Oddaj głos na
Thank you! Your submission has been received!
Uzupełnij wymagane pola!
Możesz oddać głos tylko na jedną firmę w danej kategorii!
Dziękujemy za oddanie głosu!
Wypełnij pogłębioną ankietę,
aby zwiększyć szanse produktu
na zwycięstwo w plebiscycie
Wypełnij ankietę
Na adres e-mail została wysłana prośba
o potwierdzenie głosu. Tylko potwierdzony głos bierze
udział w plebiscycie.

Rozwiązanie umożliwiające optymalizację kosztów magazynowych, transportowych i dystrybucyjnych

Kategoria skupiająca produkty i technologie pozwalające na obniżenie kosztów poprzez zastosowanie rozwiązań takich jak np. inteligentne oświetlenie magazynu, systemy identyfikacji pozycji magazynowych, nowoczesne systemy paletowe itp

Dock Scheduler [Trans.eu Group]



Dock Scheduler to nowoczesny system do zarządzania oknami czasowymi w magazynie, pozwalający na pełną cyfryzację procesu awizacji w firmie i zwiększenie wydajności w zarządzaniu harmonogramem dostaw. To realne oszczędności bez zwiększania ilości zmian, personelu oraz sprzętu.

LAUREAT PLEBISCYTU LOGISTICS AWARDS POLAND 2022

DOCK SCHEDULER ROZWIĄZANIE UMOŻLIWIAJĄCE OPTYMALIZACJĘ KOSZTÓW MAGAZYNOWYCH, TRANSPORTOWYCH I DYSTRYBUCYJNYCH

CargoON – nowy, elastyczny i zautomatyzowany system zarządzania transportem drogowym – stworzony przez Trans.eu – umożliwia producentom samodzielne zarządzanie transportem i zwiększenie możliwości przewozowych, pozwalając na elastyczne połączenie oferowania ładunków na rynku kontraktowym i spotowym.

Bezkonkurencyjny dostęp do capacity i teoria logistyki 4.0 zamknięta w funkcjonalnej platformie.

Platforma oferuje liczne rozwiązania i usługi w celu cyfryzacji, optymalizacji i automatyzacji procesów, komunikacji oraz dokumentacji dotyczącej zarządzania transportem drogowym.

Capacity i Savings ON

CargoON Freights pozwala na intuicyjną cyfryzację całego procesu zarządzania transportem – od planowania przez bieżącą współpracę z przewoźnikami aż po rozliczenie. Proces przydzielania ładunków może być również skonfigurowany tak, aby odbywał się automatycznie. Za pomocą kilku kliknięć w CargoON można składać i kontrolować nie tylko zamówienia u stałych dostawców, ale także na rynku spotowym, w sposób w pełni zautomatyzowany.

Usługa Simple Tenders ułatwia przeprowadzanie przetargów na usługi przewozowe, dzięki czemu w bardzo krótkim czasie możliwe jest nawiązanie bezpiecznej współpracy z nowymi przewoźnikami. Dzięki połączeniu z Platformą Trans.eu CargoON jest jedynym tego typu systemem, który gwarantuje dostęp do ogólnoeuropejskiej sieci dziesiątek tysięcy sprawdzonych przewoźników i spedytorów.

Digitalizacja end-to end

Dock Scheduler, dostępny również jako samodzielny produkt, pozwala na optymalizację zarządzania dostępnością stanowisk i ramp, których pojemność można zdefiniować w systemie – co w połączeniu z przekazaniem możliwości samodzielnej awizacji przewoźnikowi redukuje nakłady pracy producenta, minimalizuje ryzyko pomyłek i pozwala na skrócenie czasu oczekiwania przewoźników i wykorzystanie w pełni posiadanych zasobów. Zastosowanie rozwiązań informatycznych przy ustalaniu terminów załadunku i rozładunku pozwala także na utrzymanie poziomu obsługi, zwiększenie satysfakcji klienta i uniknięcie przestojów.

Ksenia Fiuk  Customer Order Fulfillment Manager, MFO SA – “Dzięki Dock Scheduler zwiększyliśmy przepustowość magazynu o ok. 23-24%. Bez zwiększenia ilości zmian, ilości personelu oraz sprzętu”.

Funkcja Visibility – aktualizacje statusu w czasie rzeczywistym – umożliwia weryfikację statusu ładunku w dowolnym momencie, a klienci mogą szybko reagować na ewentualne problemy z terminowością dostaw. Zarówno producent, jak i przewoźnik otrzymuje pełny obraz aktualnej sytuacji w czasie rzeczywistym.

Produkty wchodzące w skład CargoON zapewniają pełną cyfryzację łańcucha dostaw, co przekłada się na realne oszczędności oraz większą przejrzystość w relacjach z wszystkimi uczestnikami łańcucha dostaw – od producenta, poprzez spedycje, a skończywszy na przewoźnikach i kierowcach.

