Kategoria skupiająca produkty i technologie pozwalające na obniżenie kosztów poprzez zastosowanie rozwiązań takich jak np. inteligentne oświetlenie magazynu, systemy identyfikacji pozycji magazynowych, nowoczesne systemy paletowe itp
LAUREAT PLEBISCYTU LOGISTICS AWARDS POLAND 2022
CargoON – nowy, elastyczny i zautomatyzowany system zarządzania transportem drogowym – stworzony przez Trans.eu – umożliwia producentom samodzielne zarządzanie transportem i zwiększenie możliwości przewozowych, pozwalając na elastyczne połączenie oferowania ładunków na rynku kontraktowym i spotowym.
Bezkonkurencyjny dostęp do capacity i teoria logistyki 4.0 zamknięta w funkcjonalnej platformie.
Platforma oferuje liczne rozwiązania i usługi w celu cyfryzacji, optymalizacji i automatyzacji procesów, komunikacji oraz dokumentacji dotyczącej zarządzania transportem drogowym.
CargoON Freights pozwala na intuicyjną cyfryzację całego procesu zarządzania transportem – od planowania przez bieżącą współpracę z przewoźnikami aż po rozliczenie. Proces przydzielania ładunków może być również skonfigurowany tak, aby odbywał się automatycznie. Za pomocą kilku kliknięć w CargoON można składać i kontrolować nie tylko zamówienia u stałych dostawców, ale także na rynku spotowym, w sposób w pełni zautomatyzowany.
Usługa Simple Tenders ułatwia przeprowadzanie przetargów na usługi przewozowe, dzięki czemu w bardzo krótkim czasie możliwe jest nawiązanie bezpiecznej współpracy z nowymi przewoźnikami. Dzięki połączeniu z Platformą Trans.eu CargoON jest jedynym tego typu systemem, który gwarantuje dostęp do ogólnoeuropejskiej sieci dziesiątek tysięcy sprawdzonych przewoźników i spedytorów.
Dock Scheduler, dostępny również jako samodzielny produkt, pozwala na optymalizację zarządzania dostępnością stanowisk i ramp, których pojemność można zdefiniować w systemie – co w połączeniu z przekazaniem możliwości samodzielnej awizacji przewoźnikowi redukuje nakłady pracy producenta, minimalizuje ryzyko pomyłek i pozwala na skrócenie czasu oczekiwania przewoźników i wykorzystanie w pełni posiadanych zasobów. Zastosowanie rozwiązań informatycznych przy ustalaniu terminów załadunku i rozładunku pozwala także na utrzymanie poziomu obsługi, zwiększenie satysfakcji klienta i uniknięcie przestojów.
Ksenia Fiuk Customer Order Fulfillment Manager, MFO SA – “Dzięki Dock Scheduler zwiększyliśmy przepustowość magazynu o ok. 23-24%. Bez zwiększenia ilości zmian, ilości personelu oraz sprzętu”.
Funkcja Visibility – aktualizacje statusu w czasie rzeczywistym – umożliwia weryfikację statusu ładunku w dowolnym momencie, a klienci mogą szybko reagować na ewentualne problemy z terminowością dostaw. Zarówno producent, jak i przewoźnik otrzymuje pełny obraz aktualnej sytuacji w czasie rzeczywistym.
Produkty wchodzące w skład CargoON zapewniają pełną cyfryzację łańcucha dostaw, co przekłada się na realne oszczędności oraz większą przejrzystość w relacjach z wszystkimi uczestnikami łańcucha dostaw – od producenta, poprzez spedycje, a skończywszy na przewoźnikach i kierowcach.
Rozwiązania cyfrowe ograniczają również ilość pustych przebiegów, a tym samym wspierają środowisko poprzez realną redukcję emisji CO2.
Piotr Hunker CEO Trans.eu “Naszym celem w pracy nad nowymi funkcjonalnościami Platformy jest wspieranie zrównoważonego rozwoju. Już wkrótce takie rozwiązania jak eCMR z digital proof of delivery pozwolą naszym klientom działać bardziej ekologicznie poprzez rezygnację z tysięcy ton papierowych dokumentów przewozowych, a dodatkowo znacznie skrócą czas obiegu dokumentów. Cyfryzacja przeciera również szlaki dla obliczania śladu węglowego. Pracujemy nad rozwiązaniem, które pozwoli nam mierzyć rzeczywistą wartość emisji CO2 i świadomie przyczyniać się do ochrony klimatu w sektorze transportu drogowego”.
