Kategoria dla rozwiązań logistycznych dedykowanych do obsługi kanału e-commerce (usługi fulfilment, automatyka magazynowa, platformy logistyczne itp)
LAUREAT PLEBISCYTU LOGISTICS AWARDS POLAND 2022
iDimension Plus jest najszybszym statycznym rozwiązaniem dostępnym na rynku przy obliczaniu wymiarów pudełek, opakowań płaskich, worków polietylenowych i innych elementów. Urządzenie pomaga zapobiegać utracie przychodów, zapewniając dokładne obliczenia masy wymiarowej wymagane przez przewoźników paczek takich jak firmy kurierskie czy poczta.
Dzięki urządzeniu iDimension Plus wymiarowanie paczek jest szybsze i dokładniejsze niż w przypadku pomiarów ręcznych. W czasie 0,2 sekundy paczki są automatycznie wymiarowane z dokładnością do 0,2 cala, co eliminuje ryzyko popełnienia błędu przez człowieka. Paczki o nieregularnych kształtach, takich jak cylindry, kule, tuby, worki polietylenowe i opakowania o nierównych kształtach są obliczane z dokładnością do +/-0,5 cala. Urządzenie posiada certyfikat NTEP dla pojedynczych nieprzeźroczystych obiektów o nieregularnych i sześciennych kształtach.
Urządzenie iDimension Plus wykorzystuje wiele opatentowanych technologii obrazowania 3D wraz z zaawansowanymi algorytmami w celu optymalizacji czasu i przepustowości statycznych przesyłek wychodzących. W przypadku obiektów poniżej 1,2 cala unikalna technologia wykrywania wy płaszczeń umożliwia pomiar kopert i małych paczek. Każdy wymiar dodatkowo może być udokumentowany zdjęciem w jakości 4K wykonanym od góry, które można wykorzystać np. podczas sporów dotyczących uszkodzonych paczek. Kolorowy ekran dotykowy zapewnia natychmiastową informację zwrotną, obraz na żywo, pomiary, wagę i funkcje operatora przydatne w codziennej pracy.
Dzięki łatwemu w obsłudze kreatorowi konfiguracji można rozpocząć korzystanie z urządzenia iDimension Plus w ciągu 30 minut od rozpakowania. Wystarczy połączyć się z interfejsem internetowym, aby zacząć korzystać z zaawansowanych ustawień konfiguracyjnych i komunikacyjnych.
AG Consult
Mikołaja Reja 9,
05-500 Piaseczno
+48 22 499 05 86
biuro@agc.com.pl
TD-4410D to urządzenie firmy Brother, które pozwala na błyskawiczny i wygodny druk etykiet oraz oznaczeń dla firm logistycznych i transportowych.
Stacjonarna drukarka termiczna Brother TD-4410D to 4-calowy model pracujący w technologii druku termicznego. Dedykowana jest m.in. użytkownikom z branży transportu i logistyki, którzy muszą szybko oraz wydajnie oznaczać towary. Urządzenie znajdzie zastosowanie w magazynach, centrach logistycznych i w podmiotach zajmujących się sprzedażą wielokanałową oraz e-handlem.
Model drukuje z maksymalną prędkością wynoszącą 203 mm na sekundę a maksymalna długość wydruku to 3000 mm. Drukarka została wyposażona w specjalny podajnik, który wydaje etykiety wydrukiem do góry, dzięki czemu użytkownicy mogą w wygodniejszy i szybszy sposób tworzyć oraz aplikować oznaczenia. Urządzenie TD-4410D można opcjonalnie wyposażyć w obcinak umożliwiający szybkie odcinanie wydrukowanych etykiet oraz w odklejak, który automatycznie odkleja i podaje samoprzylepne etykiety.
Drukarka charakteryzuje się wygodną kalibracją i posiada licznik użycia etykiet. Urządzenie jest kompatybilne z systemem Windows oraz oferuje integrację z systemami informatycznymi SAP i obsługuje popularne oprogramowanie Seagull BarTender.