Rozwiązania cyfrowe ograniczają również ilość pustych przebiegów, a tym samym wspierają środowisko poprzez realną redukcję emisji CO2.

Piotr Hunker CEO Trans.eu                                                                                         “Naszym celem w pracy nad nowymi funkcjonalnościami Platformy jest wspieranie zrównoważonego rozwoju. Już wkrótce takie rozwiązania jak eCMR z digital proof of delivery pozwolą naszym klientom działać bardziej ekologicznie poprzez rezygnację z tysięcy ton papierowych dokumentów przewozowych, a dodatkowo znacznie skrócą czas obiegu dokumentów. Cyfryzacja przeciera również szlaki dla obliczania śladu węglowego. Pracujemy nad rozwiązaniem, które pozwoli nam mierzyć rzeczywistą wartość emisji CO2 i świadomie przyczyniać się do ochrony klimatu w sektorze transportu drogowego”.

Fast implementation ON

CargoON to rozwiązanie w chmurze, które można łatwo zintegrować z SAP i ERP lub innymi systemami TMS. W porównaniu do innych rozwiązań na rynku, wdrożenie nie angażuje czasu i środków – trwa zaledwie do kilku tygodni. Dla producentów, którzy nie są jeszcze członkami społeczności, przejście na ten system jest nie tylko proste, ale i konkurencyjne cenowo.

Więcej informacji

 

KLUCZOWE CECHY WYRÓŻNIAJĄCE RENT-A-ROBOT

  • Szybkie wdrożenie w magazynie wystarczą 2-3 tygodnie
  • Rozwiązanie w 100% w chmurze
  • Onboarding przewoźników trwający zaledwie kilka godzin
  • Darmowy dla przewoźników

 

WIZUALIZACJA

WIDEOPREZENTACJA

 

CASE STUDIES

Boryszew S.A.: Jak skróciliśmy czas obsługi auta aż o 40%?

 

SKONTAKTUJ SIĘ Z DOSTAWCĄ!

 

Trans.eu Group S.A.

https://cargoon.eu/en/

ul. Racławicka 2-4,

53-146 Wrocław

pokaż więcej
pokaż mniej
GŁOSOWANIE W EDYCJI 2023 ZAKOŃCZONE

Drukarka Brother RJ4250WB [BROTHER]



RJ-4250WB charakteryzujące się szybką pracą i wysoką wytrzymałością, pozwala w szybki i wygodny sposób drukować paragony, faktury i etykiety w terenie.

O PRODUKCIE

RJ-4250WB charakteryzujące się szybką pracą i wysoką wytrzymałością, pozwala w szybki i wygodny sposób drukować paragony, faktury i etykiety w terenie.

Brother RJ-4250WB to czterocalowa mobilna drukarka etykiet i paragonów. Może być wykorzystywana w wielu branżach, takich jak logistyka, magazynowanie, sprzedaż oraz w pracy służb miejskich. To kompaktowe urządzenie pozwala w szybki i wygodny sposób drukować paragony, etykiety i faktury w terenie, z dala od biura. Wykorzystuje wytrzymały i ekonomiczny w eksploatacji moduł druku termicznego i drukuje z prędkością do 127 mm lub do 5 cali na sekundę.

Mobilna drukarka RJ-4250WB ma wytrzymałą obudowę. Jej niewielka i lekka konstrukcja jest odporna na uszkodzenia mechaniczne – wytrzymuje upadek z wysokości 2,1 metra. Korzystanie z urządzenia jest możliwe zarówno w wysokich, jak i niskich temperaturach (od -20˚C do + 55˚C), a ładowanie może odbywać się w temperaturach od 0˚C do +40˚C. Drukarkę można wyposażyć w dodatkowe akcesoria, m.in. w dodatkową baterię, pasek i stację dokującą do ładowania baterii, 12V ładowarkę samochodową oraz specjalne uchwyty do montażu w pojazdach.

Drukarka RJ-4250WB oferuje wygodną i intuicyjną obsługę. Dzięki odpowiedniemu interfejsowi można łączyć ją z urządzeniami mobilnymi lub komputerami stacjonarnymi, co znacznie przyspiesza tworzenie wydruków. Wbudowana łączność Bluetooth, sieć bezprzewodowa, USB oraz monochromatyczny, podświetlany wyświetlacz LCD ułatwiają pracę z urządzeniem w każdych warunkach.

Mobilna drukarka Brother RJ-4250WB jest objęta 3-letnią gwarancją.

