Oddaj głos na
Thank you! Your submission has been received!
Uzupełnij wymagane pola!
Możesz oddać głos tylko na jedną firmę w danej kategorii!
Dziękujemy za oddanie głosu!
Wypełnij pogłębioną ankietę,
aby zwiększyć szanse produktu
na zwycięstwo w plebiscycie
Wypełnij ankietę
Na adres e-mail została wysłana prośba
o potwierdzenie głosu. Tylko potwierdzony głos bierze
udział w plebiscycie.

Rozwiązania dedykowane dla e-commerce

Kategoria dla firm oferujących usługi fulfilmentowe, kurierskie i logistyczne oraz rozwiązywania technologiczne wykorzystywane w logistyce e-commerce

iDimension Plus / PWD [AG Consult]



Urządzenia serii iDimension rejestrują obrazy paczek, opakowań płaskich, worków polietylenowych, tub i przedmiotów o nieregularnych kształtach w rekordowym czasie, co umożliwia obliczenie wymiarów paczek do wysyłki. Wymiary, waga palet oraz paczek zostają przedstawione w czasie krótszym niż sekunda. Urządzenia iDimension są łatwe w użyciu i pozwalają użytkownikom określić właściwą klasę ładunku (zgodne z prawem handlowym), jednocześnie zmniejszając ryzyko dodatkowych opłat ze strony przewoźników.

LAUREAT PLEBISCYTU LOGISTICS AWARDS POLAND 2022

SYSTEM WYMIAROWANIA, JAKIEGO JESZCZE NIE BYŁO

iDimension Plus jest najszybszym statycznym rozwiązaniem dostępnym na rynku przy obliczaniu wymiarów pudełek, opakowań płaskich, worków polietylenowych i innych elementów. Urządzenie pomaga zapobiegać utracie przychodów, zapewniając dokładne obliczenia masy wymiarowej wymagane przez przewoźników paczek takich jak firmy kurierskie czy poczta.

 

Wiodące w branży wymiarowanie w czasie 0,2 sekundy

Dzięki urządzeniu iDimension Plus wymiarowanie paczek jest szybsze i dokładniejsze niż w przypadku pomiarów ręcznych. W czasie 0,2 sekundy paczki są automatycznie wymiarowane z dokładnością do 0,2 cala, co eliminuje ryzyko popełnienia błędu przez człowieka. Paczki o nieregularnych kształtach, takich jak cylindry, kule, tuby, worki polietylenowe i opakowania o nierównych kształtach są obliczane z dokładnością do +/-0,5 cala. Urządzenie posiada certyfikat NTEP dla pojedynczych nieprzeźroczystych obiektów o nieregularnych i sześciennych kształtach.

 

Innowacyjna technologia

Urządzenie iDimension Plus wykorzystuje wiele opatentowanych technologii obrazowania 3D wraz z zaawansowanymi algorytmami w celu optymalizacji czasu i przepustowości statycznych przesyłek wychodzących. W przypadku obiektów poniżej 1,2 cala unikalna technologia wykrywania wy płaszczeń umożliwia pomiar kopert i małych paczek. Każdy wymiar dodatkowo może być udokumentowany zdjęciem w jakości 4K wykonanym od góry, które można wykorzystać np. podczas sporów dotyczących uszkodzonych paczek. Kolorowy ekran dotykowy zapewnia natychmiastową informację zwrotną, obraz na żywo, pomiary, wagę i funkcje operatora przydatne w codziennej pracy.

 

Łatwa konfiguracja

Dzięki łatwemu w obsłudze kreatorowi konfiguracji można rozpocząć korzystanie z urządzenia iDimension Plus w ciągu 30 minut od rozpakowania. Wystarczy połączyć się z interfejsem internetowym, aby zacząć korzystać z zaawansowanych ustawień konfiguracyjnych i komunikacyjnych.

 

KLUCZOWE CECHY WYRÓŻNIAJĄCE iDIMENSION PLUS

  • Automatyczne wymiarowanie obiektów: palety, kartony, koperty, nieregularne kształty, ect.
  • Wyświetlanie wymiarów w czasie krótszym niż 0,2 sekundy wraz z zapisaniem do bazy danych czy dedykowanej aplikacji
  • Innowacyjne podejście do wymiarowania produktów

 

WIZUALIZACJE

 

MATERIAŁY WIDEO

 

 

SKONTAKTUJ SIĘ Z DOSTAWCĄ!

AG Consult

Mikołaja Reja 9,

05-500 Piaseczno

+48 22 499 05 86

biuro@agc.com.pl

pokaż więcej
pokaż mniej
GŁOSOWANIE W EDYCJI 2022 ZAKOŃCZONE

Drukarka TD-4410D [Brother Central and Eastern Europe GmbH]



TD-4410D to urządzenie firmy Brother, które pozwala na błyskawiczny i wygodny druk etykiet oraz oznaczeń dla firm logistycznych i transportowych. Stacjonarna drukarka termiczna Brother TD-4410D to 4-calowy model pracujący w technologii druku termicznego. Dedykowana jest m.in. użytkownikom z branży transportu i logistyki, którzy muszą szybko oraz wydajnie oznaczać towary. Urządzenie znajdzie zastosowanie w magazynach, centrach logistycznych i w podmiotach zajmujących się sprzedażą wielokanałową oraz e-handlem. Model drukuje z maksymalną prędkością wynoszącą 203 mm na sekundę a maksymalna długość wydruku to 3000 mm. Drukarka została wyposażona w specjalny podajnik, który wydaje etykiety wydrukiem do góry, dzięki czemu użytkownicy mogą w wygodniejszy i szybszy sposób tworzyć oraz aplikować oznaczenia. Urządzenie Brother TD-4410D jest objęte 3-letnią gwarancją po rejestracji na stronie www.brother.pl. Więcej szczegółów na www.brother.pl.

DRUKARKA BROTHER TD-4410D – BŁYSKAWICZNY I WYGODNY DRUK ETYKIET ORAZ OZNACZEŃ DLA FIRM LOGISTYCZNYCH I TRANSPORTOWYCH

TD-4410D to urządzenie firmy Brother, które pozwala na błyskawiczny i wygodny druk etykiet oraz oznaczeń dla firm logistycznych i transportowych.