Drukarka Brother TD-4410D jest objęta 3-letnią gwarancją po rejestracji na stronie www.brother.pl. Więcej szczegółów na www.brother.pl.
Brother Central and Eastern Europe GmbH
Pfarrgasse 58
1230 Vienna, Austria
LAUREAT PLEBISCYTU LOGISTICS AWARDS POLAND 2022
SZYBKA I SPRAWNA LOGISTYKA DLA ECOMMERCE
Rozwiązanie kompleksowego fulfillment polega na przejęciu całej fizycznej logistyki od klienta. Wpływa to na profesjonalizację logistyki i ułatwienie procesów klienta, dzięki czemu zyskuje on:
Skalowalność
Dzięki outsoursingowi logistyki klient może w pełni skupić się na swoim biznesie, bez konieczności martwienia się o logistykę. Dzięki współpracy z Omnipack może bez ograniczeń skalować swój biznes, bez ponoszenia dodatkowych kosztów wynikających z konieczności dokupienia dodatkowej powierzchni magazynowej oraz zatrudniania nowych pracowników.
Konkurencyjność
Jakość i szybki czas dostawy. Zaawansowana technologii WMS zapewnia minimalizację błędów przy realizacji zamówień (99,92% Perfect Order Ratio) dbając o jakość wysyłek klienta. Szybki czas dostawy, dzięki położeniu, naszych magazynów przy głównych węzłach komunikacyjnych. Dodatkowo współpraca z większością przewoźników oraz konsolidacja wielu paczek w jednym miejscu pozwala zapewnić nam korzystniejsze warunki takie jak np. późny cut-off oraz lepsze stawki.
Zamiana kosztów stałych na zmienne
Posiadając własny magazyn, obowiązuje stała opłata za najem powierzchni – niezależnie od tego, ile towaru się tam znajduje. Fulfillment umożliwia zamianę stałych kosztów na koszty zmienne, zależne od rzeczywistej liczby wysłanych paczek. Oprócz tego, korzystanie z usług operatora logistycznego pozwala optymalizować koszty bazując na efekcie skali. W związku z tym, że obsługujemy wielu klientów, jesteśmy w stanie wynegocjować znacznie lepsze stawki, na przykład z firmami kurierskimi. Korzystając z usług logistycznych dla eCommerce nie muszą się martwić rotacją czy zatrudnianiem nowych pracowników, zamówieniami zajmują się ludzie, którzy wysłali miliony paczek! A wszystkie innowacje są możliwe do wdrożenia niemalże natychmiast.
Możliwość ekspansji zagranicznej
Fulfillment to idealne rozwiązanie dla klientów, którzy planują rozszerzyć sprzedaż na rynki zagraniczne. W całym procesie ekspansji najwięcej obaw budzą właśnie kwestie logistyczne – koszt i czas dostawy, podatki, cła oraz obsługa zwrotów. Powierzając logistykę zewnętrznemu podmiotowi, istnieje pewność, że wszystkie powyższe zostaną bezproblemowo zrealizowane na najwyższym poziomie.
O powodzeniu współpracy decyduje dobrze przeprowadzone wdrożenie klienta w naszą usługę. Dlatego w naszej strukturze posiadamy oddzielny zespół, który za nie odpowiada. Nad każdym procesem czuwa dedykowany Onboarding Manager, który przez cały jego czas pozostaje do dyspozycji klienta, dba o bieżący przepływ informacji i rozwiewa ewentualne wątpliwości. Samo wdrożenie można podzielić na 3 kluczowe etapy.
Etap 1: przygotowanie
Rozpoczyna się od bardzo dokładnego wywiadu, który Onboarding Manager przeprowadza z klientem. Informacje, które uzyskuje dotyczą:
Wszystko po to, żeby można było sporządzić dokładny harmonogram, który pozwoli określić start wysyłek. Harmonogram staje się później załącznikiem do umowy i na jego podstawie wykonywane są dalsze prace. Na tym etapie tworzone jest także SOP – Standard Operating Procedure, czyli zestaw instrukcji, które pomagają osiągnąć wydajność operacji i jednolitość działań podczas całego procesu.