 

WIZUALIZACJA PRODUKTU

 

KONTAKT Z DOSTAWCĄ:

https://www.brother.pl/

pokaż więcej
pokaż mniej
GŁOSOWANIE W EDYCJI 2023 ZAKOŃCZONE

KUBO – wysokiej jakości pojemnik dla przemysłu do ciężkich ładunków [Craemer]



Sprawny wewnątrzzakładowy przepływ materiałów stanowi w motoryzacji kluczowy element efektywnej produkcji. Grupa Craemer, która wytwarza na dużą skalę metalowe moduły samochodowe i nośniki ładunków z tworzywa sztucznego, należy do czołowych dostawców branży motoryzacyjnej na świecie. Z myślą o sprawnej logistyce wewnętrznej w tym sektorze przedsiębiorstwo opracowało nowy produkt: Kubo – wykonany z wysokiej jakości polietylenu solidny pojemnik dla przemysłu, który jest alternatywą dla koszy siatkowych.

O ROZWIĄZANIU

Założona w 1912 r. Grupa Craemer specjalizuje się w formowaniu metali, obróbce tworzyw sztucznych (od 1958 r.) i wytwarzaniu narzędzi. Oprócz niemieckiej centrali ma w Europie jeszcze trzy zakłady. Swoje know-how w dziedzinie motoryzacji wykorzystuje również przy projektowaniu i formowaniu wtryskowym pojemników transportowych i magazynowych oraz innych rozwiązań logistycznych z wytrzymałego polietylenu.

Niedawno firma wprowadzila na rynek innowacyjny pojemnik Kubo (od niemieckiego Kunststoffbox). To znakomita alternatywa dla koszy siatkowych typu gitter box, których używa się do transportu i magazynowania ciężkich towarów i komponentów. Nowy produkt marki Craemer w wielu aspektach przewyższa siatkowe konstrukcje ze stalową ramą. Pojemnik jest lekki, wytrzymały i uniwersalny, nie ulega korozji, łatwo się go opróżnia, czyści i suszy. Nadaje się do sztaplowania i wynajmu, można go też naprawiać. Dzięki zamkniętej konstrukcji chroni delikatne części motoryzacyjne.

Polietylenowa alternatywa dla metalowych koszy siatkowych

Pojemnik Kubo jest kompatybilny z koszami siatkowymi, może je więc zastępować lub uzupełniać. Ma takie same wymiary zewnętrzne (1240 x 835 x 970 mm / wymiary wewnętrzne: 1132 x 732 x 831 mm) i mieści 610 litrów; przy 51 kg masy własnej (w tym drzwi dostępowe na przedniej ścianie) wytrzymuje w stosie obciążenie statyczne sięgające 3000 kg, obciążenie użytkowe 1000 kg i obciążenie dynamiczne 2100 kg. Konstrukcja jest zgodna z międzynarodową normą kolejową UIC- 435-3 i normą DIN 15155/8. Cztery nóżki stanowią zarazem wymienne kolumny narożne. Nowy pojemnik Kubo nie wymaga konserwacji i sprawdzi się na wszystkich powszechnie stosowanych przenośnikach oraz w zautomatyzowanych magazynach.

Zamknięta konstrukcja pojemnika zapewnia ochronę zawartości, a zastosowany polietylen ma wiele zalet, w tym niewielką masę własną, co umożliwia tańszy transport pustych pojemników (są one o 25% lżejsze niż kosze siatkowe). Kubo cechuje się też niezwykłą stabilnością i nadaje się do sztaplowania. Dwa pojemniki Kubo ułożone jeden na drugim mają w sumie 1940 mm wysokości. Przy pełnym obciążeniu użytkowym (1000 kg na pojemnik) można utworzyć stos z trzech pojemników. Przy sztaplowaniu – tak jak w koszu siatkowym – wykorzystywane są górne krawędzie.

Pojemnik wzmacniają kolumny narożne, a jego spód usztywniają trzy profile poprzeczne i dwa wzdłużne. Dodatkowe ożebrowanie nad otworami wejściowymi i stalowe profile w kształcie litery L na dłuższych bokach zapewniają ochronę przed uszkodzeniem widłami wózka. Wszystko to sprawia, że pojemnik Kubo jest zabezpieczony z każdej strony.

Załadunek i rozładunek stosu pojemników

Na jednym z dłuższych boków znajdują się duże drzwi dostępowe z blokadą i zawiasami po dłuższej stronie, które umożliwiają otwarcie drzwi w dół i na zewnątrz o 180 stopni (tak jak w koszu siatkowym). Dzięki temu możliwy jest łatwy załadunek i rozładunek komponentów nawet w przypadku pojemników ułożonych w stos. Aby przy sztaplowaniu lub zdejmowaniu pojemnika ze stosu można było wsunąć pod spód widły wózka, zamknięte drzwi dostępowe (szer. x wys.: 705 x 423 mm) na jednym z dłuższych boków nie sięgają do samej górnej krawędzi. Dla ochrony przeciwległej ściany przed uderzeniem widłami górna krawędź jest od wewnątrz specjalnie wyprofilowana.

