Metodologia

SPOSÓB LICZENIA PUNKTÓW
W kategoriach tematycznych o końcowym sukcesie zadecyduje suma punktów poszczególnych aktywności plebiscytowych, do których należą:
  • Ankiety wypełniane przez klientów końcowych
    Uczestnicy plebiscytu mają możliwość przekazania klientom korzystającym z ich rozwiązań lub produktów ankiety plebiscytowe,
    które zbadają zadowolenie klientów końcowych z poszczególnych produktów i usług.
    Wybrane ankiety zostaną zweryfikowane telefonicznie poprzez pogłębiony wywiad. Ankiety nie są wypełniane anonimowo.
  • Otwarte głosowanie na dedykowanej platformie plebiscytowej
    Menedżer logistyki ma możliwość głosowania w każdej kategorii, ale oddając imienny głos na maksymalnie jedno rozwiązanie w danej kategorii.
  • Głosy członków kapituły
    Każdy członek kapituły wskazuje swojego zwycięzcę danej kategorii, przypisując mu 10 punktów (co odpowiada 10 punktom w otwartym głosowaniu).
OPINIA MENEDŻERÓW ŁAŃCUCHA
DOSTAW W CENTRUM UWAGI
W centrum plebiscytu leży chęć oddania głosu menedżerom łańcucha dostaw. Ich opinia przekazana w pogłębionych ankietach satysfakcji pozwoli wyłonić liderów rynku.
PEŁNA
TRANSPARENTNOŚĆ
Nad procesem głosowania oraz liczenia głosów czuwała będzie niezależna kapituła, która zadba o pełną transparentność w przyznawaniu nagród plebiscytowych.
OCENA
PRAKTYKÓW
Nad oceną oraz prawidłowym opunktowaniem ankiet plebiscytowych czuwała będzie kapituła projektu złożona z redaktorów naczelnych „Logistics Manager”, „Transport Manager”, „Production Manager”, a także z przedstawicieli niezależnych organizacji branżowych i środowiska akademickiego. Kapituła projektu wyłoni również laureatów w dwóch interdescyplinarnych kategoriach poprzez wewnętrzne głosowanie.
PRAKTYCZNE
WYZNACZNIKI
Nad ankietami plebiscytowymi pracują najlepsi specjaliści branżowi wraz z wykwalifikowanymi audytorami, aby zbudować statystycznie relewantne kwestionariusze oddające kluczowe cechy pozwalające na osiągniecie satysfakcji klienta końcowego w poszczególnych kategoriach.