Oddaj głos na
Thank you! Your submission has been received!
Uzupełnij wymagane pola!
Możesz oddać głos tylko na jedną firmę w danej kategorii!
Dziękujemy za oddanie głosu!
Wypełnij pogłębioną ankietę,
aby zwiększyć szanse produktu
na zwycięstwo w plebiscycie
Wypełnij ankietę
Na adres e-mail została wysłana prośba
o potwierdzenie głosu. Tylko potwierdzony głos bierze
udział w plebiscycie.

Rozwiązanie telematyczne i systemy klasy TMS

Kategoria skupiająca dostawców rozwiązań telematycznych oraz systemów TMS dla transportu i logistyki.

Rozwiązanie do zarządzania flotą WEBFLEET [Webfleet Solutions]



WEBFLEET to wiodące w branży telema­tycznej i najno­wo­cze­śniejsze rozwiązanie do zarządzania flotą pojazdów oparte na technologii „oprogra­mo­wanie jako usługa” (SaaS). Rozwiązanie zapewnia bezpieczny dostęp do wszystkich informacji, których potrze­bujesz, aby jak najsku­teczniej zarządzać działaniami i optyma­li­zować koszty swojej floty firmowej.

LAUREAT PLEBISCYTU LOGISTICS AWARDS POLAND 2022

LIDERZY TELEMATYKI

Dzięki systemowi do zarządzania flotą WEBFLEET zawsze masz łączność z kierowcami w trasie. Na dowolnym urządzeniu mobilnym możesz sprawdzić, gdzie znajdują się Twoje pojazdy i w jaki sposób są wykorzy­stywane.

Ponieważ dane dotyczące wydajności floty pojazdów są widoczne, znasz aktualny status oraz wiesz, kiedy i gdzie podjąć odpowiednie działanie. Uwzględniaj aktualne informacje drogowe podczas przydzie­lania najbardziej odpowied­niego kierowcy do kolejnego zadania lub upewnij się, że kierowcy jadą zgodnie ze zdefi­niowaną trasą, która została przesłana bezpo­średnio na ich terminal.

Niezależnie od wielkości firmy rozwiązanie WEBFLEET może poprawić efektywność użytkowania pojazdu, pomóc zaosz­czędzić paliwo, wesprzeć ekonomikę jazdy i zwiększyć ogólną wydajność floty.

Kompletne rozwiązanie dla fleet managerów

  • Najlepsze mapy
  • Planowanie tras i wysyłanie tras bezpo­średnio do kierowców
  • Dokładne ETA
  • Łatwy podgląd wskaźników KPI floty
  • Integracja z aplikacjami innych producentów

 

KLUCZOWE CECHY WYRÓŻNIAJĄCE ROZWIĄZANIE DO ZARZĄDZANIA FLOTĄ WEBFLEET

  • 1,2 mln podłączonych do platformy pojazdów
  • Bezpieczeństwo: najwyższy certyfikat bezpieczeństwa danych ISO/IEC 27001:2013
  • Innowacyjność i ciągły rozwój platformy: kwartalne aktualizacje o nowe usługi i produkty
  • Możliwość podłączenia i zarządzania każdego rodzaju pojazdu (elektryczny, spalinowy)
  • System oparty na chmurze (SaaS), zapewniający dostęp do usług z każdego urządzenia i miejsca
  • Szeroka oferta funkcjonalności: monitoring i lokalizacja pojazdów oraz zasobów, ekonomiczna i bezpieczna jazda OptiDrive 360, telematyka naczep, telematyka video, TPMS, zarządzanie kierowcami, obsługa danych z tachografów, optymalizacja tras i obsługi zleceń, zarządzanie pracami serwisowymi, automatyczne raporty i dashboardy menedżerskie
  • Łatwa implementacja, intuicyjny i przyjazny użytkownikom interfejs
  • Elastyczność i możliwość integracji z istniejącymi w firmie innymi systemami i aplikacjami
  • Otwarte API z dostępem do 200 gotowych do zastosowania aplikacji, duże możliwości integracyjne
  • Okres zwrotu z inwestycji (ROI) 6-9 miesięcy
  • Możliwość redukcji kosztów operacyjnych floty o nawet 20%


