Oddaj głos na
Thank you! Your submission has been received!
Uzupełnij wymagane pola!
Możesz oddać głos tylko na jedną firmę w danej kategorii!
Dziękujemy za oddanie głosu!
Wypełnij pogłębioną ankietę,
aby zwiększyć szanse produktu
na zwycięstwo w plebiscycie
Wypełnij ankietę
Na adres e-mail została wysłana prośba
o potwierdzenie głosu. Tylko potwierdzony głos bierze
udział w plebiscycie.

Outsourcing usług logistycznych dla średnich i dużych organizacji

Kategoria dla firm oferujących usługi transportowe, dystrybucyjne, logistyki kontraktowej, 3PL i 4PL dla średnich i dużych organizacji.

Kompleksowy outsourcing usług logistycznych dla dużych organizacji [Geis PL]



Outsourcing w szeroko rozumianej logistyce nie jest modny. Aktualnie jest niezbędny. Od wielu lat obserwujemy, że specjalizacje w tej dziedzinie to efekt rosnącej świadomości biznesowej. Dążenie  do dostarczenia produktów, usług o wysokiej jakości spełniających szerokie oczekiwania Klientów, zaprowadziło przedsiębiorców do prostej strategii działania - alokować swój potencjał w rozwój produktu. A wszystkie procesy poboczne tak jak np. transport, logistykę, czy zarządzanie zapasem powierzać specjalistom. Skala realizowanych operacji  biznesowych, w tym handlowych, produkcyjnych jest tylko akceleratorem dla dużych graczy do podjęcia decyzji ze skorzystania z operatorów 3PL. Geis PL, jest organizacją, której jednym z głównych celów jest dostarczyć - z tzw. jednej ręki - możliwie najszerszą ofertę możliwości. Niwelując przy tym ryzyka logistyczno-transportowe związane z przemieszaniem wartości w łańcuchu dostaw.

KOMPLEKSOWY OUTSOURCING USŁUG LOGISTYCZNYCH DLA DUŻYCH ORGANIZACJI

Wspólna wizja biznesu i korzyści płynące z pełnego portfolio to tylko jeden z aspektów działalności. Geis PL, to uniwersalny operator logistyczny ONE-STOP-SOLUTION, realizujący pełen zakres usług:

  • Drobnica krajowa i międzynarodowa
  • Transport całopojazdowy (FTL) krajowy oraz międzynarodowy
  • Logistyka kontraktowa
  • Transport morski oraz lotniczy
  • Usługi celne

Realizowane serwisy mają charakter komplementarny. Efekt skali połączony z pełną synergią pozwala osiągać naszym Klientom wymierne korzyści.

Procesowość zagadnień logistycznych jest oczywista. Każdy serwis wymaga specjalistów: spedytorów, dyspozytorów, magazynierów, kierowców, administracji oraz interdyscyplinarnego wsparcia  backoffice. Chcąc rozwiązywać trudności Klientów w zakresie zarządzania ogniwami łańcucha dostaw, wartościowy operator 3PL musi zadbać o odpowiednią architekturę systemową. Administrowanie informacją w czasie, zdolności predykcji, analiza zagrożeń, wykorzystanie synergii nie są możliwie bez dobrego TMS oraz aplikacji peryferyjnych.

