Oddaj głos na
Thank you! Your submission has been received!
Uzupełnij wymagane pola!
Możesz oddać głos tylko na jedną firmę w danej kategorii!
Dziękujemy za oddanie głosu!
Wypełnij pogłębioną ankietę,
aby zwiększyć szanse produktu
na zwycięstwo w plebiscycie
Wypełnij ankietę
Na adres e-mail została wysłana prośba
o potwierdzenie głosu. Tylko potwierdzony głos bierze
udział w plebiscycie.

Rozwiązania wspomagające proces digitalizacji łańcucha dostaw

Kategoria skupiająca produkty umożliwiające wdrażanie idei inteligentnych łańcuchów dostaw i cyfryzację procesów logistycznych.

FREIGHTS [Trans.eu Group]



CargoON Freights pozwala na intuicyjną cyfryzację całego procesu zarządzania transportem – od planowania przez bieżącą współpracę z przewoźnikami aż po rozliczenie. Proces przydzielania ładunków może być również skonfigurowany tak, aby odbywał się automatycznie. Za pomocą kilku kliknięć w CargoON można składać i kontrolować nie tylko zamówienia u stałych dostawców, ale także na rynku spotowym, w sposób w pełni zautomatyzowany.

FREIGHTS – ROZWIĄZANIA WSPOMAGAJĄCE PROCES DIGITALIZACJI ŁAŃCUCHA DOSTAW

CargoON – nowy, elastyczny i zautomatyzowany system zarządzania transportem drogowym – stworzony przez Trans.eu – umożliwia producentom samodzielne zarządzanie transportem i zwiększenie możliwości przewozowych, pozwalając na elastyczne połączenie oferowania ładunków na rynku kontraktowym i spotowym.

Bezkonkurencyjny dostęp do capacity i teoria logistyki 4.0 zamknięta w funkcjonalnej platformie.

Platforma oferuje liczne rozwiązania i usługi w celu cyfryzacji, optymalizacji i automatyzacji procesów, komunikacji oraz dokumentacji dotyczącej zarządzania transportem drogowym.

Capacity i Savings ON

CargoON Freights pozwala na intuicyjną cyfryzację całego procesu zarządzania transportem – od planowania przez bieżącą współpracę z przewoźnikami aż po rozliczenie. Proces przydzielania ładunków może być również skonfigurowany tak, aby odbywał się automatycznie. Za pomocą kilku kliknięć w CargoON można składać i kontrolować nie tylko zamówienia u stałych dostawców, ale także na rynku spotowym, w sposób w pełni zautomatyzowany.

Usługa Simple Tenders ułatwia przeprowadzanie przetargów na usługi przewozowe, dzięki czemu w bardzo krótkim czasie możliwe jest nawiązanie bezpiecznej współpracy z nowymi przewoźnikami. Dzięki połączeniu z Platformą Trans.eu CargoON jest jedynym tego typu systemem, który gwarantuje dostęp do ogólnoeuropejskiej sieci dziesiątek tysięcy sprawdzonych przewoźników i spedytorów.

Digitalizacja end-to end

Dock Scheduler, dostępny również jako samodzielny produkt, pozwala na optymalizację zarządzania dostępnością stanowisk i ramp, których pojemność można zdefiniować w systemie – co w połączeniu z przekazaniem możliwości samodzielnej awizacji przewoźnikowi redukuje nakłady pracy producenta, minimalizuje ryzyko pomyłek i pozwala na skrócenie czasu oczekiwania przewoźników i wykorzystanie w pełni posiadanych zasobów. Zastosowanie rozwiązań informatycznych przy ustalaniu terminów załadunku i rozładunku pozwala także na utrzymanie poziomu obsługi, zwiększenie satysfakcji klienta i uniknięcie przestojów.