Prosta konstrukcja, minimalne ożebrowanie i zaokrąglony kształt przekładają się na łatwe czyszczenie i suszenie. Pojemniki Kubo marki Craemer mogą być przy tym używane w temperaturach od –30 do +40°C (tymczasowo nawet 90°C). Są też odporne na większość chemikaliów i negatywne działanie środków czyszczących. Dostępne opcje to otwory odprowadzające wodę, drzwi dostępowe na jednym z dłuższych boków oraz transponder RFID na potrzeby pełnego monitorowania. W polach do nadruku można umieścić logotyp lub opis, w polach z tłoczeniami – tymczasowe naklejki, a w drzwiach dostępowych znajduje się specjalny uchwyt na dokumenty.

Dzięki kompatybilności z koszami siatkowymi, solidnej konstrukcji i dużemu obciążeniu użytkowemu nowy pojemnik z tworzywa sztucznego jest idealną alternatywą lub uzupełnieniem dla koszy siatkowych w motoryzacji. Kubo marki Craemer sprawdzi się zwłaszcza w transporcie ciężkich komponentów.

WIZUALIZACJA PRODUKTU

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SKONTAKTUJ SIĘ Z DOSTAWCĄ

Craemer GmbH

Tel: +49 5245 43-0

E-mail: info@craemer.com

 

Przedstawicielstwo w Polsce

Polska Wschodnia:

Arkadiusz Wissuwa

Tel. +48 608 635 059
E-mail: arkadiusz.wissuwa@craemer.com

 

PolsKa Zachodnia:

Jacek Udziński

Tel. +48 666 40 33 90
E-mail: jacek.udzinski@craemer.com

pokaż więcej
pokaż mniej
GŁOSOWANIE W EDYCJI 2023 ZAKOŃCZONE

Automatyzacja magazynu typu mroźnia z wykorzystaniem Q-Line Technology [WDX]



WDX Q-Line to autorska myśl technologiczna polskich inżynierów – zaprojektowany i produkowany przez WDX.

O ROZWIĄZANIU

Automatyczny magazyn gęstego składowania Q-Line to połączenie wydajności z efektywnym wykorzystaniem przestrzeni.

Q-Loader (ATLS) odpowiada za rozładunek i załadunek samochodów ciężarowych. Składowanie, transport wewnętrzny oraz przygotowanie towarów odbywają się w systemie Q-Block.

WDX jest producentem automatyki przemysłowej. Naszą misją jest pełna integracja logistyki wewnętrznej z łańcuchem dostaw.

 

 

KLUCZOWE CECHY WYRÓŻNIAJĄCE PRODUKT:

  • Q-Line to unikalne rozwiązania technologiczne, które umożliwia pełną automatyzację procesu magazynowania – od przyjęcia do wydania towaru.
  • Q-Line Technology może być wdrażana etapami – w zależności od potrzeb operacyjnych i przyjętej strategii rozwoju.
  • System Q-Line może zostać wdrożony w istniejącym magazynie – niezależnie od jego układu.
  • Q-Line Technology jest zaprojektowana do pracy w niemal każdych warunkach eksploatacyjnych – min. w mroźniach i chłodniach magazynowych.

WIDEOPREZENTACJA

CASE STUDY

https://wdx.pl/oferta/automatyka-magazynowa/magazyn-automatyczny/

SKONTAKTUJ SIĘ Z DOSTAWCĄ

WDX S.A.

Taśmowa 7, 02-677 warszawa

info@wdx.pl

+48 801 332 629

pokaż więcej
pokaż mniej
GŁOSOWANIE W EDYCJI 2023 ZAKOŃCZONE

Rozwiązanie do segregacji pieszych A-SAFE - Bariera dla pieszych iFlex™ 3 Rail [A-SAFE]



Bariera dla pieszych iFlex™ 3 Rail to imponujące rozwiązanie z zakresu bezpieczeństwa, zaprojektowane z myślą o bezpieczeństwie pieszych w różnych środowiskach. Jej głównym celem jest służenie jako bariera ochronna, skutecznie oddzielająca pieszych od potencjalnych zagrożeń w miejscu pracy i intensywnego ruchu pojazdów.

O ROZWIĄZANIU

Stworzona z myślą o wszechstronności, bariera ta płynnie dostosowuje się zarówno do warunków wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Szczególnie dobrze sprawdza się w obiektach, w których często używa się lekkich pojazdów lub w których istnieje ryzyko wypadków spowodowanych uderzeniem pod płytkim kątem.

U podstaw tego innowacyjnego rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa leży polimer o najwyższej wytrzymałości. Polimer ten jest wynikiem unikalnej mieszanki zaawansowanych poliolefin połączonej z dodatkami gumowymi. Rezultatem jest materiał, który uosabia wyjątkową wytrzymałość i niezrównaną elastyczność, co stanowi podstawę efektywności bariery.