Etap 2: integracja
Połączenie platformy sprzedażowej klienta z naszym systemem magazynowym. W Omnipack posiadamy gotowe integracje ze wszystkimi popularnymi platformami, a w przypadku autorskiego sklepu jesteśmy w stanie przeprowadzić customową integrację.
Na tym etapie klient musi zapewnić dokładną kartotekę z wypisanymi wszystkimi produktami, które sprzedaje. Niezwykle ważne jest, żeby była ona poprawna, w przypadku błędnej kartoteki klient może liczyć na pomoc Onboarding Managera, który dokładnie poinstruuje go, co należy poprawić.
Etap 3: logistyka
Ostatni etap wdrożenia to praca bardziej operacyjna. Zadaniem sprzedawcy jest dostarczenie produktów do magazynu, a także ich odpowiednie oznakowanie. Jeśli zdarzą się jakieś rozbieżności, produkty bez kodów lub inne pomyłki – pomagamy je wyjaśnić (np. poprzez wysłanie zdjęcia niezidentyfikowanego produktu). Także na tym etapie odbywa się szkolenie pracowników Omnipack z realizacji zamówień klienta, dzięki któremu jesteśmy w stanie zagwarantować dokładnie taki standard jakościowy, jakiego wymaga klient. Dla zespołu klienta również gwarantujemy szkolenia z narzędzi jakie oddajemy w jego ręce, zasad działania magazynu oraz procesu fulfillmentu.
Dodatkowym krokiem są – Testy
Onboarding Manager dysponuje checklistą z ponad 100 punktami, dzięki której upewnia się, że wszystkie zadania zostały zrealizowane i że jako operator jesteśmy gotowi na start wysyłek. Wypełniona checklista jest podpisywana przez Onboarding Managera i Kierownika Magazynu. Następnie przechodzimy do testów. Robimy symulację całego procesu odwzorowującą drogę, którą przechodzić będzie każde zamówienie. Całość nagrywamy, a filmik wysyłamy do klienta. To ostatecznie potwierdza, że jesteśmy gotowi na rozpoczęcie wysyłek.
Czas
Cały proces trwa zazwyczaj około 3-4 tygodnie, ale na specjalne życzenie klienta jesteśmy w stanie go przyspieszyć. Jeśli klient posiada sklep na popularnej platformie, jest dobrze przygotowany pod kątem operacyjnym, a kontakt przebiega bezproblemowo wtedy ten czas może skrócić się nawet do 1 tygodnia.
W Omnipack oferujemy wsparcie posprzedażowe na wielu etapach. W naszej usłudze sprzedaż to dopiero początek naszej współpracy z klientem!
W procesie integracji klientów z naszą usługą bierze udział dział Onboardingu, każdy klient ma przypisanego Onboarding Menagera, który zajmuje się wprowadzeniem klienta w naszą usługę, wspólnym wypracowaniem metody pracy, harmonogramu wdrożenia oraz wzajemną nauką. Wiemy, że pierwsze tygodnie po starcie wysyłek to okres, kiedy klient najbardziej potrzebuje naszego wsparcia. Dlatego zapewniamy mu od 1 do 2 tygodni dodatkowej opieki Onboarding Managera, który proaktywnie analizuje sytuacje i rozwiązuje wszelkie problemy, żeby zoptymalizować cały proces
Po pomyślnej integracji opiekę nad klientem przejmuje specjalnie powołany dział Merchant Support, inaczej zespół do zadań specjalnych. Pomagają zwalczyć wszystkie problemy naszych klientów. To do nich trafiają wszystkie pytania związane z dostawami towarów, zamówieniami, wysyłką oraz realizacją zwrotów. Przez cały okres współpracy Merchant Support opiekuje się klientem i na bieżąco odpowiada na wszelkie jego zapytania.
Oprócz tego, w Omnipack posiadamy także dział Merchant Success, który dba o ogólne zadowolenie klientów oraz pomaga im efektywnie rozwijać biznes.