Stacjonarna drukarka termiczna Brother TD-4410D to 4-calowy model pracujący w technologii druku termicznego. Dedykowana jest m.in. użytkownikom z branży transportu i logistyki, którzy muszą szybko oraz wydajnie oznaczać towary. Urządzenie znajdzie zastosowanie w magazynach, centrach logistycznych i w podmiotach zajmujących się sprzedażą wielokanałową oraz e-handlem.

Model drukuje z maksymalną prędkością wynoszącą 203 mm na sekundę a maksymalna długość wydruku to 3000 mm. Drukarka została wyposażona w specjalny podajnik, który wydaje etykiety wydrukiem do góry, dzięki czemu użytkownicy mogą w wygodniejszy i szybszy sposób tworzyć oraz aplikować oznaczenia. Urządzenie TD-4410D można opcjonalnie wyposażyć w obcinak umożliwiający szybkie odcinanie wydrukowanych etykiet oraz w odklejak, który automatycznie odkleja i podaje samoprzylepne etykiety.

Drukarka charakteryzuje się wygodną kalibracją i posiada licznik użycia etykiet. Urządzenie jest kompatybilne z systemem Windows oraz oferuje integrację z systemami informatycznymi SAP i obsługuje popularne oprogramowanie Seagull BarTender.

Drukarka Brother TD-4410D jest objęta 3-letnią gwarancją po rejestracji na stronie www.brother.pl. Więcej szczegółów na www.brother.pl.

 

KLUCZOWE CECHY WYRÓŻNIAJĄCE BROTHER TD-4410D

  • Błyskawiczny i wygodny druk
  • Wysoka rozdzielczość
  • Łatwa, automatyczna konfiguracja nośników

WIZUALIZACJA PRODUKTU

WIDEOPREZENTACJA

SKONTAKTUJ SIĘ Z DOSTAWCĄ!

Brother Central and Eastern Europe GmbH

Pfarrgasse 58

1230 Vienna, Austria

Wyszukiwarka Punktów Sprzedaży| Brother

pokaż więcej
pokaż mniej
GŁOSOWANIE W EDYCJI 2022 ZAKOŃCZONE

Szybka i sprawna logistyka dla eCommerce [Omnipack]



Naszą usługę na tle konkurencji wyróżnia przede wszystkim technologia, posiadamy własny zaawansowany system WMS. Jednak sam system to jeszcze nie wszystko dopiero w pakiecie z wieloletnim doświadczeniem w branży, nowoczesnym powierzchnią magazynowym oraz wyszkoloną kadrą pracowniczą tworzymy konkurencyjną usługę fulfillment dla eCommerce. Nasze wyróżniki to: Wysoka jakość realizacji zamówień, 99,92% Perfect Order Ratio (poziom bezbłędności w realizacji zamówień). Posiadamy 15-letnie doświadczenie, w świat wysłaliśmy już ponad 4 miliony paczek. Szybkość w wysyłce zamówień, oferujemy next-day delivery na wybrane rynki oraz 2-3 day standard delivery w całej Europie. Jesteśmy elastyczni, znamy branżę eCommerce dlatego oferujemy zmienne SLA. Dysponujemy 26 000 m2 nowoczesnej powierzchni magazynowej klasy A. Eco-friendly, nasze magazyny są wyposażonej w certyfikaty BREEAM oraz posługują się metodologią zero waste. Merchant Portal 24/7, nasi merchanci mają stały podgląd na swój stock, mogą również zdalnie zarządzać priorytetami wysyłek.

LAUREAT PLEBISCYTU LOGISTICS AWARDS POLAND 2022

SZYBKA I SPRAWNA LOGISTYKA DLA ECOMMERCE

 

Rozwiązanie kompleksowego fulfillment polega na przejęciu całej fizycznej logistyki od klienta. Wpływa to na profesjonalizację logistyki i ułatwienie procesów klienta, dzięki czemu zyskuje on:

 

Skalowalność

Dzięki outsoursingowi logistyki klient może w pełni skupić się na swoim biznesie, bez konieczności martwienia się o logistykę. Dzięki współpracy z Omnipack może bez ograniczeń skalować swój biznes, bez ponoszenia dodatkowych kosztów wynikających z konieczności dokupienia dodatkowej powierzchni magazynowej oraz zatrudniania nowych pracowników.

 

Konkurencyjność

Jakość  i szybki czas dostawy. Zaawansowana technologii WMS zapewnia minimalizację błędów przy realizacji zamówień (99,92% Perfect Order Ratio) dbając o jakość wysyłek klienta. Szybki czas dostawy, dzięki położeniu, naszych magazynów przy głównych węzłach komunikacyjnych. Dodatkowo współpraca z większością przewoźników oraz konsolidacja wielu paczek w jednym miejscu pozwala zapewnić nam korzystniejsze warunki takie jak np. późny cut-off oraz lepsze stawki.

 

Zamiana kosztów stałych na zmienne

Posiadając własny magazyn, obowiązuje stała opłata za najem powierzchni – niezależnie od tego, ile towaru się tam znajduje. Fulfillment umożliwia zamianę stałych kosztów na koszty zmienne, zależne od rzeczywistej liczby wysłanych paczek. Oprócz tego, korzystanie z usług operatora logistycznego pozwala optymalizować koszty bazując na efekcie skali. W związku z tym, że obsługujemy wielu klientów, jesteśmy w stanie wynegocjować znacznie lepsze stawki, na przykład z firmami kurierskimi. Korzystając z usług logistycznych dla eCommerce nie muszą się martwić rotacją czy zatrudnianiem nowych pracowników, zamówieniami zajmują się ludzie, którzy wysłali miliony paczek! A wszystkie innowacje są możliwe do wdrożenia niemalże natychmiast.

 

Możliwość ekspansji zagranicznej

Fulfillment to idealne rozwiązanie dla klientów, którzy planują rozszerzyć sprzedaż na rynki zagraniczne. W całym procesie ekspansji najwięcej obaw budzą właśnie kwestie logistyczne – koszt i czas dostawy, podatki, cła oraz obsługa zwrotów. Powierzając logistykę zewnętrznemu podmiotowi, istnieje pewność, że wszystkie powyższe zostaną bezproblemowo zrealizowane na najwyższym poziomie.