CargoON to rozwiązanie w chmurze, które można łatwo zintegrować z SAP i ERP lub innymi systemami TMS. W porównaniu do innych rozwiązań na rynku, wdrożenie nie angażuje czasu i środków – trwa zaledwie do kilku tygodni. Dla producentów, którzy nie są jeszcze członkami społeczności, przejście na ten system jest nie tylko proste, ale i konkurencyjne cenowo.
Boryszew S.A.: Jak skróciliśmy czas obsługi auta aż o 40%?
Trans.eu Group S.A.
ul. Racławicka 2-4,
53-146 Wrocław
RJ-4250WB charakteryzujące się szybką pracą i wysoką wytrzymałością, pozwala w szybki i wygodny sposób drukować paragony, faktury i etykiety w terenie.
Brother RJ-4250WB to czterocalowa mobilna drukarka etykiet i paragonów. Może być wykorzystywana w wielu branżach, takich jak logistyka, magazynowanie, sprzedaż oraz w pracy służb miejskich. To kompaktowe urządzenie pozwala w szybki i wygodny sposób drukować paragony, etykiety i faktury w terenie, z dala od biura. Wykorzystuje wytrzymały i ekonomiczny w eksploatacji moduł druku termicznego i drukuje z prędkością do 127 mm lub do 5 cali na sekundę.
Mobilna drukarka RJ-4250WB ma wytrzymałą obudowę. Jej niewielka i lekka konstrukcja jest odporna na uszkodzenia mechaniczne – wytrzymuje upadek z wysokości 2,1 metra. Korzystanie z urządzenia jest możliwe zarówno w wysokich, jak i niskich temperaturach (od -20˚C do + 55˚C), a ładowanie może odbywać się w temperaturach od 0˚C do +40˚C. Drukarkę można wyposażyć w dodatkowe akcesoria, m.in. w dodatkową baterię, pasek i stację dokującą do ładowania baterii, 12V ładowarkę samochodową oraz specjalne uchwyty do montażu w pojazdach.
Drukarka RJ-4250WB oferuje wygodną i intuicyjną obsługę. Dzięki odpowiedniemu interfejsowi można łączyć ją z urządzeniami mobilnymi lub komputerami stacjonarnymi, co znacznie przyspiesza tworzenie wydruków. Wbudowana łączność Bluetooth, sieć bezprzewodowa, USB oraz monochromatyczny, podświetlany wyświetlacz LCD ułatwiają pracę z urządzeniem w każdych warunkach.
Mobilna drukarka Brother RJ-4250WB jest objęta 3-letnią gwarancją.
https://www.brother.pl/
Założona w 1912 r. Grupa Craemer specjalizuje się w formowaniu metali, obróbce tworzyw sztucznych (od 1958 r.) i wytwarzaniu narzędzi. Oprócz niemieckiej centrali ma w Europie jeszcze trzy zakłady. Swoje know-how w dziedzinie motoryzacji wykorzystuje również przy projektowaniu i formowaniu wtryskowym pojemników transportowych i magazynowych oraz innych rozwiązań logistycznych z wytrzymałego polietylenu.
Niedawno firma wprowadzila na rynek innowacyjny pojemnik Kubo (od niemieckiego Kunststoffbox). To znakomita alternatywa dla koszy siatkowych typu gitter box, których używa się do transportu i magazynowania ciężkich towarów i komponentów. Nowy produkt marki Craemer w wielu aspektach przewyższa siatkowe konstrukcje ze stalową ramą. Pojemnik jest lekki, wytrzymały i uniwersalny, nie ulega korozji, łatwo się go opróżnia, czyści i suszy. Nadaje się do sztaplowania i wynajmu, można go też naprawiać. Dzięki zamkniętej konstrukcji chroni delikatne części motoryzacyjne.
Polietylenowa alternatywa dla metalowych koszy siatkowych
Pojemnik Kubo jest kompatybilny z koszami siatkowymi, może je więc zastępować lub uzupełniać. Ma takie same wymiary zewnętrzne (1240 x 835 x 970 mm / wymiary wewnętrzne: 1132 x 732 x 831 mm) i mieści 610 litrów; przy 51 kg masy własnej (w tym drzwi dostępowe na przedniej ścianie) wytrzymuje w stosie obciążenie statyczne sięgające 3000 kg, obciążenie użytkowe 1000 kg i obciążenie dynamiczne 2100 kg. Konstrukcja jest zgodna z międzynarodową normą kolejową UIC- 435-3 i normą DIN 15155/8. Cztery nóżki stanowią zarazem wymienne kolumny narożne. Nowy pojemnik Kubo nie wymaga konserwacji i sprawdzi się na wszystkich powszechnie stosowanych przenośnikach oraz w zautomatyzowanych magazynach.