WIZUALIZACJA PRODUKTU

 

MATERIAŁY WIDEO

 

 

CASE STUDY – SZYBCIEJ, SPRAWNIEJ I WYDAJNIEJ

W dobie rosnących oczekiwań klientów odnośnie czasu dostaw, możliwości kontrolowania zamówień na każdym etapie realizacji oraz ograniczeń i zawirowań ekonomicznych związanych z sytuacją epidemiologiczną, prowadzenie firmy transportowej stało się bardzo wymagające. Firma Jarosz Transport nie tylko elastycznie zaadoptowała się do nowych warunków, ale znalazła sposób na rozwój biznesu. Jak to więc robią najlepsi?

Firma Jarosz Transport jest przykładem polskiej, rodzinnej firmy transportowej powstałej w latach 90-tych z pasji do motoryzacji, która swoimi głównymi wyróżnikami uczyniła terminowość, dokładność i bezpieczeństwo. Jej flota liczy obecnie blisko 100 pojazdów. Zapewnia profesjonalną obsługę spedycyjną i szeroki wybór usług transportowych na terenie całej Unii Europejskiej.

„Nauczeni doświadczeniem sprzed kilku miesięcy, kiedy to w obliczu pandemii musieliśmy pracować tylko zdalnie, kładziemy duży nacisk na cyfryzację i automatyzację procesów – jest to w tej chwili kluczowy czynnik sukcesu – mówi Jarosław Jarosz, właściciel firmy i prezes zarządu Jarosz Transport. Telematyka bardzo nam w tym pomaga, a dzięki rozwiązaniu WEBFLEET zlokalizowanemu w chmurze, możemy na bieżąco kontrolować i zarządzać całą flotą z dowolnego miejsca i urządzenia.”

Jarosz Transport zainstalował w swojej flocie urządzenia Webfleet Solutions LINK710 i LINK740 do monitoringu pojazdów oraz LINK340 – dedykowanych do monitoringu naczep. Dodatkowo kierowcy wyposażeni są w terminale kabinowe serii PRO. Dostęp do danych w czasie rzeczywistym na platformie WEBLEET daje możliwość kontrolowania wszystkich kluczowych parametrów floty i optymalizacji pracy.

„Przyjazny, intuicyjny interfejs znacząco ułatwia pracę spedytorom i pozwala im min. szybko znaleźć informację o położeniu pojazdu, oszacować realny czas dojazdu do celu uwzględniający bieżące dane o natężeniu ruchu, zoptymalizować trasy i być w stałym kontakcie z kierowcą – mówi Katarzyna z Jarosz Transport. Przypomnienia o terminach wykonania czynności serwisowych ustawionych po dacie czy przebiegu pojazdu znacznie ułatwiają zarządzaniem obsługą techniczną, a to wpływa nie tylko na eliminację niepotrzebnych przestojów, ale ma też ogromny wpływ na  bezpieczeństwo.”

Firma korzysta również z usługi Tachomanager Plus umożliwiającej zdalne pobieranie danych z tachografów, generowanie raportów przekraczania granic i dotyczących czasu pracy kierowców. Dzięki temu na bieżąco kontroluje odczyty z kart kierowców i pojazdu, ma gwarancję, że działa zgodnie z przepisami, a poprzez prostą integrację z oprogramowaniem do rozliczania czasu pracy kierowców znacznie uprościła administrację.

„ W naszej branży telematyka stała się niezbędnym elementem  wyposażenia. – mówi Jarosław Jarosz. „Wdrożenie rozwiązania WEBFLEET pomogło nam zredukować koszty zużycia paliwa dzięki optymalizacji tras i lepszemu planowaniu, mamy mniej nieoczekiwanych przestojów, usprawniliśmy procesy administracyjne, a nasi spedytorzy pracują wydajniej. Wartością nie do przecenienia jest także wzrost wiarygodności w oczach klientów, którzy mają dostęp do kluczowych danych i sami mogą kontrolować pozycje pojazdów. Jestem przekonany, że cyfryzacja przy wsparciu telematyki to nasza przyszłość i kolejne innowacje przed nami.”