Działanie systemu potwierdzają również jego użytkownicy -“Dzięki Dock Scheduler zwiększyliśmy przepustowość magazynu o ok. 23-24%. Bez zwiększenia ilości zmian, ilości personelu oraz sprzętu” – twierdzi Ksenia Fiuk, Customer Order Fulfillment Manager MFO.

 

KLUCZOWE CECHY SYSTEMU ZARZĄDZANIA TRANSPORTEM DROGOWYM CargoOn

  • Połączeniu kontraktowej i spotowej współpracy z przewoźnikami
  • Proste i szybkie przetargi na własnych kontrahentach lub w sieci tysięcy przewoźników Trans.eu
  • Automatyczne aukcje spotowe w grupie własnych kontrahentów
  • Możliwość zdefiniowania scenariuszy. Algorytmy poszukują najlepiej dobranego przewoźnika zgodnie ze scenariuszem użytkownika

WIDEOPREZENTACJA

CASE STUDIES:

WZK Victoria

 

WIĘCEJ INFORMACJI 

 

SKONTAKTUJ SIĘ Z DOSTAWCĄ!

 

Trans.eu Group S.A.

https://cargoon.eu/en/

ul. Racławicka 2-4,

53-146 Wrocław

 

 

 

pokaż więcej
pokaż mniej
GŁOSOWANIE W EDYCJI 2023 ZAKOŃCZONE

Etykieta transportowa Scan4Transport [GS1 Polska]



Etykieta Scan4Transport to nowy standard etykiety GS1 z wykorzystaniem kodu dwuwymiarowego (GS1 QR i GS1 Data Matrix) do zapisywania danych istotnych w procesie transportu. Informacje, jakie mogą być zakodowane w standardowy sposób w kodach 2D to np.: szczegółowy adres dostawy, waga i wymiary palety, kod trasy, informacje o towarach niebezpiecznych, kod usługi, dane odbiorcy, czy adres do zwrotu.


O ROZWIĄZANIU

Organizacja GS1 współpracująca na szeroką skalę z rynkiem TSL uzgodniła nowy standard etykiety GS1 z wykorzystaniem kodu dwuwymiarowego (GS1 QR i GS1 Data Matrix) do zapisywania danych istotnych w procesie transportu. Informacje, jakie mogą być zakodowane w standardowy sposób w kodach 2D to np.: szczegółowy adres dostawy, waga i wymiary palety, kod trasy, informacje o towarach niebezpiecznych, kod usługi, dane odbiorcy, czy adres do zwrotu.

Głównym beneficjentem nowego rozwiązania są firmy transportowe, ale z takiej etykiety mogą, a nawet powinni korzystać wszyscy uczestnicy łańcucha dostaw.

Kod 2D umieszczony na standardowej etykiecie GS1 umożliwi dostęp do informacji zarówno w środowisku on-line – z wykorzystaniem standardu Digital Link jak i offline – dzięki standardowemu zapisu danych z wykorzystaniem Identyfikatorów Zastosowania (IZ).

Tego typu etykieta utworzona zgodnie z wytycznymi organizacji GS1, jest gotowym standardem wspierającym procesy pierwszej i ostatniej mili dzięki przechwytywaniu podstawowych informacji dotyczących całego procesu transportowego, co może wiązać się ze znaczną optymalizacją w łańcuchu dostaw u wszystkich partnerów korzystających ze standardu.

Dotychczas bardzo mocno nowym standardem interesowały się firmy w Australii. To właśnie one jako pierwsze mogą cieszyć się z korzyści płynących z jego zastosowania. Są to:

  • automatyczne przechwytywanie istotnych danych dotyczących zlecenia transportowego;
  • usprawnione sortowanie dzięki przechwytywaniu szczegółowych informacji adresowych, np. ulic;
  • zwiększona wydajność i interoperacyjność dzięki wykorzystaniu standardowej etykiety w całym łańcuchu dostaw;
  • usprawnienie procesów i zwiększenie zadowolenia klientów

 

WIDEOPREZENTACJA

 