Podczas procesu produkcyjnego zaawansowane techniki inżynieryjne wywołują reorientację molekularną w obrębie bariery. Proces ten prowadzi do rozwoju niezwykłej wbudowanej pamięci. Pamięć ta umożliwia barierze pełną regenerację po uderzeniach, zginanie, amortyzację i wielokrotne odzyskiwanie kształtu. Drastycznie zmniejsza to potrzebę częstych napraw lub wymiany, co z czasem prowadzi do znacznych oszczędności kosztów.

Sercem tej bariery jest opatentowany trójfazowy system przemieszczania energii. System ten działa sekwencyjnie, aby zapewnić jedyne w swoim rodzaju przemieszczanie energii. Zaczyna się od barierki Memaplex™, która wygina się, aby przemieścić początkową siłę uderzenia. Inicjuje to ruch sworznia barierki, przesuwając go do przodu w celu przeniesienia energii obciążenia do kieszeni kompresyjnej. Kompresja kieszeni nadal rozprasza energię, gdy sprzęgło obraca się wokół sworznia słupka, aktywując dalsze przemieszczanie. Przy

szczytowym poziomie energii, sprzęgło obraca się dalej, zaczepiając sworzeń słupka i inicjując zgrabne skręcanie słupka w celu rozproszenia wszelkich pozostałych sił.

Zaprojektowana z myślą o możliwości adaptacji, bariera posiada system wielokierunkowy. Gwarantuje to płynną integrację bariery dla pieszych iFlex™ 3 Rail z różnymi konfiguracjami operacyjnymi, skutecznie eliminując ostre kąty i usprawniając jej umieszczanie w różnych środowiskach.

Bariera dla pieszych iFlex™ 3 Rail jest odporna na działanie chemikaliów i wody, ma niekorozyjną i odporną na zarysowania powierzchnię oraz jednorodny kolor, co eliminuje obawy związane z odmalowywaniem, rdzewieniem, łuszczeniem się lub korozją. Barierę można wycierać do czysta i jest nie tylko bezpieczna dla żywności, ale także wodoodporna, co pozwala zachować standardy nieskazitelnej higieny.

Unikalna modułowość bariery pozwala na łatwą wymianę poszczególnych barierek i słupków bez konieczności demontażu sąsiednich odcinków. Przekłada się to na minimalny czas przestojów i zakłóceń podczas konserwacji.

Bariera dla pieszych iFlex™ 3 Rail chroni również kosztowne posadzki betonowe, rozpraszając 80% siły uderzenia, przenosząc na podłogę zaledwie 20%.  Funkcja ta zapobiega uszkodzeniom podłogi w przypadku kolizji, zachowując nieskazitelną integralność środowiska.

Ergonomiczna i higieniczna konstrukcja bariery eliminuje ostre krawędzie, zapewniając dodatkową warstwę ochrony dla pieszych i personelu. W środowiskach, w których czystość ma kluczowe znaczenie, do gry wkraczają uszczelki higieniczne. Uszczelki te eliminują punkty wejścia, dzięki czemu bariera idealnie nadaje się do przestrzeni o rygorystycznych wymaganiach dotyczących czystości. Ponadto jest to rozwiązanie przyjazne dla środowiska, ponieważ w 100% nadaje się do recyklingu i jest zgodne z celami zrównoważonego rozwoju.

Materiał bariery ma jednorodny kolor i jest stabilizowany przed promieniami UV, gwarantując estetykę, która przetrwa próbę czasu. Nie ma potrzeby częstego malowania, ponieważ zachowuje swoją widoczność i ładny wygląd przez długi czas.

Bariera dla pieszych iFlex 3 Rail to opowieść o innowacji, bezpieczeństwie i zdolnościach adaptacyjnych. Dzięki zaawansowanym technologiom, wyjątkowemu składowi materiałów i niezachwianemu naciskowi na trwałość, zapewnia solidną ochronę, oszczędność kosztów i spokój ducha w szerokiej gamie zastosowań. Pełni rolę strażnika, oddzielając pieszych od potencjalnych zagrożeń, a jednocześnie zwiększając ogólne bezpieczeństwo w różnych środowiskach.

 

KLUCZOWE CECHY WYRÓŻNIAJĄCE PRODUKT

Elastyczna i wytrzymała: Wykonana z mieszanki zaawansowanych poliolefin i dodatków gumowych, bariera ta oferuje wyjątkową wytrzymałość i elastyczność, dzięki czemu jest odporna na uderzenia, zachowując jednocześnie sprężystość.

Przemieszczanie energii: Bariera dla pieszych iFlex™ 3 Rail jest wyposażona w opatentowany trójfazowy system absorpcji energii, dzięki czemu rozprasza siłę uderzenia. Barierka wygina się, aby przemieścić początkową siłę uderzenia, przenosząc energię obciążenia do kieszeni kompresyjnej, która dodatkowo rozprasza energię. Następnie sprzęgło włącza się, aby zainicjować skręcanie słupka, zapewniając całkowite rozproszenie energii.