W Omnipack staramy się również wychodzić naprzeciw potrzebą naszych klientów, wiedząc, że nie każdy ma takie same wymagania. Jedni klienci z racji posiadania bardziej skomplikowanego asortymentu, wymagają więcej uwagi i pomocy z naszej strony. Posiadają wtedy swojego dedykowanego opiekuna, który dogłębnie zna firmę, produkt, procesy oraz zespół, z którym współpracuje.
O codzienną opiekę nad naszymi klientami szczególnie dbają cztery sektory.
W Omnipack oferujemy usługę kompleksowego fulfillmentu, co oznacza, że od naszych klientów przejmujemy 100% fizycznej logistyki sklepu internetowego.
Nasza usługa składa się z poszczególnych etapów:
Integracja systemowa: najpierw należy zadbać, żeby platforma sprzedażowa, z której korzysta klient została zintegrowana z naszym systemem magazynowym (WMS). Jest to niezbędne, żeby bezbłędnie i efektywnie zarządzać zamówieniami. W Omnipack mamy gotowe integracje ze wszystkimi największymi platformami eCommerce, co znacznie usprawnia start współpracy.
Dostawa towaru: organizujemy transport produktów klienta do naszych centrów logistycznych, w magazynie przyjmujemy towar maksymalnie w ciągu 24 godzin.
Magazynowanie: produkty przechowujemy wykorzystując dostosowaną infrastrukturę regałową np. regały fashion, regały metalowe, wieszaki, strefy z ograniczonym dostępem dla towarów wartościowych.
Pick & Pack: po przyjęciu zamówienia towar jest kompletowany z dedykowanych lokalizacji, a następnie pakowany według Twoich wymagań. Transport paczek w obrębie magazynu odbywa się za pomocą automatycznych przenośników rolkowych.
Wysyłka: współpracujemy ze wszystkimi dostępnymi przewoźnikami w Europie zapewniając konkurencyjne stawki.
Zwroty i reklamacje: nasz fulfillment to także zarządzanie obsługą zwrotów i reklamacji (przyjęcie, ocena, serwis, pranie, prasowanie, odświeżanie, przepakowywanie), a następnie pełnowartościowe produkty wprowadzamy na stan magazynowy.
W zakres naszej oferty wchodzą również usługi dodatkowe, które podejmujemy na życzenie klienta. Jesteśmy w stanie zapewnić m.in. obsługę celną przesyłek międzynarodowych, rozliczenia VAT, personalizację opakowań.
Femi Stories – projekt wdrożenia, case study
Wdrożenie usług dla polskiego klienta z branży fashion. Kluczowymi aspektami, które zadecydowały o podjęciu współpracy z Omnipack były zapewniane przez nas standardy jakościowe i czas realizacji poszczególnych operacji logistycznych, które prowadziły do znacznej poprawy doświadczeń zakupowych ostatecznego konsumenta oraz optymalizacji kosztów wynikająca z redukcji popełnianych błędów i lepszych rozwiązań logistycznych. Duże znaczenie miała również nasza gotowość do przejęcia wszystkich operacji magazynowych od poprzedniego operatora logistycznego w terminie nieprzekraczającym 6 tygodni od podpisania umowy.
Klient podczas wdrożenia kładł duży nacisk na śledzenie wyników jakościowych i na zestawianiu ich z ofertą Omnipack. Na potrzeby zmierzenia tych parametrów określiliśmy kilka najważniejszych kategorii, które według klienta składały się na zapewnienie najwyższej jakości usługi. Zaczęliśmy mierzyć w nich naszą skuteczność i efektywność. Kategorie i mierzone wskaźniki to:
Klient został wdrożony do operacji Omnipack w czasie krótszym niż zakładany. Planowo było to 6 tygodni, ale dzięki szybkiej responsywności i współpracy klienta, całą pracę udało wykonać się w 4 tygodnie. Do integracji systemów użyliśmy interfejsu API, który pozwolił na szybką konfigurację wymiany danych, a dobra organizacja klienta i jego doświadczenie z logistyką usprawniło jeszcze cały proces. OTD (on time delivery) wdrożenia wszystkich operacji wyniosła 100%.