 

PLIKI DO POBRANIA

Oszczędność paliwa i eliminacja przestojów – case study

Większe bezpieczeństwo, mniej stresu i wyższa wiarygodność – case study


SKONTAKTUJ SIĘ Z DOSTAWCĄ!

Webfleet Solutions Poland Sp. z o.o.
Ul. Prosta 51
00-838 Warszawa
Polska

Dział Sprzedaży: 22 346 00 94

pokaż więcej
pokaż mniej
GŁOSOWANIE W EDYCJI 2022 ZAKOŃCZONE

Platforma Postis dedykowana optymalizacji ostatniej mili [Postis]



Co to jest Postis? Firma Postis oferuje cyfrową platformę działającą w czasie rzeczywistym, służącą do automatyzacji logistyki, optymalizacji i śledzenia dostawy, pomagając sprzedawcom detalicznym i firmom dostawczym kontrolować ostatni etap dostawy towarów do swoich klientów, zapewniając dobre doświadczenie poczynając od zamówienia, przez całą drogę, aż do otrzymania towarów. Platforma Postis była rozwijana od 2016 roku jako oprogramowanie pośredniczące pomiędzy systemami do sprzedaży detalicznej (WMS, OMS, ERP, platformy e-Commerce) a wszystkimi systemami kurierskimi, z którymi detaliści mają podpisane umowy, niezależnie od kraju, w którym działają.

Szybko rozwijający się rumuński startup wykorzystuje uczenie maszynowe, aby pomóc sprzedawcom znaleźć najbardziej odpowiednie i opłacalne rozwiązanie w zakresie dostawy dla każdego rodzaju produktu, ścieżki zakupowej klienta lub miejsca docelowego.

Postis świadczy swoje usługi dla sprzedawców detalicznych w całej Europie Środkowo-Wschodniej z siedziby głównej w Bukareszcie, a od marca 2022 r. firma rozpoczęła lokalną działalność w Polsce we Wrocławiu w ramach pierwszego kroku w stronę ekspansji międzynarodowej. Postis obsługuje obecnie ponad 200 klientów w 25 krajach, w tym znane firmy, takie jak Ikea, Carrefour, Auchan, Dr. Max i Intersport.

Do tej pory firma Postis pozyskała trzy rundy inwestycyjne od prywatnych inwestorów strategicznych o łącznej wartości 2,3 mln euro, a obecnie firma jest w trakcie finalizowania nowej rundy inwestycyjnej serii A.

 

Jedna platforma, która rozwiązuje wiele problemów związanych z ostatnim etapem dostawy

Klienci firmy korzystają z Platformy Postis, aby przyspieszyć swoją cyfrową transformację w zakresie ostatniego etapu dostawy i wykorzystać logistykę jako strategiczny element wspomagający budowanie nowych i wyróżniających się doświadczeń klientów. Można osiągnąć różne cele biznesowe, takie jak optymalizacja kosztów dostawy, lepsze doświadczenia klientów, zwiększenie produktywności w zakresie dostaw, realizacji, raportowania i operacji kontrolnych, uproszczenie ostatniego etapu dostawy, rozbudowanie działalności, przekształcenie modelu biznesowego w cyfrowy lub wejście na nowe rynki.

Wśród głównych problemów, które detaliści i firmy e-commerce rozwiązują za pośrednictwem Platformy Postis, można wymienić kwestie takie jak:

  • Zebranie przewoźników w jednym miejscu i dywersyfikacja dostaw. Korzystanie z Platformy Postis to najprostszy sposób na uzyskanie natychmiastowego dostępu do ponad 200 przewoźników w całej Europie i na świecie, dzięki jednej prostej integracji API. Niezależnie od asortymentu produktów, miejsca docelowego, ścieżki zakupowej klienta czy specyfiki łańcucha dostaw, detaliści zawsze znajdują najlepszą opcję dostawy. A jeśli katalog przewoźników Postis to za mało, firma w ciągu kilku dni bezpłatnie włączy do niego wybranego przewoźnika.
  • Automatyzacja dystrybucji i dostaw. Kiedy sprzedawcy muszą znaleźć równowagę pomiędzy setkami typologii produktów, oczekiwaniami klientów, które za każdym razem są inne, zasięgiem terytorialnym rozszerzającym się w nieskończoność i wydajnością przewoźnika, na co nie mają wpływu, z pomocą przychodzi automatyzacja decyzji i procesów oparta na wykorzystaniu danych. Platforma Postis umożliwia zastosowanie najnowocześniejszych technologii cyfrowych na ostatnim etapie dostawy i automatyzuje wybór najlepszej opcji dostawy.
  • Kontrola procesów na całej długości łańcucha wartości. Sprzedawcy detaliczni muszą mieć pod kontrolą logistykę i dostawy, niezależnie od tego, jak złożone są ich procesy i jak szybko rozwija się ich firma. Platforma Postis pełni dla nich rolę wieży kontrolnej wzdłuż całego łańcucha wartości, pozwalającej na zarządzanie w czasie rzeczywistym wszystkimi przewoźnikami i dostawami dzięki analizie danych i ich efektywnej graficznej prezentacji, umożliwiających sprawdzanie wydajności według terytorium, okresu lub przewoźnika.
  • Procesy logistyczne zorientowane na klienta. W nowoczesnym handlu detalicznym, a zwłaszcza w e-commerce, zaangażowanie klientów nie kończy się na koszyku zakupowym, ale rozciąga się na dostawę i okres po dostawie. Dzięki doskonałości operacyjnej, dostosowaniu dostaw do potrzeb klienta, interakcji z klientem i możliwym do wykorzystania informacjom zwrotnym, detaliści mogą przekształcić swoje procesy związane z ostatnim etapem dostawy w wyróżniające markę doświadczenie i potężne narzędzie lojalnościowe.

Wyniki

Platforma Postis oferuje szybkie rezultaty i długotrwałe efekty:

  • -10% do -25% środków zaoszczędzonych bezpośrednio na dostawie od pierwszego miesiąca
  • -20% mniej odmów i zwrotów dzięki podejściu „sukces przy pierwszej próbie”
  • -25% mniej dostaw poza SLA przy wyborze najlepszego przewoźnika, za każdym razem
  • Wzrost wydajności o +5 do +15% dzięki bezbłędnej, zautomatyzowanej organizacji danych
  • -25% mniej skarg kierowanych do centrum obsługi klienta dzięki aktualizacjom statusu w czasie rzeczywistym
  • +25% wzrost zadowolenia klientów dzięki poprawie jakości i wydajności dostaw
  • -20% mniej rezygnacji z koszyka dzięki Postis Delivery Widget działającym w e-sklepach
  • Zerowy koszt dywersyfikacji dostaw bez wydatków inwestycyjnych, kosztów integracji, doradztwa czy opłat szkoleniowych
  • Aktywacja zero-day, z dostępem do setek opcji dostawy gotowych do użytku

 

Platforma Postis i co ją wyróżnia

Platforma Postis została stworzona w celu usprawnienia procesów łańcucha dostaw, aby zwiększyć wydajność, a także w celu zapewnienia pełnej przewidywalności i całkowitej przejrzystości. Dzięki swoim licznym funkcjom, Postis automatyzuje i optymalizuje zadania manualne oraz wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji do podejmowania szybkich decyzji w czasie rzeczywistym, których celem jest zwiększenie wydajności dostaw zamówień klientów.

Podejście Platformy Postis oparte na modułowości zapewnia detalistom i uczestnikom e-commerce wszystkie narzędzia, których potrzebują do zarządzania wszystkimi swoimi dostawami z jednego miejsca, a także do ich automatyzacji i optymalizacji.