Niskie koszty utrzymania: Barierę można wycierać do czysta, jest odporna na chemikalia i wodę. Bariera jest niekorozyjna i ma jednorodny kolor, eliminując obawy o rdzę, łuszczenie się lub korozję.

Ochrona podłogi: Bariera rozprasza 80% siły uderzenia, przenosząc tylko 20% na podłogę, zapobiegając uszkodzeniom podłogi w przypadku kolizji.

Bezpieczeństwo i estetyka: Brak ostrych krawędzi zwiększa bezpieczeństwo. Materiał ma jednorodny kolor i jest stabilizowany przed promieniami UV, gwarantując długotrwałą estetykę bez konieczności ponownego malowania.

 

WIDEOPREZENTACJA

 

CASE STUDY

https://www.asafe.com/en-gb/resources/case-studies/protection-and-segregation-routes-for-home-retailer-s-manufacturing-centre/

https://www.asafe.com/en-gb/resources/case-studies/traffic-segregation-for-technology-supplier/

https://www.asafe.com/en-gb/resources/case-studies/improving-safety-for-barry-callebaut/

SKONTAKTUJ SIĘ Z DOSTAWCĄ

A SAFE Sp. z o.o.

Bolesława Krysiewicza 9/3

61 825 Poznań

+48 500 047 513

Grzegorz.Holojuch@asafe.pl

https://www.asafe.com/pl-pl/

pokaż więcej
pokaż mniej
GŁOSOWANIE W EDYCJI 2023 ZAKOŃCZONE

Layer Picker® [Körber Supply Chain]



Rozwiązanie Körber Layer Picker łączy magazyny wysokiego składowania, przenośniki, układnice i system sterowania magazynem z naszą wiodącą na rynku technologią Layer Picker. To w pełni zintegrowane rozwiązanie ma na celu zmniejszenie kosztów operacyjnych przy jednoczesnej optymalizacji wydajności, produktywności i dostępnej przestrzeni w magazynie lub centrum dystrybucyjnym.

O ROZWIĄZANIU

Nasze w pełni zintegrowane systemy Layer Picker zapewniają zautomatyzowaną depaletyzację i kompletację z palety na paletę. To unikalne, zautomatyzowane i elastyczne rozwiązanie można skalować do 10 000 pobrań dziennie. Przy jego pomocy można automatycznie budować palety typu „rainbow” z różnymi warstwami, zapewniając jednocześnie automatyczne składowanie palet i poprawiając środowisko pracy w magazynach i centrach dystrybucyjnych.

 

  • Najbardziej wszechstronne rozwiązanie na rynku, z niezrównaną technologią i unikalnym sposobem pobierania warstw.
  • Ponad 700 instalacji Layer Pickera na całym świecie.
  • Standard branżowy w zakresie depaletyzacji i kompletacji z palety na paletę.
  • Wybiera zarówno pojedyncze, jak i wiele warstw oraz warstwy z pustymi polami.
  • Praca w zakresie temperatur od -28°C do +40°C.

 

Kluczowe korzyści:

  • Obniżone koszty: znacząco zmniejsza uzależnienie od pracy ręcznej, co również zmniejsza koszty.
  • W pełni zautomatyzowany: automatyzacja zmniejsza złożoność procesu kompletacji, zwiększając w ten sposób szybkość i dokładność.
  • Rozwiązanie o wysokiej wydajności: wykorzystuje uznane w branży rozwiązania do transportu i przechowywania palet, poprawiając wydajność w całym procesie magazynowym.
  • Maksymalizacja powierzchni: nasze rozwiązanie zajmuje minimalną powierzchnię, maksymalizując wykorzystanie powierzchni magazynu.
  • Możliwości pracy w mroźniach: dostępne są również rozwiązania dla środowisk głębokiego mrożenia.
  • Unikalne możliwości kompletacji: obsługuje do 98% wszystkich typów produktów w sektorze sprzedaży detalicznej żywności, pomagając uprościć operacje magazynowe.

 

Typy rozwiązań Layer Picker i ich możliwości:

  1. Layer Picker Mono Gantry / AMR

Rozwiązanie o zminimalizowanej powierzchni do obsługi kompletacji z palety na paletę firmy Körber Supply Chain.

Możliwości:

  • Mroźnie do -28°C
  • Do 180 cykli/godz.
  • Do 450 kg/warstwę
  • Do 480 układów palet
  • 4 warstwy na cykl
  • Do 200 programów kompletacyjnych

Ten podstawowy system jest skalowalnym rozwiązaniem, idealnym do operacji z małą i średnią liczbą SKU.

Layer Picker® Mono to skuteczne rozwiązanie o dużej pojemności i niewielkiej powierzchni. Umożliwia ustawienie 9 stanowisk paletowych. Doskonale sprawdza się w połączeniu z automatycznymi robotami mobilnymi (AMR).