 

O powodzeniu współpracy decyduje dobrze przeprowadzone wdrożenie klienta w naszą usługę. Dlatego w naszej strukturze posiadamy oddzielny zespół, który za nie odpowiada. Nad każdym procesem czuwa dedykowany Onboarding Manager, który przez cały jego czas pozostaje do dyspozycji klienta, dba o bieżący przepływ informacji i rozwiewa ewentualne wątpliwości. Samo wdrożenie można podzielić na 3 kluczowe etapy.

 

Etap 1: przygotowanie

Rozpoczyna się od bardzo dokładnego wywiadu, który Onboarding Manager przeprowadza z klientem. Informacje, które uzyskuje dotyczą:

  • gotowości do rozpoczęcia współpracy (czy klient ma już eSklep czy dopiero będzie go budował)
  • jeśli sklep już działa to na jakiej platformie
  • czy produkty, które sprzedaje są oklejone odpowiednimi kodami
  • czy sprzedawca posiada kartotekę produktową
  • czy wymaga rozwiązań “szytych na miarę” – np. spersonalizowanych opakowań, nietypowych form dostawy

 

Wszystko po to, żeby można było sporządzić dokładny harmonogram, który pozwoli określić start wysyłek. Harmonogram staje się później załącznikiem do umowy i na jego podstawie wykonywane są dalsze prace. Na tym etapie tworzone jest także SOP – Standard Operating Procedure, czyli zestaw instrukcji, które pomagają osiągnąć wydajność operacji i jednolitość działań podczas całego procesu.

 

Etap 2: integracja

Połączenie platformy sprzedażowej klienta z naszym systemem magazynowym. W Omnipack posiadamy gotowe integracje ze wszystkimi popularnymi platformami, a w przypadku autorskiego sklepu jesteśmy w stanie przeprowadzić customową integrację.

 

Na tym etapie klient musi zapewnić dokładną kartotekę z wypisanymi wszystkimi produktami, które sprzedaje. Niezwykle ważne jest, żeby była ona poprawna, w przypadku błędnej kartoteki klient może liczyć na pomoc Onboarding Managera, który dokładnie poinstruuje go, co należy poprawić.

 

Etap 3: logistyka

Ostatni etap wdrożenia to praca bardziej operacyjna. Zadaniem sprzedawcy jest dostarczenie produktów do magazynu, a także ich odpowiednie oznakowanie. Jeśli zdarzą się jakieś rozbieżności, produkty bez kodów lub inne pomyłki – pomagamy je wyjaśnić (np. poprzez wysłanie zdjęcia niezidentyfikowanego produktu). Także na tym etapie odbywa się szkolenie pracowników Omnipack z realizacji zamówień klienta, dzięki któremu jesteśmy w stanie zagwarantować dokładnie taki standard jakościowy, jakiego wymaga klient. Dla zespołu klienta również gwarantujemy szkolenia z narzędzi jakie oddajemy w jego ręce, zasad działania magazynu oraz procesu fulfillmentu.

 

Dodatkowym krokiem są – Testy

 

Onboarding Manager dysponuje checklistą z ponad 100 punktami, dzięki której upewnia się, że wszystkie zadania zostały zrealizowane i że jako operator jesteśmy gotowi na start wysyłek. Wypełniona checklista jest podpisywana przez Onboarding Managera i Kierownika Magazynu. Następnie przechodzimy do testów. Robimy symulację całego procesu odwzorowującą drogę, którą przechodzić będzie każde zamówienie. Całość nagrywamy, a filmik wysyłamy do klienta. To ostatecznie potwierdza, że jesteśmy gotowi na rozpoczęcie wysyłek.

 

Czas

Cały proces trwa zazwyczaj około 3-4 tygodnie, ale na specjalne życzenie klienta jesteśmy w stanie go przyspieszyć. Jeśli klient posiada sklep na popularnej platformie, jest dobrze przygotowany pod kątem operacyjnym, a kontakt przebiega bezproblemowo wtedy ten czas może skrócić się nawet do 1 tygodnia.

 

 

W Omnipack oferujemy wsparcie posprzedażowe na wielu etapach. W naszej usłudze sprzedaż to dopiero początek naszej współpracy z klientem!

 

W procesie integracji klientów z naszą usługą bierze udział dział Onboardingu, każdy klient ma przypisanego Onboarding Menagera, który zajmuje się wprowadzeniem klienta w naszą usługę, wspólnym wypracowaniem metody pracy, harmonogramu  wdrożenia oraz wzajemną nauką. Wiemy, że pierwsze tygodnie po starcie wysyłek to okres, kiedy klient najbardziej potrzebuje naszego wsparcia. Dlatego zapewniamy mu od 1 do 2 tygodni dodatkowej opieki Onboarding Managera, który proaktywnie analizuje sytuacje i rozwiązuje wszelkie problemy, żeby zoptymalizować cały proces

 

Po pomyślnej integracji opiekę nad klientem przejmuje specjalnie powołany dział Merchant Support, inaczej zespół do zadań specjalnych. Pomagają zwalczyć wszystkie problemy naszych klientów. To do nich trafiają wszystkie pytania związane z dostawami towarów, zamówieniami, wysyłką oraz realizacją zwrotów. Przez cały okres współpracy Merchant Support opiekuje się klientem i na bieżąco odpowiada na wszelkie jego zapytania.

 

Oprócz tego, w Omnipack posiadamy także dział Merchant Success, który dba o ogólne zadowolenie klientów oraz pomaga im efektywnie rozwijać biznes.

 

W Omnipack staramy się również wychodzić naprzeciw potrzebą naszych klientów, wiedząc, że nie każdy ma takie same wymagania. Jedni klienci z racji posiadania bardziej skomplikowanego asortymentu, wymagają więcej uwagi i pomocy z naszej strony. Posiadają wtedy swojego dedykowanego opiekuna, który dogłębnie zna firmę, produkt, procesy oraz zespół, z którym współpracuje.

 

 

O codzienną opiekę nad naszymi klientami szczególnie dbają cztery sektory.