Przez pierwsze 3 miesiące współpracy mierzyliśmy średni czas przyjęcia dostawy od momentu dostarczenia jej na magazyn oraz dokładności przyjęcia (ilość popełnianych błędów). W okresie tym 100% dostaw zostało przyjęte w zagwarantowanym standardzie 24h i popełniliśmy jedynie 2 błędy, które pozwoliły nam na zapewnienie dokładności przyjęcia na poziomie 99,97% co mieściło się w celu jakościowym.
Tak samo jak w przypadku dostaw, przez pierwszy kwartał kategoria wysyłki była analizowana pod kątem OTD oraz zgodności wysyłanego towaru z zamówieniem. Dzięki naszym rozwiązaniom systemowym (na przykład podwójnej weryfikacji – podczas kompletacji i pakowania) udało się zapewnić niemal perfekcyjne OPA (order picking accuracy) na poziomie 99,99%. Od idealnego wyniku dzieliło nas jedynie jedno zamówienie, w którym ze względu na czynnik ludzki popełniliśmy błąd w ilości spakowanego produktu. Przez badany okres dotrzymaliśmy również deklaracji standardu wysłania zamówień złożonych do godziny 13 tego samego dnia, pod warunkiem posiadania kompletnych i prawidłowych danych teleadresowych i dostępnego zapasu w ramach naszej gwarancji realizowania zamówień w skali dziennej (100% OTD).
Ze względu na asortyment klienta kluczowym wątkiem współpracy była obsługa zwrotów kurierskich i reklamacji. Branża odzieżowa posiada największy współczynnik zwrotów w zestawieniu do wysłanych zamówień. Zapewnienie więc odpowiedniego serwisu ich obsługi było podstawową potrzebą klienta. Przez badany okres udało nam się obsłużyć 97,6% zwrotów w terminie 3 dni roboczych od dostarczenia na magazyn. Wartość ta wpisywała się w cel jakościowy, a znacząca większość zwrotów nieobsłużonych w standardowym terminie nie posiadała wymaganych danych do identyfikacji klienta bądź towaru (np. brak etykiety z kodem kreskowym).
Jednym z powodów, które zadecydowały o podjęciu współpracy Femi Stories z Omnipack była możliwość skalowania biznesu i nasza elastyczność, która polegała między innymi na udostępnianiu powierzchni magazynowej adekwatnej do bieżących potrzeb klienta. Miał on możliwość zmiany powierzchni przypisanej do swoich operacji w każdym momencie, jeżeli wiedział, że w najbliższym czasie będzie potrzebował się mocno rozrosnąć – na przykład w wyniku podpisania umowy z nowym dostawcą i zwiększenia asortymentu. Zawsze płaci jedynie za rzeczywiście wykorzystywaną powierzchnię, a nie tą, którą Omnipack dla niego wygospodarował. Dzięki licznym konsolidacjom stanów magazynowych, pomimo rotacji asortymentu na wysokim poziomie udało się zaoferować klientowi składowanie takiej samej ilości zapasu na powierzchni prawie o 20% mniejszej niż u poprzedniego operatora logistycznego co doprowadziło do poprawy efektywności finansowej składowania i skrócenia ścieżki kompletacji.