WIZUALIZACJA PRODUKTU


CASE STUDY

 


SKONTAKTUJ SIĘ Z DOSTAWCĄ

GS1 Polska
Agata Horzela
tel: 887 885 269

 

pokaż więcej
pokaż mniej
GŁOSOWANIE W EDYCJI 2023 ZAKOŃCZONE

Pagero Network [Pagero Poland]



Pagero Network to globalna sieć automatyzująca rozwiązania P2P (purchase-to-pay) i O2C (order-to-cash). Wystarczy jedno połączenie z siecią Pagero Newtork, aby móc wymieniać zamówienia, faktury, instrukcje płatności i inne dokumenty biznesowe w sposób elektroniczny i całkowicie zautomatyzowany z wszystkimi swoimi partnerami biznesowymi na całym świecie.

O ROZWIĄZANIU

Do Pagero Network należy obecnie ponad 14 milionów firm, w tym 80 tysięcy klientów w ponad 140 krajach.

Przyłączenie się do Pagero Network zapewnia:

  • Automatyzację procesów AP, czyli otrzymywanie wszystkich faktur elektronicznych prosto do Twojego systemu finansowego.
  • Automatyzację procesów AR, czyli wysyłanie wszystkich Twoich faktur elektronicznie za pomocą jednej platformy.
  • Zgodność e-dokumentów i CTC – globalnie i lokalnie, czyli wszędzie tan, gdzie prowadzisz biznes.
  • Automatyzację procesów P2P, czyli elektroniczną obsługę zamówień, dostaw i faktur.
  • Automatyzację procesów O2C, czyli elektroniczną obsługę zamówień, potwierdzeń dostarczenia i faktur.
  • E-fakturowanie, czyli wymienianie się elektronicznie fakturami ze wszystkimi klientami i dostawcami. W Polsce oznacza to zgodność z obowiązkowym od 1 lipca 2024 roku Krajowym Systemem e-Faktur.
  • Integrację, czyli bezproblemową łączność systemów ERP i płynną komunikację.
  • Przyłączanie dostawców i klientów, co przekłada się na szybki zwrot z inwestycji.
  • Obsługę transportu, czyli elektronizację procesów frachtowych i pełną kontrolę nad logistyką.
  • Łączność z siecią Peppol, umożliwiającą szybki i bezpieczny handel we wszystkich krajach, w których działa Peppol.

KLUCZOWE CECHY WYRÓŻNIAJĄCE PRODUKT

  1. Automatyzacja obszarów biznesowych takich jak: e-fakturowanie, procesy AP i AR, e-zakupy, zamówienia sprzedaży, zarządzanie transportem (TMS), itp.
  2. Zgodność z przepisami globalnymi i lokalnymi oraz łączność z siecią Peppol.
  3. Zastosowanie we wszystkich branżach (logistyka i transport, sektor publiczny, produkcja, automotive, retail… i każdy inny)
  4. Zgodność ze współczesnymi trendami biznesowymi, np. cyfryzacja, ESG.

WIDEOPREZENTACJA

 

CASE STUDY

Ricoh:

https://www.pagero.com/customer-cases/ricoh

HPE:

https://www.pagero.com/customer-cases/hewlett-packard-enterprise

Jotun:

https://www.pagero.com/customer-cases/jotun-india

Sandvik:

https://www.pagero.com/customer-cases/sandvik-mining

ABB:

https://www.pagero.com/customer-cases/abb

 

SKONTAKTUJ SIĘ Z DOSTAWCĄ

Andrzej Pijanowski

Country manager – pagero poland

ANDRZEJ.PIJANOWSKI@PAGERO.COM

+48 532 536 512

 

Opcjonalnie:

 

Marlena Hess

marlena.hess@pagero.com

+48 668 824 278

pokaż więcej
pokaż mniej
GŁOSOWANIE W EDYCJI 2023 ZAKOŃCZONE