 

  1. Merchant Portal – dedykowane dla naszych klientów narzędzie, dzięki któremu mają pełen wgląd w asortyment swojego sklepu w trybie 24/7 oraz kontrolę w zarządzaniu priorytetami zamówień i paczkami.
  1. Merchant Support – dział obsługi klienta, tutaj kierowane są wszystkie pytania związane z dostawami towarów, zamówieniami, wysyłką oraz realizacją zwrotów. Przez cały okres współpracy opiekują się klientem.
  1. Merchant Success – dział dba o zadowolenie klientów oraz pomaga im efektywnie rozwijać biznes. 
  1. Magazyn – kluczowy sektor naszego działania, dwa magazyny w Nadarzynie k. Warszawy oraz w Gorzowie Wielkopolskim. Magazyny pracują w systemie dwuzmianowym, aby obsłużyć jak najwięcej zamówień dla naszych klientów. Kierownicy magazynów oraz liderzy zmian są w stałym kontakcie z działem Merchant Support, dzięki czemu są w stanie zaradzić wszystkim ‘kryzysowym’ sytuacją jakie zdarzają się w biznesie naszych klientów.

 

 

W Omnipack oferujemy usługę kompleksowego fulfillmentu, co oznacza, że od naszych klientów przejmujemy 100% fizycznej logistyki sklepu internetowego.

 

Nasza usługa składa się z poszczególnych etapów:

 

Integracja systemowa: najpierw należy zadbać, żeby platforma sprzedażowa, z której korzysta klient została zintegrowana z naszym systemem magazynowym (WMS). Jest to niezbędne, żeby bezbłędnie i efektywnie zarządzać zamówieniami. W Omnipack mamy gotowe integracje ze wszystkimi największymi platformami eCommerce, co znacznie usprawnia start współpracy.

 

Dostawa towaru: organizujemy transport produktów klienta do naszych centrów logistycznych, w magazynie przyjmujemy towar maksymalnie w ciągu 24 godzin.

 

Magazynowanie: produkty przechowujemy wykorzystując dostosowaną infrastrukturę regałową np. regały fashion, regały metalowe, wieszaki, strefy z ograniczonym dostępem dla towarów wartościowych.

 

Pick & Pack: po przyjęciu zamówienia towar jest kompletowany z dedykowanych lokalizacji, a następnie pakowany według Twoich wymagań. Transport paczek w obrębie magazynu odbywa się za pomocą automatycznych przenośników rolkowych.

 

Wysyłka: współpracujemy ze wszystkimi dostępnymi przewoźnikami w Europie zapewniając konkurencyjne stawki.

 

Zwroty i reklamacje: nasz fulfillment to także zarządzanie obsługą zwrotów i reklamacji (przyjęcie, ocena, serwis, pranie, prasowanie, odświeżanie, przepakowywanie), a następnie pełnowartościowe produkty wprowadzamy na stan magazynowy.

 

W zakres naszej oferty wchodzą również usługi dodatkowe, które podejmujemy na życzenie klienta. Jesteśmy w stanie zapewnić m.in. obsługę celną przesyłek międzynarodowych, rozliczenia VAT, personalizację opakowań.

 

Femi Stories – projekt wdrożenia, case study

 

Wdrożenie usług dla polskiego klienta z branży fashion. Kluczowymi aspektami, które zadecydowały o podjęciu współpracy z Omnipack były zapewniane przez nas standardy jakościowe i czas realizacji poszczególnych operacji logistycznych, które prowadziły do znacznej poprawy doświadczeń zakupowych ostatecznego konsumenta oraz optymalizacji kosztów wynikająca z redukcji popełnianych błędów i lepszych rozwiązań logistycznych. Duże znaczenie miała również nasza gotowość do przejęcia wszystkich operacji magazynowych od poprzedniego operatora logistycznego w terminie nieprzekraczającym 6 tygodni od podpisania umowy.

Klient podczas wdrożenia kładł duży nacisk na śledzenie wyników jakościowych i na zestawianiu ich z ofertą Omnipack. Na potrzeby zmierzenia tych parametrów określiliśmy kilka najważniejszych kategorii, które według klienta składały się na zapewnienie najwyższej jakości usługi. Zaczęliśmy mierzyć w nich naszą skuteczność i efektywność. Kategorie i mierzone wskaźniki to:

 

  1. Wdrożenie – dostarczenie oferowanego produktu w określonych ramach czasowych.

Klient został wdrożony do operacji Omnipack w czasie krótszym niż zakładany. Planowo było to 6 tygodni, ale dzięki szybkiej responsywności i współpracy klienta, całą pracę udało wykonać się w 4 tygodnie. Do integracji systemów użyliśmy interfejsu API, który pozwolił na szybką konfigurację wymiany danych, a dobra organizacja klienta i jego doświadczenie z logistyką usprawniło jeszcze cały proces. OTD (on time delivery) wdrożenia wszystkich operacji wyniosła 100%.

 

  1. Dostawy – czas przyjęcia oraz dokładność przyjęcia

Przez pierwsze 3 miesiące współpracy mierzyliśmy średni czas przyjęcia dostawy od momentu dostarczenia jej na magazyn oraz dokładności przyjęcia (ilość popełnianych błędów). W okresie tym 100% dostaw zostało przyjęte w zagwarantowanym standardzie 24h i popełniliśmy jedynie 2 błędy, które pozwoliły nam na zapewnienie dokładności przyjęcia na poziomie 99,97% co mieściło się w celu jakościowym.

 

  1. Wysyłki – czas realizacji zamówienia i jej precyzyjność

Tak samo jak w przypadku dostaw, przez pierwszy kwartał kategoria wysyłki była analizowana pod kątem OTD oraz zgodności wysyłanego towaru z zamówieniem. Dzięki naszym rozwiązaniom systemowym (na przykład podwójnej weryfikacji – podczas kompletacji i pakowania) udało się zapewnić niemal perfekcyjne OPA (order picking accuracy) na poziomie 99,99%. Od idealnego wyniku dzieliło nas jedynie jedno zamówienie, w którym ze względu na czynnik ludzki popełniliśmy błąd w ilości spakowanego produktu. Przez badany okres dotrzymaliśmy również deklaracji standardu wysłania zamówień złożonych do godziny 13 tego samego dnia, pod warunkiem posiadania kompletnych i prawidłowych danych teleadresowych i dostępnego zapasu w ramach naszej gwarancji realizowania zamówień w skali dziennej (100% OTD).