  • Platforma jest prosta w obsłudze i można ją szybko wdrożyć – łatwo ją zintegrować poprzez API z dowolnym systemem informatycznym lub aplikacją (WMS, TMS, platformą e-commerce, BI lub CRM) lub skorzystać z gotowych integracji i łączników z większością wiodących na świecie platform (Shopify, Magento, WooCommerce, VTex i inne)
  • Intuicyjna w obsłudze – informacje o zamówieniach klientów są zbierane automatycznie i wysyłane do najlepiej dopasowanego przewoźnika, w zależności od produktu, miejsca docelowego, kosztów, preferencji lub ścieżki zakupowej klienta i dziesiątek innych kryteriów. Efektywna graficzna prezentacja danych i wizualizacje analityczne stanowią wieżę kontrolną dla wszystkich dostaw i umożliwiają podejmowanie decyzji opartych na wykorzystaniu danych.
  • Skalowalna – dostęp do ponad 200 opcji dostawy z całego świata, w dowolnym czasie (ekspresowa poniżej 1 godziny, następnego dnia, zaplanowana), w dowolnym miejscu (na adres, do skrytki, do sklepu stacjonarnego), dla każdego rodzaju produktów (małe paczki, towary na paletach, o dużych wymiarach, o dużej wadze) lub z usługami dodatkowymi
  • Opiera się na najnowocześniejszych technologiach – algorytmach optymalizacyjnych AWS opartych na sztucznej inteligencji, zaawansowanej ochronie danych i cyberbezpieczeństwie, automatyzacji procesów
  • Oparta o wykorzystanie danych – dane dotyczące procesów i klientów są gromadzone w celu umożliwienia optymalizacji w czasie rzeczywistym, analizy historycznej oraz podejmowania decyzji biznesowych i planowania zasobów w oparciu o dane.
  • Zorientowana na klienta – spersonalizowana ścieżka „od kliknięcia do drzwi”, pełna przejrzystość i aktualizacje w czasie rzeczywistym dotyczące statusu dostawy i przewidywanego czasu dostarczenia przekazywane za pośrednictwem SMS-a lub e-maila; zintegrowane informacje zwrotne, a także NPS (odsetek promotorów netto); aplikacja mobilna Parcely od Postis zapewnia aktualizacje statusu w czasie rzeczywistym dla wszystkich dostaw, od dowolnego detalisty, za pośrednictwem dowolnego kuriera
  • Kompleksowa – detaliści mogą zarządzać wszystkimi rozwiązaniami w zakresie dostaw w tym samym miejscu, zarówno kurierami, przewoźnikami zewnętrznymi, jak i własną flotą.
  • Opłacalna – zero kosztów dywersyfikacji dostaw, zero kosztów integracji, 10-25% bezpośrednich oszczędności w zakresie budżetu przeznaczonego na dostawy już od pierwszego miesiąca

 

Międzynarodowy zasięg, lokalna perspektywa

Postis została opracowana z myślą o możliwości rozwoju i międzynarodowej ekspansji. Platforma jest oferowana jako usługa i nie wymaga długotrwałych lub kosztownych integracji, rozwoju, szkoleń lub konfiguracji. Podstawowe funkcje są dostępne za pomocą mechanizmów samoobsługowych, natomiast zaawansowane funkcje są zapewniane wraz z bezpłatnymi usługami Customer Success Management.

Obecnie około 75% klientów firmy Postis prowadzi działalność w Rumunii lub realizuje dostawy transgraniczne z Rumunii na rynki europejskie. Postis świadczy również usługi dla międzynarodowych klientów o zasięgu obejmującym Europę, takich jak Ikea, Dr. Max, Schmitz-Cargobull, Auchan, Cora Hypermarche, Intersport, KLG, a lista ta rośnie wraz z ekspansją firmy w całej Europie, przy czym Polska, Czechy, Węgry, Bułgaria, Grecja i Cypr to nasze pierwsze międzynarodowe terytoria.