 

  1. Layer Picker Gantry

Wysokowydajne rozwiązanie do kompletacji z palety na paletę od Körber Supply Chain.

Możliwości:

  • Mroźnie do -28°C
  • 100-150 cykli/
  • Do 450 kg/warstwę
  • Do 192 układów palet
  • 4 warstwy na cykl
  • Do 200 programów kompletacyjnych

Zapewnia metodę budowania palet klientów składających się z całych warstw utworzonych z wielu różnych palet źródłowych.

Layer Picker® Gantry ma zastosowanie głównie do przenoszenia z palety na palety. Dzięki temu wiele palet źródłowych jest dostępnych do pobrania na palety klienta w tym samym czasie.

 

  1. Layer Picker Robot

Zminimalizowane zajęcie powierzchni dla rozwiązania z palety na paletę lub depaletyzacja lub kombinacja obu od Körber Supply Chain.

Możliwości:

  • Do 220 cykli/godz.
  • Do 375 kg/warstwę
  • Do 8 układów palet
  • 4 warstwy na cykl
  • Do 200 programów kompletacyjnych

Zapewnia metodę pobierania z palety w celu depaletyzacji, tworząc pojedyncze produkty do sortowania lub ładowania na tace.

Robot Layer Picker® równie dobrze nadaje się do depaletyzacji i kompletacji z palet na paletę, lub kombinacji obu. Jest to wydajne i elastyczne rozwiązanie, które pasuje do wielu rozwiązań logistycznych.

 

 

 

 

 

KLUCZOWE CECHY WYRÓŻNIAJĄCE PRODUKT

  • Niezwykle wszechstronne rozwiązanie, obsługujące 98% wszystkich produktów znajdujących się w branży spożywczej i detalicznej.
  • Do 10 000 kompletacji warstw dziennie w jednym rozwiązaniu.
  • Elastyczne i łatwe w skalowaniu.
  • Idealne rozwiązanie dla branży FMCG, spożywczej, w mroźniach i dla operacji 3PL.

WIDEOPREZENTACJA

CASE STUDY

Körber Layer Picker Case Studies

SKONTAKTUJ SIĘ Z DOSTAWCĄ

Marcin albetzki – branch manager polska

email: marcin.albetzki@koerber.com

t: +48 669 002 369

pokaż więcej
pokaż mniej
GŁOSOWANIE W EDYCJI 2023 ZAKOŃCZONE

Autonomiczne roboty mobilne typu AMR z zaawansowanym systemem zarządzania energią [Hetbot]



Dotychczas prawie 500 tys. robotów mobilnych zostało zainstalowanych w aplikacjach przemysłowych i logistycznych, ta liczba się podwoi w przeciągu najbliższych 2-3 lat. Każdej minuty 100 tys. z nich jest kompletnie bezużyteczna tracąc swój czas na ładowanie. Przeciętnie roboty spędzają na ładowaniu od 40 do 15% całkowitego czasu pracy.

O ROZWIĄZANIU

Długi czas ładowania to również wzrost ilości punktów ładowania, przeciętnie pojedyncza ładowarka obsługuje 4-6 robotów, a co za tym idzie coraz więcej miejsca, które zakład musi przeznaczyć na punkty ładowania. Co więcej na rynku nie występuje żaden standard w zakresie systemów zasilania powodując, że firmy które wdrożyły roboty różnych producentów muszą stosować wiele niekompatybilnych ze sobą systemów ładowania. Kolejny problem, który w niedalekiej przyszłości będzie miał coraz większe znaczenie to optymalizacja kosztów utrzymania flot robotów mobilnych. Obecnie stosowane systemy zasilania robotów nie analizują stawek cen energii, możliwości ładowania w momentach przestojów fabryki lub ładowania robotów z źródeł własnych np. OZE.

Firma Hetbot oferuje roboty mobilne typu AMR z zaawansowanym systemem zarządzania energią. Innowacyjny system zasilania składa się z ustandaryzowanych modułów sprzętowych takich jak bateria wraz z zintegrowanym układem BMS, kontroler zasilania, modułowe sloty bateryjne oraz automatyczna stacja wymiany baterii. Nad pracą całości czuwa oprogramowanie zarządzające ruchem robotów, zadaniami oraz monitoruje zużycie energii w robotach i tworzy harmonogramy wymian baterii. Pozwala to niemal zupełnie wyeliminować przestoje robotów na ładowanie, które w dużych aplikacjach mogą łącznie wynosić dziesiątki godzin dziennie. System podnosi efektywność z jaką pracują roboty mobilne do ponad 98%, co umożliwia zredukowanie liczby robotów do obsługi procesu o 20% i skrócenie czasu zwrotu z inwestycji. Co więcej stacja ładowania jest w stanie wspierać flotę do nawet 120 robotów rozwiązując problem zajętości przestrzeni przez dużą
ilość ładowarek. Modułowa budowa pozwala na szybkie i bardzo elastyczne dopasowanie urządzeń do wymagań aplikacji, a także na późniejsze skalowanie. Produkt stworzony przez Hetbot jest innowacyjny w skali świata. Opisywany system zasilania może zostać
zainstalowany w różnych modelach robotów od 100 kg nośności do większych robotów o kilku tonach nośności zasilanych z kilku baterii.