 

  1. Zwroty – czas obsługi i proces weryfikacji jakościowej

Ze względu na asortyment klienta kluczowym wątkiem współpracy była obsługa zwrotów kurierskich i reklamacji. Branża odzieżowa posiada największy współczynnik zwrotów w zestawieniu do wysłanych zamówień. Zapewnienie więc odpowiedniego serwisu ich obsługi było podstawową potrzebą klienta.  Przez badany okres udało nam się obsłużyć 97,6% zwrotów w terminie 3 dni roboczych od dostarczenia na magazyn. Wartość ta wpisywała się w cel jakościowy, a znacząca większość zwrotów nieobsłużonych w standardowym terminie nie posiadała wymaganych danych do identyfikacji klienta bądź towaru (np. brak etykiety z kodem kreskowym).

 

  1. Składowanie – wykorzystywana powierzchnia

Jednym z powodów, które zadecydowały o podjęciu współpracy Femi Stories z Omnipack była możliwość skalowania biznesu i nasza elastyczność, która polegała między innymi na udostępnianiu powierzchni magazynowej adekwatnej do bieżących potrzeb klienta. Miał on możliwość zmiany powierzchni przypisanej do swoich operacji w każdym momencie, jeżeli wiedział, że w najbliższym czasie będzie potrzebował się mocno rozrosnąć – na przykład w wyniku podpisania umowy z nowym dostawcą i zwiększenia asortymentu. Zawsze płaci jedynie za rzeczywiście wykorzystywaną powierzchnię, a nie tą, którą Omnipack dla niego wygospodarował. Dzięki licznym konsolidacjom stanów magazynowych, pomimo rotacji asortymentu na wysokim poziomie udało się zaoferować klientowi składowanie takiej samej ilości zapasu na powierzchni prawie o 20% mniejszej niż u poprzedniego operatora logistycznego co doprowadziło do poprawy efektywności finansowej składowania i skrócenia ścieżki kompletacji.

 

 

W zakres naszego produktu wchodzi również szereg dodatkowych rozwiązań, których ofertę staramy się stale rozszerzać. Naszym klientom pomagamy w:

 

Budowaniu przewagi konkurencyjnej

  • Wysyłki międzynarodowej i integracje z lokalnymi kurierami
  • Next Day Delivery i 2-3 dni standard delivery w całej Europie

 

Brandingu opakowań

  • Dedykowany sposób pakowania
  • Dbałość o estetykę produktów i materiałów
  • Dodawanie próbek, ulotek, gratisów wedle instrukcji

 

Obsługa w wybranym modelu sprzedaży

  • B2B
  • B2C
  • Omnichannel
  • Cross-docking
  • Dropshipping

 

Full eCommerce solution

  • Przyjmowanie zamówień
  • Rozliczenia krajowe i międzynarodowe

 

KLUCZOWE CECHY WYRÓŻNIAJĄCE SZYBKĄ I SPRAWNĄ LOGISTYKĘ DLA ECOMMERCE OMNIPACK

  • eCommerce focus
  • Magazyny najwyższej klasy
  • Innowacyjna technologia
  • Dedykowany zespół
  • Partnerskie podejście
  • Przejrzysty cennik

WIZUALIZACJA PRODUKTU

WIDEOPREZENTACJA

WIĘCEJ INFORMACJI

CASE STUDIES

SKONTAKTUJ SIĘ Z DOSTAWCĄ!

Aleksandra Kiljan

M: aleksandra.kiljan@omnipack.com

T: 690 603 006

pokaż więcej
pokaż mniej
GŁOSOWANIE W EDYCJI 2022 ZAKOŃCZONE

LVS Logistics Vision Suite [Mantis]



Logistyka jest jednym z najbardziej konkurencyjnych sektorów, gdzie codzienne zmiany i rozwój zmuszają do stałego koncentrowania uwagi i natychmiastowej odpowiedzi na wyzwania jakie niesie ze sobą prowadzenie przedsiębiorstwa. Aby firma mogła sprostać tym wyzwaniom jej system logistyczny musi być wysoce adaptowalny, umożliwiając dokonywanie wymaganych zmian i korekt przez wyszkolony personel firmy.

LAUREAT PLEBISCYTU LOGISTICS AWARDS POLAND 2022

LVS LOGISTICS VISION SUITE – JEDNEN Z NAJBARDZIEJ ADAPTOWALNYCH SYSTEMÓW DO ZARZĄDZANIA MAGAZYNEM NA ŚWIECIE

 

System WMS (skrót od Warehouse Management System, czyli system do zarządzania magazynem) pod nazwą Logistics Vision Suite (LVS) firmy MANTIS jest jednym z najbardziej adaptowalnych systemów informatycznych na świecie. Posiada silny zestaw narzędzi przystosowawczych, pozwalający firmom na stopniowe budowanie własnego informatycznego systemu dla logistyki, wspomaganego przez LVS. Najważniejsze cechy i narzędzia wyróżniające pakiet Logistics Vision Suite na tle konkurencji, a także  pozwalające na utrzymanie przewagi konkurencyjnej to:

  1. Elastyczność. Dzięki filozofii dynamicznie przypisywanych atrybutów do stanu, artykułu, kontrahenta, przyjęcia, wydania itd. nasz Klient uzyskuje niezależność od dostawcy systemu w przypadku potrzeby szybkiej zmiany przebiegu procesów. Zaawansowany użytkownik ma możliwość samodzielnej modyfikacji logiki procesów, tworzenia całkiem nowych funkcjonalności a także modyfikacji ekranów terminali przenośnych RF i komputerów PC.
  2. Połączenie z automatyką magazynową. Mantis integruje oprogramowanie WMS z automatyką. System LVS może obsługiwać m.in. układnice, regały automatyczne, sortery, roboty, regały typu shuttle, przenośniki automatyczne oraz innego rodzaju urządzenia i maszyny.
  3. Kreatory interfejsowe. W celu umożliwienia łatwej integracji z systemami informatycznymi takimi jak ERP czy CRM, firma Mantis opracowała moduł Logistics Link Manager. Ten specjalizowany moduł pozwala szybko skonfigurować interfejsy do niemal wszystkich współcześnie użytkowanych systemów informatycznych, po czym łatwo konserwować te interfejsy w przyszłości.
  4. E-commerce. Mantis wspiera procesy typowe dla biznesu e-commerce, takie jak zbiórka zagregowana (batch picking), zbiórka wielu zamówień jednocześnie (multiorder picking), sortowanie, obsługa zamówień na pojedyncze sztuki (tzw. „jedynek”), łączenie dystrybucji B2C i B2B (multichannel). Częścią rozwiązania dla e-commerce są ergonomiczne stacje pakownicze wykorzystujące ekrany dotykowe oraz obsługa wielu firm kurierskich.
  5. Stabilność i bogata funkcjonalność systemu. Ponad 500 firm w ponad 20 krajach korzysta z oprogramowania Mantis, zwiększając przewagę konkurencyjną na swoich rynkach. Klienci firmy reprezentują wszystkie główne sektory rynku: firmy logistyczne, handel, dystrybucję, FMCG, farmację, elektronikę/elektrotechnikę, AGD, produkty budowlane, odzież/obuwie, części samochodowe, meble itd.

