą poprawić wydajność to używając CLASS możemy określić, w jaki sposób możemy uzyskać większy wolumen lub przepustowość w istniejącym magazynie oraz zrozumienie, gdzie znajdują się „punkty stresu”. Narzędzia graficzne i animacja w CLASS sprawiają, że jest to ulubiony program dla zespołów sprzedaży w firmach 3PL gdyż mogą ocenić potencjalne koszty rozwiązania oraz tworzyć markowe filmy promocyjne pod kątem danego klienta.
AG Consult
Mikołaja Reja 9
05-502 PIaseczno
tel. 22 499 05 86
e-mail: biuro@agc.com.pl