Zamknięta konstrukcja pojemnika zapewnia ochronę zawartości, a zastosowany polietylen ma wiele zalet, w tym niewielką masę własną, co umożliwia tańszy transport pustych pojemników (są one o 25% lżejsze niż kosze siatkowe). Kubo cechuje się też niezwykłą stabilnością i nadaje się do sztaplowania. Dwa pojemniki Kubo ułożone jeden na drugim mają w sumie 1940 mm wysokości. Przy pełnym obciążeniu użytkowym (1000 kg na pojemnik) można utworzyć stos z trzech pojemników. Przy sztaplowaniu – tak jak w koszu siatkowym – wykorzystywane są górne krawędzie.
Pojemnik wzmacniają kolumny narożne, a jego spód usztywniają trzy profile poprzeczne i dwa wzdłużne. Dodatkowe ożebrowanie nad otworami wejściowymi i stalowe profile w kształcie litery L na dłuższych bokach zapewniają ochronę przed uszkodzeniem widłami wózka. Wszystko to sprawia, że pojemnik Kubo jest zabezpieczony z każdej strony.
Załadunek i rozładunek stosu pojemników
Na jednym z dłuższych boków znajdują się duże drzwi dostępowe z blokadą i zawiasami po dłuższej stronie, które umożliwiają otwarcie drzwi w dół i na zewnątrz o 180 stopni (tak jak w koszu siatkowym). Dzięki temu możliwy jest łatwy załadunek i rozładunek komponentów nawet w przypadku pojemników ułożonych w stos. Aby przy sztaplowaniu lub zdejmowaniu pojemnika ze stosu można było wsunąć pod spód widły wózka, zamknięte drzwi dostępowe (szer. x wys.: 705 x 423 mm) na jednym z dłuższych boków nie sięgają do samej górnej krawędzi. Dla ochrony przeciwległej ściany przed uderzeniem widłami górna krawędź jest od wewnątrz specjalnie wyprofilowana.
Prosta konstrukcja, minimalne ożebrowanie i zaokrąglony kształt przekładają się na łatwe czyszczenie i suszenie. Pojemniki Kubo marki Craemer mogą być przy tym używane w temperaturach od –30 do +40°C (tymczasowo nawet 90°C). Są też odporne na większość chemikaliów i negatywne działanie środków czyszczących. Dostępne opcje to otwory odprowadzające wodę, drzwi dostępowe na jednym z dłuższych boków oraz transponder RFID na potrzeby pełnego monitorowania. W polach do nadruku można umieścić logotyp lub opis, w polach z tłoczeniami – tymczasowe naklejki, a w drzwiach dostępowych znajduje się specjalny uchwyt na dokumenty.
Dzięki kompatybilności z koszami siatkowymi, solidnej konstrukcji i dużemu obciążeniu użytkowemu nowy pojemnik z tworzywa sztucznego jest idealną alternatywą lub uzupełnieniem dla koszy siatkowych w motoryzacji. Kubo marki Craemer sprawdzi się zwłaszcza w transporcie ciężkich komponentów.
Craemer GmbH
Tel: +49 5245 43-0
E-mail: info@craemer.com
Przedstawicielstwo w Polsce
Polska Wschodnia:
Arkadiusz Wissuwa
Tel. +48 608 635 059
E-mail: arkadiusz.wissuwa@craemer.com
PolsKa Zachodnia:
Jacek Udziński
Tel. +48 666 40 33 90
E-mail: jacek.udzinski@craemer.com
Automatyczny magazyn gęstego składowania Q-Line to połączenie wydajności z efektywnym wykorzystaniem przestrzeni.
Q-Loader (ATLS) odpowiada za rozładunek i załadunek samochodów ciężarowych. Składowanie, transport wewnętrzny oraz przygotowanie towarów odbywają się w systemie Q-Block.
WDX jest producentem automatyki przemysłowej. Naszą misją jest pełna integracja logistyki wewnętrznej z łańcuchem dostaw.
https://wdx.pl/oferta/automatyka-magazynowa/magazyn-automatyczny/
WDX S.A.