 

KLUCZOWE CECHY WYRÓŻŃIAJĄCE PRODUKT LVS LOGISTICS VISION SUITE

  • Adaptowalność
  • Elastyczność
  • Optymalizacja
  • Automatyzacja

WIDEOPREZENTACJA

 

CASE STUDIES

Case Studies – International WMS / logistics software and solutions vendor (mantis.group)

3LP, one of the largest logistics centers in Poland runs on Logistics Vision Suite

 

SKONTAKTUJ SIĘ Z DOSTAWCĄ

Mantis Polska

31-416 Kraków, ul. Dobrego Pasterza 118c/26

www.mantis.group

Mariusz Puto, General Manager

504 445 159

putom@mantis.email

 

pokaż więcej
pokaż mniej
GŁOSOWANIE W EDYCJI 2022 ZAKOŃCZONE

Platforma Postis dedykowana optymalizacji ostatniej mili [Postis]



Co to jest Postis? Firma Postis oferuje cyfrową platformę działającą w czasie rzeczywistym, służącą do automatyzacji logistyki, optymalizacji i śledzenia dostawy, pomagając sprzedawcom detalicznym i firmom dostawczym kontrolować ostatni etap dostawy towarów do swoich klientów, zapewniając dobre doświadczenie poczynając od zamówienia, przez całą drogę, aż do otrzymania towarów. Platforma Postis była rozwijana od 2016 roku jako oprogramowanie pośredniczące pomiędzy systemami do sprzedaży detalicznej (WMS, OMS, ERP, platformy e-Commerce) a wszystkimi systemami kurierskimi, z którymi detaliści mają podpisane umowy, niezależnie od kraju, w którym działają.

Szybko rozwijający się rumuński startup wykorzystuje uczenie maszynowe, aby pomóc sprzedawcom znaleźć najbardziej odpowiednie i opłacalne rozwiązanie w zakresie dostawy dla każdego rodzaju produktu, ścieżki zakupowej klienta lub miejsca docelowego.

Postis świadczy swoje usługi dla sprzedawców detalicznych w całej Europie Środkowo-Wschodniej z siedziby głównej w Bukareszcie, a od marca 2022 r. firma rozpoczęła lokalną działalność w Polsce we Wrocławiu w ramach pierwszego kroku w stronę ekspansji międzynarodowej. Postis obsługuje obecnie ponad 200 klientów w 25 krajach, w tym znane firmy, takie jak Ikea, Carrefour, Auchan, Dr. Max i Intersport.

Do tej pory firma Postis pozyskała trzy rundy inwestycyjne od prywatnych inwestorów strategicznych o łącznej wartości 2,3 mln euro, a obecnie firma jest w trakcie finalizowania nowej rundy inwestycyjnej serii A.

 

Jedna platforma, która rozwiązuje wiele problemów związanych z ostatnim etapem dostawy

Klienci firmy korzystają z Platformy Postis, aby przyspieszyć swoją cyfrową transformację w zakresie ostatniego etapu dostawy i wykorzystać logistykę jako strategiczny element wspomagający budowanie nowych i wyróżniających się doświadczeń klientów. Można osiągnąć różne cele biznesowe, takie jak optymalizacja kosztów dostawy, lepsze doświadczenia klientów, zwiększenie produktywności w zakresie dostaw, realizacji, raportowania i operacji kontrolnych, uproszczenie ostatniego etapu dostawy, rozbudowanie działalności, przekształcenie modelu biznesowego w cyfrowy lub wejście na nowe rynki.

Wśród głównych problemów, które detaliści i firmy e-commerce rozwiązują za pośrednictwem Platformy Postis, można wymienić kwestie takie jak:

  • Zebranie przewoźników w jednym miejscu i dywersyfikacja dostaw. Korzystanie z Platformy Postis to najprostszy sposób na uzyskanie natychmiastowego dostępu do ponad 200 przewoźników w całej Europie i na świecie, dzięki jednej prostej integracji API. Niezależnie od asortymentu produktów, miejsca docelowego, ścieżki zakupowej klienta czy specyfiki łańcucha dostaw, detaliści zawsze znajdują najlepszą opcję dostawy. A jeśli katalog przewoźników Postis to za mało, firma w ciągu kilku dni bezpłatnie włączy do niego wybranego przewoźnika.
  • Automatyzacja dystrybucji i dostaw. Kiedy sprzedawcy muszą znaleźć równowagę pomiędzy setkami typologii produktów, oczekiwaniami klientów, które za każdym razem są inne, zasięgiem terytorialnym rozszerzającym się w nieskończoność i wydajnością przewoźnika, na co nie mają wpływu, z pomocą przychodzi automatyzacja decyzji i procesów oparta na wykorzystaniu danych. Platforma Postis umożliwia zastosowanie najnowocześniejszych technologii cyfrowych na ostatnim etapie dostawy i automatyzuje wybór najlepszej opcji dostawy.
  • Kontrola procesów na całej długości łańcucha wartości. Sprzedawcy detaliczni muszą mieć pod kontrolą logistykę i dostawy, niezależnie od tego, jak złożone są ich procesy i jak szybko rozwija się ich firma. Platforma Postis pełni dla nich rolę wieży kontrolnej wzdłuż całego łańcucha wartości, pozwalającej na zarządzanie w czasie rzeczywistym wszystkimi przewoźnikami i dostawami dzięki analizie danych i ich efektywnej graficznej prezentacji, umożliwiających sprawdzanie wydajności według terytorium, okresu lub przewoźnika.
  • Procesy logistyczne zorientowane na klienta. W nowoczesnym handlu detalicznym, a zwłaszcza w e-commerce, zaangażowanie klientów nie kończy się na koszyku zakupowym, ale rozciąga się na dostawę i okres po dostawie. Dzięki doskonałości operacyjnej, dostosowaniu dostaw do potrzeb klienta, interakcji z klientem i możliwym do wykorzystania informacjom zwrotnym, detaliści mogą przekształcić swoje procesy związane z ostatnim etapem dostawy w wyróżniające markę doświadczenie i potężne narzędzie lojalnościowe.