W zakres naszego produktu wchodzi również szereg dodatkowych rozwiązań, których ofertę staramy się stale rozszerzać. Naszym klientom pomagamy w:
Budowaniu przewagi konkurencyjnej
Brandingu opakowań
Obsługa w wybranym modelu sprzedaży
Full eCommerce solution
Aleksandra Kiljan
M: aleksandra.kiljan@omnipack.com
T: 690 603 006
LAUREAT PLEBISCYTU LOGISTICS AWARDS POLAND 2022
System WMS (skrót od Warehouse Management System, czyli system do zarządzania magazynem) pod nazwą Logistics Vision Suite (LVS) firmy MANTIS jest jednym z najbardziej adaptowalnych systemów informatycznych na świecie. Posiada silny zestaw narzędzi przystosowawczych, pozwalający firmom na stopniowe budowanie własnego informatycznego systemu dla logistyki, wspomaganego przez LVS. Najważniejsze cechy i narzędzia wyróżniające pakiet Logistics Vision Suite na tle konkurencji, a także pozwalające na utrzymanie przewagi konkurencyjnej to:
Case Studies – International WMS / logistics software and solutions vendor (mantis.group)
3LP, one of the largest logistics centers in Poland runs on Logistics Vision Suite
Mantis Polska
31-416 Kraków, ul. Dobrego Pasterza 118c/26
Mariusz Puto, General Manager
504 445 159
putom@mantis.email
Szybko rozwijający się rumuński startup wykorzystuje uczenie maszynowe, aby pomóc sprzedawcom znaleźć najbardziej odpowiednie i opłacalne rozwiązanie w zakresie dostawy dla każdego rodzaju produktu, ścieżki zakupowej klienta lub miejsca docelowego.
Postis świadczy swoje usługi dla sprzedawców detalicznych w całej Europie Środkowo-Wschodniej z siedziby głównej w Bukareszcie, a od marca 2022 r. firma rozpoczęła lokalną działalność w Polsce we Wrocławiu w ramach pierwszego kroku w stronę ekspansji międzynarodowej. Postis obsługuje obecnie ponad 200 klientów w 25 krajach, w tym znane firmy, takie jak Ikea, Carrefour, Auchan, Dr. Max i Intersport.
Do tej pory firma Postis pozyskała trzy rundy inwestycyjne od prywatnych inwestorów strategicznych o łącznej wartości 2,3 mln euro, a obecnie firma jest w trakcie finalizowania nowej rundy inwestycyjnej serii A.
Jedna platforma, która rozwiązuje wiele problemów związanych z ostatnim etapem dostawy
Klienci firmy korzystają z Platformy Postis, aby przyspieszyć swoją cyfrową transformację w zakresie ostatniego etapu dostawy i wykorzystać logistykę jako strategiczny element wspomagający budowanie nowych i wyróżniających się doświadczeń klientów. Można osiągnąć różne cele biznesowe, takie jak optymalizacja kosztów dostawy, lepsze doświadczenia klientów, zwiększenie produktywności w zakresie dostaw, realizacji, raportowania i operacji kontrolnych, uproszczenie ostatniego etapu dostawy, rozbudowanie działalności, przekształcenie modelu biznesowego w cyfrowy lub wejście na nowe rynki.
Wśród głównych problemów, które detaliści i firmy e-commerce rozwiązują za pośrednictwem Platformy Postis, można wymienić kwestie takie jak:
Wyniki
Platforma Postis oferuje szybkie rezultaty i długotrwałe efekty:
Platforma Postis i co ją wyróżnia
Platforma Postis została stworzona w celu usprawnienia procesów łańcucha dostaw, aby zwiększyć wydajność, a także w celu zapewnienia pełnej przewidywalności i całkowitej przejrzystości. Dzięki swoim licznym funkcjom, Postis automatyzuje i optymalizuje zadania manualne oraz wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji do podejmowania szybkich decyzji w czasie rzeczywistym, których celem jest zwiększenie wydajności dostaw zamówień klientów.
Podejście Platformy Postis oparte na modułowości zapewnia detalistom i uczestnikom e-commerce wszystkie narzędzia, których potrzebują do zarządzania wszystkimi swoimi dostawami z jednego miejsca, a także do ich automatyzacji i optymalizacji.
Międzynarodowy zasięg, lokalna perspektywa
Postis została opracowana z myślą o możliwości rozwoju i międzynarodowej ekspansji. Platforma jest oferowana jako usługa i nie wymaga długotrwałych lub kosztownych integracji, rozwoju, szkoleń lub konfiguracji. Podstawowe funkcje są dostępne za pomocą mechanizmów samoobsługowych, natomiast zaawansowane funkcje są zapewniane wraz z bezpłatnymi usługami Customer Success Management.