Produkt oferowany przez Hetbot kierowany jest do zakładów przemysłowych, firm logistycznych oraz operatorów 3PL, gdzie występują procesy intralogistyczne o dużej intensywności pracy.

 

KLUCZOWE CECHY WYRÓŻNIAJĄCE PRODUKT

– zwiększenie wydajności (do 98% całkowitego czasu pracy) autonomicznych robotów mobilnych

– redukcja miejsca zajmowanego przez urządzenia do ładowania robotów

– modułowa budowa i możliwość zastosowania w innych modelach AMR

WIDEOPREZENTACJA

CASE STUDY

SKONTAKTUJ SIĘ Z DOSTAWCĄ

INFO@HETBOT.COM

STEFANOWSKIEGO 18

90-537 łÓDŹ

pokaż więcej
pokaż mniej
GŁOSOWANIE W EDYCJI 2023 ZAKOŃCZONE

Solver VRP [Otimo]



Optymalizacja VRP jest wpisana w DNA OTIMO. Zajmowaliśmy się nią wspólnie i osobno na długo przed powstaniem naszej firmy, biorąc udział w różnych projektach i pracach badawczych związanych stricte z tym obszarem. Możemy poszczycić się nie tylko znacznym doświadczeniem w tym obszarze, ale i światowymi rekordami.

O ROZWIĄZANIU

Solver VRP pomaga w zarządzaniu flotą pojazdów i procesami transportowo-logistycznymi. M.in. poprzez:

  • Minimalizację kosztów Ostatniej mili: wyznaczy najbardziej efektywne czasowo oraz kosztowo marszruty i zniweluje liczbę opóźnionych lub niedostarczonych przesyłek, gdzie wymagana będzie ponowna próba doręczenia.
  • Redukcję kosztów paliwa: dzięki najlepszym w swojej klasie algorytmom znacznie skróci łączną długość pokonywanych tras i zmniejszy wydatki na paliwo, czyli największą część całkowitych kosztów transportu.
  • Lepsze wykorzystanie posiadanych zasobów: przypisanie dostawy do najbardziej odpowiednich kierowców i pojazdów dla każdego zamówienia, pozwoli bardziej efektywnie wykorzystywać zasoby ludzkie oraz sprzętowe i w efekcie zwiększyć dzienną liczbę procesowanych zamówień.
  • Niższe koszty utrzymania pojazdu: mniej kilometrów i mniej czasu na drogach powoduje wolniejsze zużycie pojazdów dostawczych, a w rezultacie całkowity koszt posiadania ciężarówek spada, a ROI rośnie.
  • Minimalizację parku samochodowego: optymalizacja VRP sprawi, że może nie będzie konieczny zakup nowych pojazdów, aby dostosować się do dużej liczby wysyłek i skrócenia okien dostaw – okazać się może, że wystarczą do tego odpowiednie algorytmy zwiększające efektywność wykorzystywania posiadanej floty.

Redukcję błędów: im mniej zaangażowania czynnika ludzkiego i im bardziej zaawansowane algorytmy, tym rzadsze i mniej znaczące błędy.

KLUCZOWE CECHY WYRÓŻNIAJĄCE PRODUKT

– Solver korzysta z autorskich algorytmów optymalizacyjnych, które osiągają jedne z najlepszych na świecie wyników dla zadanych problemów optymalizacyjnych. Wyniki te są potwierdzone przez niezależne instytuty badawcze Galgos i Sintef.

– Solver VRP jest dostępny przez API przez co jest prosty w integracji z istniejącymi systemami IT takimi jak TMS, ERP, WMS, OMS czy CRM

– obsługa wielu parametrów i warunków wejściowych takich jak: liczba, gabaryty i rodzaj transportowanych towarów; liczba i rodzaj dostępnych pojazdów; okna czasowe punktów dostaw, kierowców; ograniczenia wynikające z ruchu drogowego; priorytety dostaw

– Solver jest zbudowany warstwowo co pozwala na dołożenie jako kolejna warstwa specyficznych parametrów wejściowych dla danego Klienta. Bez konieczności budowania rozwiązania dedykowanego od nowa.

SKONTAKTUJ SIĘ Z DOSTAWCĄ

KRZYSZTOF CHAŁADYN

Wiceprezes Zarządu

M: +48 663 062 928

E: krzysztof.chaladyn@otimo.pro

pokaż więcej
pokaż mniej
GŁOSOWANIE W EDYCJI 2023 ZAKOŃCZONE