Wyniki

Platforma Postis oferuje szybkie rezultaty i długotrwałe efekty:

  • -10% do -25% środków zaoszczędzonych bezpośrednio na dostawie od pierwszego miesiąca
  • -20% mniej odmów i zwrotów dzięki podejściu „sukces przy pierwszej próbie”
  • -25% mniej dostaw poza SLA przy wyborze najlepszego przewoźnika, za każdym razem
  • Wzrost wydajności o +5 do +15% dzięki bezbłędnej, zautomatyzowanej organizacji danych
  • -25% mniej skarg kierowanych do centrum obsługi klienta dzięki aktualizacjom statusu w czasie rzeczywistym
  • +25% wzrost zadowolenia klientów dzięki poprawie jakości i wydajności dostaw
  • -20% mniej rezygnacji z koszyka dzięki Postis Delivery Widget działającym w e-sklepach
  • Zerowy koszt dywersyfikacji dostaw bez wydatków inwestycyjnych, kosztów integracji, doradztwa czy opłat szkoleniowych
  • Aktywacja zero-day, z dostępem do setek opcji dostawy gotowych do użytku

 

Platforma Postis i co ją wyróżnia

Platforma Postis została stworzona w celu usprawnienia procesów łańcucha dostaw, aby zwiększyć wydajność, a także w celu zapewnienia pełnej przewidywalności i całkowitej przejrzystości. Dzięki swoim licznym funkcjom, Postis automatyzuje i optymalizuje zadania manualne oraz wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji do podejmowania szybkich decyzji w czasie rzeczywistym, których celem jest zwiększenie wydajności dostaw zamówień klientów.

Podejście Platformy Postis oparte na modułowości zapewnia detalistom i uczestnikom e-commerce wszystkie narzędzia, których potrzebują do zarządzania wszystkimi swoimi dostawami z jednego miejsca, a także do ich automatyzacji i optymalizacji.

  • Platforma jest prosta w obsłudze i można ją szybko wdrożyć – łatwo ją zintegrować poprzez API z dowolnym systemem informatycznym lub aplikacją (WMS, TMS, platformą e-commerce, BI lub CRM) lub skorzystać z gotowych integracji i łączników z większością wiodących na świecie platform (Shopify, Magento, WooCommerce, VTex i inne)
  • Intuicyjna w obsłudze – informacje o zamówieniach klientów są zbierane automatycznie i wysyłane do najlepiej dopasowanego przewoźnika, w zależności od produktu, miejsca docelowego, kosztów, preferencji lub ścieżki zakupowej klienta i dziesiątek innych kryteriów. Efektywna graficzna prezentacja danych i wizualizacje analityczne stanowią wieżę kontrolną dla wszystkich dostaw i umożliwiają podejmowanie decyzji opartych na wykorzystaniu danych.
  • Skalowalna – dostęp do ponad 200 opcji dostawy z całego świata, w dowolnym czasie (ekspresowa poniżej 1 godziny, następnego dnia, zaplanowana), w dowolnym miejscu (na adres, do skrytki, do sklepu stacjonarnego), dla każdego rodzaju produktów (małe paczki, towary na paletach, o dużych wymiarach, o dużej wadze) lub z usługami dodatkowymi
  • Opiera się na najnowocześniejszych technologiach – algorytmach optymalizacyjnych AWS opartych na sztucznej inteligencji, zaawansowanej ochronie danych i cyberbezpieczeństwie, automatyzacji procesów
  • Oparta o wykorzystanie danych – dane dotyczące procesów i klientów są gromadzone w celu umożliwienia optymalizacji w czasie rzeczywistym, analizy historycznej oraz podejmowania decyzji biznesowych i planowania zasobów w oparciu o dane.
  • Zorientowana na klienta – spersonalizowana ścieżka „od kliknięcia do drzwi”, pełna przejrzystość i aktualizacje w czasie rzeczywistym dotyczące statusu dostawy i przewidywanego czasu dostarczenia przekazywane za pośrednictwem SMS-a lub e-maila; zintegrowane informacje zwrotne, a także NPS (odsetek promotorów netto); aplikacja mobilna Parcely od Postis zapewnia aktualizacje statusu w czasie rzeczywistym dla wszystkich dostaw, od dowolnego detalisty, za pośrednictwem dowolnego kuriera
  • Kompleksowa – detaliści mogą zarządzać wszystkimi rozwiązaniami w zakresie dostaw w tym samym miejscu, zarówno kurierami, przewoźnikami zewnętrznymi, jak i własną flotą.
  • Opłacalna – zero kosztów dywersyfikacji dostaw, zero kosztów integracji, 10-25% bezpośrednich oszczędności w zakresie budżetu przeznaczonego na dostawy już od pierwszego miesiąca

 

Międzynarodowy zasięg, lokalna perspektywa

Postis została opracowana z myślą o możliwości rozwoju i międzynarodowej ekspansji. Platforma jest oferowana jako usługa i nie wymaga długotrwałych lub kosztownych integracji, rozwoju, szkoleń lub konfiguracji. Podstawowe funkcje są dostępne za pomocą mechanizmów samoobsługowych, natomiast zaawansowane funkcje są zapewniane wraz z bezpłatnymi usługami Customer Success Management.