Obecnie około 75% klientów firmy Postis prowadzi działalność w Rumunii lub realizuje dostawy transgraniczne z Rumunii na rynki europejskie. Postis świadczy również usługi dla międzynarodowych klientów o zasięgu obejmującym Europę, takich jak Ikea, Dr. Max, Schmitz-Cargobull, Auchan, Cora Hypermarche, Intersport, KLG, a lista ta rośnie wraz z ekspansją firmy w całej Europie, przy czym Polska, Czechy, Węgry, Bułgaria, Grecja i Cypr to nasze pierwsze międzynarodowe terytoria.
Firma Postis otworzyła swoje pierwsze międzynarodowe biuro w Polsce, we Wrocławiu, w marcu 2022 roku. Platforma Postis i zaawansowane technologie, które wykorzystuje są dostępne dla polskich detalistów, operatorów logistycznych i podmiotów zajmujących się realizacją zamówień, aby przyspieszyć ich cyfrową transformację. Nawiązaliśmy już strategiczne partnerstwa i integracje z podmiotami zajmującymi się realizacją zamówień online i firmami logistycznymi takimi jak DB Schenker, KLG Europe czy DSV, aby zwiększyć nasz zasięg i dostępność usług dla firm międzynarodowych w ogóle, a polskich w szczególności. Rozszerzenie tego rodzaju partnerstwa zapewni Postis nowe sposoby zwiększenia swojego międzynarodowego zasięgu, a międzynarodowym klientom z kolei da dostęp do najnowocześniejszych technologii cyfrowych za ułamek kosztów ich posiadania.
Więcej informacji o Platformie Postis można znaleźć na stronie: https://www.postis.eu/en/platform/how-it-works
Open Platform
Postis Platform – last-mile delivery optimization
Step 1 – sales channel integrations
Step 2 -data aggregation
Step 3 -delivery automation
Step 4 – carrier diversification
Step 5 -customer engagement
Step 6 -data driven decisions
Step 7 – control tower
https://www.postis.eu/news/auchan-quickly-expands-its-online-operations-with-the-support-of-postis
https://www.postis.eu/news/cora-the-hypermarket-network-with-a-nationwide-reach
https://www.postis.eu/news/r-create-dpd-postis-partnership
Valerica Motoc
Head of Business Development
valerica.motoc@postis.eu
https://www.linkedin.com/in/valerica-motoc/
+4 0749 358 091
Mobilna wersja przenośnika teleskopowego pozwala na manewrowanie kilkutonowym urządzeniem jedną ręką i bez użycia siły. Elektryczna platforma z dyszlem napędza i steruje przenośnikiem z prędkością blisko 2 m/s, dzięki czemu przenośnik jest gotowy do rozładunku nowego doku w ciągu zaledwie kilku minut. Dzięki zastosowaniu w magazynach mobilnych przenośników teleskopowych, znacznie skraca się czas potrzebny na rozładunek i załadunek pojazdów oraz manewrowanie między dokami logistycznymi.
Za najważniejszą cechę przenośnika – czyli mobilność – odpowiada wózek, na stałe przytwierdzony do konstrukcji ramy przenośnika. Operator, za pomocą dyszla wózka steruje przenośnikiem pod dok załadunkowo / rozładunkowy. Platforma wózka jest wyposażona w przeciwwagę, pozwalającą na maksymalny wysuw przenośnika w dowolnym miejscu, bez konieczności kotwienia go do posadzki. Wózek napędzany jest elektrycznie, a ładowanie jego baterii odbywa się każdorazowo w momencie podłączenia przewodu zasilającego do prądu. Maksymalna prędkość jaką może osiągnąć mobilna platforma wynosi 6 km/h, z możliwością zmiany prędkości jazdy w zależności od dostępnego miejsca oraz lokalnych wymagań BHP.
Europa Systems
Żabów 76B, 74-200 Pyrzyce, Polska
T +48 91 579 03 50, F +48 91 579 03 51
sales@europasystems.com
www.europasystems.com