Taśmowa 7, 02-677 warszawa
+48 801 332 629
Stworzona z myślą o wszechstronności, bariera ta płynnie dostosowuje się zarówno do warunków wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Szczególnie dobrze sprawdza się w obiektach, w których często używa się lekkich pojazdów lub w których istnieje ryzyko wypadków spowodowanych uderzeniem pod płytkim kątem.
U podstaw tego innowacyjnego rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa leży polimer o najwyższej wytrzymałości. Polimer ten jest wynikiem unikalnej mieszanki zaawansowanych poliolefin połączonej z dodatkami gumowymi. Rezultatem jest materiał, który uosabia wyjątkową wytrzymałość i niezrównaną elastyczność, co stanowi podstawę efektywności bariery.
Podczas procesu produkcyjnego zaawansowane techniki inżynieryjne wywołują reorientację molekularną w obrębie bariery. Proces ten prowadzi do rozwoju niezwykłej wbudowanej pamięci. Pamięć ta umożliwia barierze pełną regenerację po uderzeniach, zginanie, amortyzację i wielokrotne odzyskiwanie kształtu. Drastycznie zmniejsza to potrzebę częstych napraw lub wymiany, co z czasem prowadzi do znacznych oszczędności kosztów.
Sercem tej bariery jest opatentowany trójfazowy system przemieszczania energii. System ten działa sekwencyjnie, aby zapewnić jedyne w swoim rodzaju przemieszczanie energii. Zaczyna się od barierki Memaplex™, która wygina się, aby przemieścić początkową siłę uderzenia. Inicjuje to ruch sworznia barierki, przesuwając go do przodu w celu przeniesienia energii obciążenia do kieszeni kompresyjnej. Kompresja kieszeni nadal rozprasza energię, gdy sprzęgło obraca się wokół sworznia słupka, aktywując dalsze przemieszczanie. Przy
szczytowym poziomie energii, sprzęgło obraca się dalej, zaczepiając sworzeń słupka i inicjując zgrabne skręcanie słupka w celu rozproszenia wszelkich pozostałych sił.
Zaprojektowana z myślą o możliwości adaptacji, bariera posiada system wielokierunkowy. Gwarantuje to płynną integrację bariery dla pieszych iFlex™ 3 Rail z różnymi konfiguracjami operacyjnymi, skutecznie eliminując ostre kąty i usprawniając jej umieszczanie w różnych środowiskach.
Bariera dla pieszych iFlex™ 3 Rail jest odporna na działanie chemikaliów i wody, ma niekorozyjną i odporną na zarysowania powierzchnię oraz jednorodny kolor, co eliminuje obawy związane z odmalowywaniem, rdzewieniem, łuszczeniem się lub korozją. Barierę można wycierać do czysta i jest nie tylko bezpieczna dla żywności, ale także wodoodporna, co pozwala zachować standardy nieskazitelnej higieny.
Unikalna modułowość bariery pozwala na łatwą wymianę poszczególnych barierek i słupków bez konieczności demontażu sąsiednich odcinków. Przekłada się to na minimalny czas przestojów i zakłóceń podczas konserwacji.
Bariera dla pieszych iFlex™ 3 Rail chroni również kosztowne posadzki betonowe, rozpraszając 80% siły uderzenia, przenosząc na podłogę zaledwie 20%. Funkcja ta zapobiega uszkodzeniom podłogi w przypadku kolizji, zachowując nieskazitelną integralność środowiska.
Ergonomiczna i higieniczna konstrukcja bariery eliminuje ostre krawędzie, zapewniając dodatkową warstwę ochrony dla pieszych i personelu. W środowiskach, w których czystość ma kluczowe znaczenie, do gry wkraczają uszczelki higieniczne. Uszczelki te eliminują punkty wejścia, dzięki czemu bariera idealnie nadaje się do przestrzeni o rygorystycznych wymaganiach dotyczących czystości. Ponadto jest to rozwiązanie przyjazne dla środowiska, ponieważ w 100% nadaje się do recyklingu i jest zgodne z celami zrównoważonego rozwoju.
Materiał bariery ma jednorodny kolor i jest stabilizowany przed promieniami UV, gwarantując estetykę, która przetrwa próbę czasu. Nie ma potrzeby częstego malowania, ponieważ zachowuje swoją widoczność i ładny wygląd przez długi czas.
