Kategoria dla firm oferujących usługi transportowe, dystrybucyjne, logistyki kontraktowej, 3PL i 4PL dla średnich i dużych organizacji.
Wspólna wizja biznesu i korzyści płynące z pełnego portfolio to tylko jeden z aspektów działalności. Geis PL, to uniwersalny operator logistyczny ONE-STOP-SOLUTION, realizujący pełen zakres usług:
Realizowane serwisy mają charakter komplementarny. Efekt skali połączony z pełną synergią pozwala osiągać naszym Klientom wymierne korzyści.
Procesowość zagadnień logistycznych jest oczywista. Każdy serwis wymaga specjalistów: spedytorów, dyspozytorów, magazynierów, kierowców, administracji oraz interdyscyplinarnego wsparcia backoffice. Chcąc rozwiązywać trudności Klientów w zakresie zarządzania ogniwami łańcucha dostaw, wartościowy operator 3PL musi zadbać o odpowiednią architekturę systemową. Administrowanie informacją w czasie, zdolności predykcji, analiza zagrożeń, wykorzystanie synergii nie są możliwie bez dobrego TMS oraz aplikacji peryferyjnych.
Dobrym przykładem holistycznego podejścia systemowego jest działanie Geis CEE. Wszystkie procesy transportowe (drobnicowe, częściowe, milk-run’y, całopojazdowe) są procesowane w jednym systemie TMS dla regionu. Tak dobra widoczność potoku umożliwia optymalne zrealizowanie przewozu, a co za tym idzie przeniesienie korzyści na stronę Klienta. TMS to serce napędzające naszą tkankę logistyczną. Równocześnie aplikacje peryferyjne budują przewagę i generują komfort dla użytkowników. Jedną z nich jest aplikacja G-Stock, której zadaniem jest zarządzanie powierzchnią magazynową. To pełna widoczność masy ładunkowej na terminalach, skuteczne zarzadzanie inwentaryzacją czy procesem FIFO. Kolejnym operacyjnym peryferium systemowym jest aplikacja
G-Driver zapewniająca: statusowanie, Track&Trace, geolokalizacje, zarządzanie informacją nt. uszkodzeń (dokumentacja fotograficzna), ordermanagment, skan CMR oraz wiele innych. Istotnym faktem jest to, iż jest to firmowa aplikacja, z której można korzystać w przejrzysty i nieskomplikowany sposób. Jednakże kluczową aplikacją w Geis, sprzężoną z TMS jest G-Portal. Jest to aplikacja dedykowana dla Klientów, gdzie trafiają zlecenia transportowe, pobierane raporty, wszelkie niezbędne protokoły, etykiety itp. Niebawem portal zostanie poszerzony o moduł reklamacji oraz rozliczeń należności. Dostępność do komunikacji poprzez jasny opis serwisów API/EDI dostępny na naszej stronie internetowej zwiększa transparentność funkcjonowania naszych serwisów informatycznych.
Nowoczesny świat 3PL nie istnieje bez rozwiązań IT. Świadomość oczekiwań rynku po stronie IT jest niezbędna na drodze budowania optymalnych rozwiązań dla biznesu.
Geis pl sp. z o.o.
sosnowiec pieńki 7
95-010 stryków
Who are the founders and what is their background?
Tomek Kasperski is a Founder and Chief Executive Officer. Prior to Omnipack he has been regional CEO of Westwing – one of the largest Home&Living eCommerce platforms in Europe.
Rafał Szcześniewski is our Chief Logistics Officer and seasoned logistics expert with >12 years hand-on experience in managing and launching new warehouses.
Karol Milewski is our Chief Revenue Officer. He’s a sales and marketing expert, and was a founder and CEO of the top performance marketing agency in Poland (which was acquired by Dentsu Aegis Network). Experienced in eCommerce – he has built Groupon in Poland from scratch.
Omnipack lets eCommerce businesses focus on their core competences (ie. Marketing, Sales, Product development) instead of logistics and overcome physical limits of their business growth. ”We lift that limits by providing a scalable and reliable operations and technology – eComs do not need to worry about warehouse space, workforce or capacity planning – it’s on us.” – commented Tomek Kasperski, Founder & CEO at Omnipack. – he added.
Omnipack’s services were noticed by Shipbob – an US based eCom space unicorn – for whom Omnipack became a partner to run operations in Europe in January 2022. Omnipack manages ShipBob’s logistics operations in all of Europe from the logistics center in Gorzów Wielkopolski (PL)
On top of that Omnipack started to support Factory14 – a supercharged “Amazon roll-up” – leverages its experience in acquiring and operating digital businesses to scale brands with products in high-growth niches, in line with international trends.
At the moment Omnipack supports over 100 merchants, mostly from UK, Netherlands, Germany, Scandinavia & other EU countries. They are mostly D2C brands in cosmetics, supplements and fashion. ”We have seen a significant uptick in traction in Western Europe which is currently our main acquisition market onboarding 4-8 new merchants per month.” – commented Tomek Kasperski, Founder & CEO at Omnipack.
Omnipack’s strong technical and organizational foundation is designed to provide the best possible client and customer experience and facilitate the frictionless growth of eCommerce operations. Their location in Central Europe allows the entire European market to be easily serviced and cuts operational costs and working capital for eCommerce clients.
Aleksandra Kiljan
M: aleksandra.kiljan@omnipack.com
T: 690 603 006
Od producenta/miejsca załadunku (pociąg konwencjonalny lub rozwiązanie intermodalne – naczepa, z użyciem samochodów napędzanych paliwem Bio-LNG lub Bio-Diesel, wkrótce również elektryczne ciągniki siodłowe) przez dostawę do magazynu pośredniczącego lub terminala kolejowego, przeładunek samego towaru lub całej naczepy, po finalne dostarczenie na odcinku ostatniej mili (również z wykorzystaniem w pełni przyjaznych środowisku źródeł zasilania pojazdów). Wszystkie czynności realizowane w łańcuchu dostaw w ramach idei zrównoważonego rozwoju i ekologii, a także z wykorzystaniem wszystkich możliwych rozwiązań IT, szczególnie w zakresie: od planowania (narzędzia optymalizacji sieci), przez realizację (m.in. podgląd wszystkich operacji w czasie rzeczywistym, wdrożenie e-CMR), po rozliczenie (w pełni elektronicznie bez użycia papieru). Wszystko to sprawia, że życie naszych klientów jest faktycznie łatwiejsze i przyjemniejsze, a my „przenosimy góry”
Swoją pozycję Sawa Logistics zawdzięcza ciągłemu rozwojowi oraz elastycznemu odpowiadaniu na potrzeby rynku. Potwierdzają to liczne pozwolenia i certyfikaty, m.in. AEO, RA, GDP. Dzięki wykwalifikowanej kadrze i własnej, nowoczesnej flocie firma jest w stanie szybko zrealizować każde, nawet najtrudniejsze wyzwanie.
Sawa Logistics sp. z o.o.
ul. Białołęcka 233
03-253 Warszawa