Firma Postis otworzyła swoje pierwsze międzynarodowe biuro w Polsce, we Wrocławiu, w marcu 2022 roku. Platforma Postis i zaawansowane technologie, które wykorzystuje są dostępne dla polskich detalistów, operatorów logistycznych i podmiotów zajmujących się realizacją zamówień, aby przyspieszyć ich cyfrową transformację. Nawiązaliśmy już strategiczne partnerstwa i integracje z podmiotami zajmującymi się realizacją zamówień online i firmami logistycznymi takimi jak DB Schenker, KLG Europe czy DSV, aby zwiększyć nasz zasięg i dostępność usług dla firm międzynarodowych w ogóle, a polskich w szczególności. Rozszerzenie tego rodzaju partnerstwa zapewni Postis nowe sposoby zwiększenia swojego międzynarodowego zasięgu, a międzynarodowym klientom z kolei da dostęp do najnowocześniejszych technologii cyfrowych za ułamek kosztów ich posiadania.

 

Więcej informacji o Platformie Postis można znaleźć na stronie: https://www.postis.eu/en/platform/how-it-works

WIZUALIZACJA

 

Open Platform

Postis Platform – last-mile delivery optimization

Step 1 – sales channel integrations

Step 2 -data aggregation

Step 3 -delivery automation

Step 4 – carrier diversification

Step 5 -customer engagement

Step 6 -data driven decisions

Step 7 – control tower

WIDEOPREZENTACJA

 

CASE STUDIES

https://tinyurl.com/9hsm885v

https://www.postis.eu/news/auchan-quickly-expands-its-online-operations-with-the-support-of-postis

https://www.postis.eu/news/cora-the-hypermarket-network-with-a-nationwide-reach

https://www.postis.eu/news/intersport-is-the-latest-international-retailer-that-joins-postis-community

https://www.postis.eu/news/carturesti-enhanced-returns-management-for-differentiating-brand-experiences

https://www.postis.eu/news/r-create-dpd-postis-partnership

 

SKONTAKTUJ SIĘ Z DOSTAWCĄ

Valerica Motoc
Head of Business Development
valerica.motoc@postis.eu
https://www.linkedin.com/in/valerica-motoc/
+4 0749 358 091

 

pokaż więcej
pokaż mniej
GŁOSOWANIE W EDYCJI 2022 ZAKOŃCZONE

Green Fleet Dashboard (GFD) [Geotab]



Green Fleet Dashboard (GFD) firmy Geotab jest niezbędnym narzędziem dla zarządców floty pojazdów, którzy chcą sprawić, żeby ich flota stała się bardziej ekologiczna, a także zaoszczędzić na kosztach paliwa. Stworzony w oparciu o rozwiązania telematyczne pulpit nawigacyjny, który jest dostępny w Geotab Marketplace, pozwala zarządcom floty pojazdów śledzić postępy w zakresie zużycia paliwa, śladu węglowego i wykorzystania pojazdów elektrycznych. Zarządcy mogą wykorzystywać wgląd w dane do monitorowania skuteczności inicjatyw środowiskowych takich jak zasady dotyczące korzystania z biegu jałowego i korzystanie z pojazdów elektrycznych oraz porównywać własne postępy w tym zakresie w ekosystemie Geotab z podobnymi flotami. Jedną z mocnych stron rozwiązania jest jego rozszerzalność — może być stosowane wszędzie tam, gdzie gromadzone są dane telematyczne. Geotab jest obecnie używany w ponad 165 krajach, co ilustruje tę zaletę. Green Fleet Dashboard zarządza danymi pochodzącymi zarówno z pojazdów spalinowych, jak i elektrycznych, dzięki czemu nadaje się do każdego rodzaju floty. Podstawowym warunkiem użytkowania jest integracja własnych danych dotyczących jazdy z oprogramowaniem do zarządzania flotą MyGeotab. Baza danych powinna najlepiej obejmować okres od trzech do sześciu miesięcy. Dodatek można łatwo zainstalować za pośrednictwem Geotab Marketplace i jest on od razu gotowy do użycia.