Bariera dla pieszych iFlex 3 Rail to opowieść o innowacji, bezpieczeństwie i zdolnościach adaptacyjnych. Dzięki zaawansowanym technologiom, wyjątkowemu składowi materiałów i niezachwianemu naciskowi na trwałość, zapewnia solidną ochronę, oszczędność kosztów i spokój ducha w szerokiej gamie zastosowań. Pełni rolę strażnika, oddzielając pieszych od potencjalnych zagrożeń, a jednocześnie zwiększając ogólne bezpieczeństwo w różnych środowiskach.
Elastyczna i wytrzymała: Wykonana z mieszanki zaawansowanych poliolefin i dodatków gumowych, bariera ta oferuje wyjątkową wytrzymałość i elastyczność, dzięki czemu jest odporna na uderzenia, zachowując jednocześnie sprężystość.
Przemieszczanie energii: Bariera dla pieszych iFlex™ 3 Rail jest wyposażona w opatentowany trójfazowy system absorpcji energii, dzięki czemu rozprasza siłę uderzenia. Barierka wygina się, aby przemieścić początkową siłę uderzenia, przenosząc energię obciążenia do kieszeni kompresyjnej, która dodatkowo rozprasza energię. Następnie sprzęgło włącza się, aby zainicjować skręcanie słupka, zapewniając całkowite rozproszenie energii.
Niskie koszty utrzymania: Barierę można wycierać do czysta, jest odporna na chemikalia i wodę. Bariera jest niekorozyjna i ma jednorodny kolor, eliminując obawy o rdzę, łuszczenie się lub korozję.
Ochrona podłogi: Bariera rozprasza 80% siły uderzenia, przenosząc tylko 20% na podłogę, zapobiegając uszkodzeniom podłogi w przypadku kolizji.
Bezpieczeństwo i estetyka: Brak ostrych krawędzi zwiększa bezpieczeństwo. Materiał ma jednorodny kolor i jest stabilizowany przed promieniami UV, gwarantując długotrwałą estetykę bez konieczności ponownego malowania.
https://www.asafe.com/en-gb/resources/case-studies/traffic-segregation-for-technology-supplier/
https://www.asafe.com/en-gb/resources/case-studies/improving-safety-for-barry-callebaut/
A SAFE Sp. z o.o.
Bolesława Krysiewicza 9/3
61 825 Poznań
+48 500 047 513
Nasze w pełni zintegrowane systemy Layer Picker zapewniają zautomatyzowaną depaletyzację i kompletację z palety na paletę. To unikalne, zautomatyzowane i elastyczne rozwiązanie można skalować do 10 000 pobrań dziennie. Przy jego pomocy można automatycznie budować palety typu „rainbow” z różnymi warstwami, zapewniając jednocześnie automatyczne składowanie palet i poprawiając środowisko pracy w magazynach i centrach dystrybucyjnych.
Kluczowe korzyści:
Typy rozwiązań Layer Picker i ich możliwości:
Rozwiązanie o zminimalizowanej powierzchni do obsługi kompletacji z palety na paletę firmy Körber Supply Chain.
Możliwości:
Ten podstawowy system jest skalowalnym rozwiązaniem, idealnym do operacji z małą i średnią liczbą SKU.
Layer Picker® Mono to skuteczne rozwiązanie o dużej pojemności i niewielkiej powierzchni. Umożliwia ustawienie 9 stanowisk paletowych. Doskonale sprawdza się w połączeniu z automatycznymi robotami mobilnymi (AMR).
Wysokowydajne rozwiązanie do kompletacji z palety na paletę od Körber Supply Chain.
Możliwości:
Zapewnia metodę budowania palet klientów składających się z całych warstw utworzonych z wielu różnych palet źródłowych.
Layer Picker® Gantry ma zastosowanie głównie do przenoszenia z palety na palety. Dzięki temu wiele palet źródłowych jest dostępnych do pobrania na palety klienta w tym samym czasie.
Zminimalizowane zajęcie powierzchni dla rozwiązania z palety na paletę lub depaletyzacja lub kombinacja obu od Körber Supply Chain.
Możliwości:
Zapewnia metodę pobierania z palety w celu depaletyzacji, tworząc pojedyncze produkty do sortowania lub ładowania na tace.
Robot Layer Picker® równie dobrze nadaje się do depaletyzacji i kompletacji z palet na paletę, lub kombinacji obu. Jest to wydajne i elastyczne rozwiązanie, które pasuje do wielu rozwiązań logistycznych.