Obecnie około 75% klientów firmy Postis prowadzi działalność w Rumunii lub realizuje dostawy transgraniczne z Rumunii na rynki europejskie. Postis świadczy również usługi dla międzynarodowych klientów o zasięgu obejmującym Europę, takich jak Ikea, Dr. Max, Schmitz-Cargobull, Auchan, Cora Hypermarche, Intersport, KLG, a lista ta rośnie wraz z ekspansją firmy w całej Europie, przy czym Polska, Czechy, Węgry, Bułgaria, Grecja i Cypr to nasze pierwsze międzynarodowe terytoria.

Firma Postis otworzyła swoje pierwsze międzynarodowe biuro w Polsce, we Wrocławiu, w marcu 2022 roku. Platforma Postis i zaawansowane technologie, które wykorzystuje są dostępne dla polskich detalistów, operatorów logistycznych i podmiotów zajmujących się realizacją zamówień, aby przyspieszyć ich cyfrową transformację. Nawiązaliśmy już strategiczne partnerstwa i integracje z podmiotami zajmującymi się realizacją zamówień online i firmami logistycznymi takimi jak DB Schenker, KLG Europe czy DSV, aby zwiększyć nasz zasięg i dostępność usług dla firm międzynarodowych w ogóle, a polskich w szczególności. Rozszerzenie tego rodzaju partnerstwa zapewni Postis nowe sposoby zwiększenia swojego międzynarodowego zasięgu, a międzynarodowym klientom z kolei da dostęp do najnowocześniejszych technologii cyfrowych za ułamek kosztów ich posiadania.

 

Więcej informacji o Platformie Postis można znaleźć na stronie: https://www.postis.eu/en/platform/how-it-works

WIZUALIZACJA

 

Open Platform

Postis Platform – last-mile delivery optimization

Step 1 – sales channel integrations

Step 2 -data aggregation

Step 3 -delivery automation

Step 4 – carrier diversification

Step 5 -customer engagement

Step 6 -data driven decisions

Step 7 – control tower

WIDEOPREZENTACJA

 

CASE STUDIES

https://tinyurl.com/9hsm885v

https://www.postis.eu/news/auchan-quickly-expands-its-online-operations-with-the-support-of-postis

https://www.postis.eu/news/cora-the-hypermarket-network-with-a-nationwide-reach

https://www.postis.eu/news/intersport-is-the-latest-international-retailer-that-joins-postis-community

https://www.postis.eu/news/carturesti-enhanced-returns-management-for-differentiating-brand-experiences

https://www.postis.eu/news/r-create-dpd-postis-partnership

 

SKONTAKTUJ SIĘ Z DOSTAWCĄ

Valerica Motoc
Head of Business Development
valerica.motoc@postis.eu
https://www.linkedin.com/in/valerica-motoc/
+4 0749 358 091

 

pokaż więcej
pokaż mniej
GŁOSOWANIE W EDYCJI 2022 ZAKOŃCZONE

Mobilny przenośnik teleskopowy [Europa Systems]



Mobilny przenośnik to urządzenie transportowe optymalizujące załadunek i rozładunek kontenerów. Zastosowanie w magazynie przenośników teleskopowych jest nieodłączną częścią całego procesu dystrybucji towarów w magazynie, która usprawnia przepływ ładunków, obniża koszty oraz zwiększa produktywność w zróżnicowanych obszarach. Optymalne dopasowanie maksymalnej długości urządzenia, którym charakteryzują się przenośniki teleskopowe, umożliwia rozładunek towarów z końca kontenera.

WIĘKSZA WYDAJNOŚĆ LOGISTYKI E-COMMERCE NA DOKU ROZŁADUNKOWYM

Mobilna wersja przenośnika teleskopowego pozwala na manewrowanie kilkutonowym urządzeniem jedną ręką i bez użycia siły. Elektryczna platforma z dyszlem napędza i steruje przenośnikiem z prędkością blisko 2 m/s, dzięki czemu przenośnik jest gotowy do rozładunku nowego doku w ciągu zaledwie kilku minut. Dzięki zastosowaniu w magazynach mobilnych przenośników teleskopowych, znacznie skraca się czas potrzebny na rozładunek i załadunek pojazdów oraz manewrowanie między dokami logistycznymi.

Za najważniejszą cechę przenośnika – czyli mobilność – odpowiada wózek, na stałe przytwierdzony do konstrukcji ramy przenośnika. Operator, za pomocą dyszla wózka steruje przenośnikiem pod dok załadunkowo / rozładunkowy. Platforma wózka jest wyposażona w przeciwwagę, pozwalającą na maksymalny wysuw przenośnika w dowolnym miejscu, bez konieczności kotwienia go do posadzki. Wózek napędzany jest elektrycznie, a ładowanie jego baterii odbywa się każdorazowo w momencie podłączenia przewodu zasilającego do prądu. Maksymalna prędkość jaką może osiągnąć mobilna platforma wynosi 6 km/h, z możliwością zmiany prędkości jazdy w zależności od dostępnego miejsca oraz lokalnych wymagań BHP.

 

KLUCZOWE CECHY ROZWIĄZANIA

  1. Zwiększenie ergonomii pracy, Bezpieczne środowisko pracy dla obsługi i produktów – Optymalizacja przepływu ładunków, Wyeliminowanie ręcznego przenoszenia ładunków, Większa wydajność zgodnie z filozofią Lean Manufacturing – większa sprawność przy użyciu mniejszej ilości zasobów
  2. Niski koszt zakupu i szybka integracja,
  3. elastyczność zastosowania – Przenośnik może pracować jako pojedyncze urządzenie jak również współpracować z innymi maszynami, tworząc linie technologiczne,
  4. Mobilność – łatwość w przemieszczaniu urządzeniami między miejscami w magazynie, Brak konieczności kotwienia urządzenia na stałe do podłogi – w przypadku przenośników mobilnych.

WIZUALIZACJA PRODUKTU

CASE STUDY WDROŻENIOWE

 

KONTAKT Z DOSTAWCĄ

Europa Systems
Żabów 76B, 74-200 Pyrzyce, Polska
T +48 91 579 03 50, F +48 91 579 03 51
sales@europasystems.com
www.europasystems.com

pokaż więcej
pokaż mniej
GŁOSOWANIE W EDYCJI 2022 ZAKOŃCZONE
<