GREEN FLEET DASHBOARD – DZIAŁANIE FLOTY W SPOSÓB BARDZIEJ ZRÓWNOWAŻONY, ZAPEWNIAJĄC DOSTĘP DO RZECZYWISTYCH DANYCH W CELU ZMNIEJSZENIA EMISJI I KOSZTÓW

 

Geotab może pomóc flotom działać w sposób bardziej zrównoważony, zapewniając dostęp do rzeczywistych danych w celu zmniejszenia emisji i kosztów.

Greenfleet Dashboard różni się od innych rozwiązań, ponieważ zapewnia kompleksowy widok na aspekty ekologiczne i obsługuje każdy rodzaj napędu (benzynowy, diesel lub elektryczny). Oznacza to, że zwłaszcza floty mieszane mogą skorzystać z możliwości analizy zarówno pojazdów spalinowych, jak i elektrycznych z poziomu pulpitu nawigacyjnego. Jeśli chodzi o pojazdy elektryczne, Geotab wspiera obecnie 240 różnych marek i modeli — żadna inna firma na rynku nie wspiera tak wielu modeli i marek pojazdów, ani nie wykorzystuje do tego celu takiej głębi danych. Nowe pojazdy elektryczne są ciągle dodawane do systemu.

W ramach GFD Geotab zapewnia narzędzie odniesienia(dotychczas dostępne tylko dla pojazdów z silnikami spalinowymi), dzięki któremu floty mogą porównać swoje wyniki z innymi na rynku. Poziomy odniesienia określane są w oparciu o klasę i przeznaczenie pojazdu i są ważone na podstawie rozkład użytkowania floty. Poziom odniesienia to pięćdziesiąty percentyl, poziom odniesienia dla najlepszych pojazdów z klasy to dziewięćdziesiąty percentyl.

Więcej informacji: Green Fleet Dashboard – Podręcznik użytkownika

 

 

KLUCZOWE CECHY GREEN FLEET DASHBOARD

 

W Green Fleet Dashboard można sprawdzić wydajność i charakterystykę użytkowania całej floty w rozbiciu na typy pojazdów. W celu analizy wyników floty w szerszym kontekście podawane są średnie i najlepsze w klasie poziomy odniesienia opierające się na innych flotach o podobnej funkcji i klasie pojazdów. Green Fleet Dashboard przedstawia również informacje dotyczące redukcji emisji dwutlenku węgla, wydatków na paliwo i poprawy wydajności.

 

Pulpit nawigacyjny jest szczególnie przydatny dla flot mieszanych, które chcą poprawić efektywność środowiskową zarówno pojazdów z silnikami spalinowymi, jak i elektrycznych oraz hybryd plug-in. Dzięki temu narzędziu można w łatwy sposób przeglądać całą flotę – za pomocą jednego kliknięcia.

 

Pulpit nawigacyjny przeznaczony jest dla zarządców floty pojazdów, którzy chcą śledzić postępy w zakresie zużycia paliwa i śladu ekologicznego. Można je wykorzystać do monitorowania skuteczności inicjatyw ekologicznych takich jak zasady dotyczące korzystania z biegu jałowego (anti-idling policy) oraz do porównania z ogólnymi trendami w branży.

 

Z pomocą tego narzędzia floty będą w stanie odpowiedzieć na następujące pytania:

  • Czy średnie zużycie paliwa przez moją flotę wygląda coraz lepiej z czasem?
  • Jaki jest mój szacunkowy koszt tankowania?
  • Jaki jest mój ślad węglowy?
  • Jak długo moje pojazdy pracują na biegu jałowym?
  • Nad jakimi zachowaniami muszą popracować moi kierowcy?
  • Jak wypadam na tle całej branży flotowej?

 

 

WIZUALIZACJE PRODUKTU

 

 

WIDEOPREZENTACJA

 

 

CASE STUDDIES:

https://www.geotab.com/success-stories/

 Geotab_casestudy_SwissFederalRailway_DE_WR745657386_08.pdf

 

SKONTAKTUJ SIĘ Z DOSTAWCĄ

Krzysztof Piotruk

krzysztofpiotruk@geotab.com

+48 606 548 338

 

pokaż więcej
pokaż mniej
GŁOSOWANIE W EDYCJI 2022 ZAKOŃCZONE
<