Körber Layer Picker Case Studies
Marcin albetzki – branch manager polska
email: marcin.albetzki@koerber.com
t: +48 669 002 369
Długi czas ładowania to również wzrost ilości punktów ładowania, przeciętnie pojedyncza ładowarka obsługuje 4-6 robotów, a co za tym idzie coraz więcej miejsca, które zakład musi przeznaczyć na punkty ładowania. Co więcej na rynku nie występuje żaden standard w zakresie systemów zasilania powodując, że firmy które wdrożyły roboty różnych producentów muszą stosować wiele niekompatybilnych ze sobą systemów ładowania. Kolejny problem, który w niedalekiej przyszłości będzie miał coraz większe znaczenie to optymalizacja kosztów utrzymania flot robotów mobilnych. Obecnie stosowane systemy zasilania robotów nie analizują stawek cen energii, możliwości ładowania w momentach przestojów fabryki lub ładowania robotów z źródeł własnych np. OZE.
Firma Hetbot oferuje roboty mobilne typu AMR z zaawansowanym systemem zarządzania energią. Innowacyjny system zasilania składa się z ustandaryzowanych modułów sprzętowych takich jak bateria wraz z zintegrowanym układem BMS, kontroler zasilania, modułowe sloty bateryjne oraz automatyczna stacja wymiany baterii. Nad pracą całości czuwa oprogramowanie zarządzające ruchem robotów, zadaniami oraz monitoruje zużycie energii w robotach i tworzy harmonogramy wymian baterii. Pozwala to niemal zupełnie wyeliminować przestoje robotów na ładowanie, które w dużych aplikacjach mogą łącznie wynosić dziesiątki godzin dziennie. System podnosi efektywność z jaką pracują roboty mobilne do ponad 98%, co umożliwia zredukowanie liczby robotów do obsługi procesu o 20% i skrócenie czasu zwrotu z inwestycji. Co więcej stacja ładowania jest w stanie wspierać flotę do nawet 120 robotów rozwiązując problem zajętości przestrzeni przez dużą
ilość ładowarek. Modułowa budowa pozwala na szybkie i bardzo elastyczne dopasowanie urządzeń do wymagań aplikacji, a także na późniejsze skalowanie. Produkt stworzony przez Hetbot jest innowacyjny w skali świata. Opisywany system zasilania może zostać
zainstalowany w różnych modelach robotów od 100 kg nośności do większych robotów o kilku tonach nośności zasilanych z kilku baterii.
Produkt oferowany przez Hetbot kierowany jest do zakładów przemysłowych, firm logistycznych oraz operatorów 3PL, gdzie występują procesy intralogistyczne o dużej intensywności pracy.
– zwiększenie wydajności (do 98% całkowitego czasu pracy) autonomicznych robotów mobilnych
– redukcja miejsca zajmowanego przez urządzenia do ładowania robotów
– modułowa budowa i możliwość zastosowania w innych modelach AMR
INFO@HETBOT.COM
STEFANOWSKIEGO 18
90-537 łÓDŹ
Solver VRP pomaga w zarządzaniu flotą pojazdów i procesami transportowo-logistycznymi. M.in. poprzez:
Redukcję błędów: im mniej zaangażowania czynnika ludzkiego i im bardziej zaawansowane algorytmy, tym rzadsze i mniej znaczące błędy.
– Solver korzysta z autorskich algorytmów optymalizacyjnych, które osiągają jedne z najlepszych na świecie wyników dla zadanych problemów optymalizacyjnych. Wyniki te są potwierdzone przez niezależne instytuty badawcze Galgos i Sintef.
– Solver VRP jest dostępny przez API przez co jest prosty w integracji z istniejącymi systemami IT takimi jak TMS, ERP, WMS, OMS czy CRM
– obsługa wielu parametrów i warunków wejściowych takich jak: liczba, gabaryty i rodzaj transportowanych towarów; liczba i rodzaj dostępnych pojazdów; okna czasowe punktów dostaw, kierowców; ograniczenia wynikające z ruchu drogowego; priorytety dostaw
– Solver jest zbudowany warstwowo co pozwala na dołożenie jako kolejna warstwa specyficznych parametrów wejściowych dla danego Klienta. Bez konieczności budowania rozwiązania dedykowanego od nowa.
KRZYSZTOF CHAŁADYN
Wiceprezes Zarządu
M: +48 663 062 928