Dobrym przykładem holistycznego podejścia systemowego jest działanie Geis CEE. Wszystkie procesy transportowe (drobnicowe, częściowe, milk-run’y, całopojazdowe) są procesowane w jednym systemie TMS dla regionu. Tak dobra widoczność potoku umożliwia optymalne zrealizowanie przewozu, a co za tym idzie przeniesienie korzyści na stronę Klienta. TMS to serce napędzające naszą tkankę logistyczną. Równocześnie aplikacje peryferyjne budują przewagę i generują komfort dla użytkowników. Jedną z nich jest aplikacja G-Stock, której zadaniem jest zarządzanie powierzchnią magazynową. To pełna widoczność masy ładunkowej na terminalach, skuteczne zarzadzanie inwentaryzacją czy procesem FIFO. Kolejnym operacyjnym peryferium systemowym jest aplikacja
G-Driver zapewniająca: statusowanie, Track&Trace, geolokalizacje, zarządzanie informacją nt. uszkodzeń (dokumentacja fotograficzna), ordermanagment, skan CMR oraz wiele innych. Istotnym faktem jest to, iż jest to firmowa aplikacja, z której można korzystać w przejrzysty i nieskomplikowany sposób. Jednakże kluczową aplikacją w Geis, sprzężoną z TMS jest G-Portal. Jest to aplikacja dedykowana dla Klientów, gdzie trafiają zlecenia transportowe, pobierane raporty, wszelkie niezbędne protokoły, etykiety itp. Niebawem portal zostanie poszerzony o moduł reklamacji oraz rozliczeń należności.  Dostępność do komunikacji poprzez jasny opis serwisów API/EDI dostępny na naszej stronie internetowej zwiększa transparentność funkcjonowania naszych serwisów informatycznych.

Nowoczesny świat 3PL nie istnieje bez rozwiązań IT. Świadomość oczekiwań rynku po stronie IT jest niezbędna na drodze budowania optymalnych rozwiązań dla biznesu.

 

KLUCZOWE CECHY WYRÓŻNIAJĄCE PARKI LOGISTYCZNE GLP  POLAND

  • Realizowane serwisy mają charakter komplementarny. Efekt skali połączony z pełną synergią pozwala osiągać naszym Klientom wymierne korzyści.
  • Pełna portfolio usług logistycznych od jednego operatora
  • Komplementarność produktów
  • Holistyczność
  • Dedykowane rozwiązania IT dla klientów oraz pracowników Geis


WIZUALIZACJE PRODUKTU

 

 

 

WIDEOPREZENTACJA

SKONTAKTUJ SIĘ Z DOSTAWCĄ!

Geis pl sp. z o.o.

sosnowiec pieńki 7

95-010 stryków

 

pokaż więcej
pokaż mniej
Oddaj głos

Szybka i sprawna logistyka dla eCommerce [Omnipack]



We own the whole fulfillment process end to end and operates in the full-stack model (own software, own logistics operations, own infrastructure). We believe that it is the only way to provide Amazon-grade experience for our merchants and carry out our mission to let them grow frictionless. Frictionless growth coupled with our location in central Europe, and great shipping rates and leadtimes makes it a strong value proposition for eComs seeking solutions for pan European expansion. On top of that, all countries can be served from just one location in western Poland which significantly cuts operational costs and working capital - you need one stock for all countries.

ABOUT OMNIPACK

Who are the founders and what is their background?
Tomek Kasperski is a Founder and Chief Executive Officer. Prior to Omnipack he has been regional CEO of Westwing – one of the largest Home&Living eCommerce platforms in Europe.
Rafał Szcześniewski is our Chief Logistics Officer and seasoned logistics expert with >12 years hand-on experience in managing and launching new warehouses.
Karol Milewski is our Chief Revenue Officer. He’s a sales and marketing expert, and was a founder and CEO of the top performance marketing agency in Poland (which was acquired by Dentsu Aegis Network). Experienced in eCommerce – he has built Groupon in Poland from scratch.

Omnipack lets eCommerce businesses focus on their core competences (ie. Marketing, Sales, Product development) instead of logistics and overcome physical limits of their business growth. ”We lift that limits by providing a scalable and reliable operations and technology – eComs do not need to worry about warehouse space, workforce or capacity planning – it’s on us.” – commented Tomek Kasperski, Founder & CEO at Omnipack. – he added.

Omnipack’s services were noticed by Shipbob – an US based eCom space unicorn – for whom Omnipack became a partner to run operations in Europe in January 2022. Omnipack manages ShipBob’s logistics operations in all of Europe from the logistics center in Gorzów Wielkopolski (PL)
On top of that Omnipack started to support Factory14 – a supercharged “Amazon roll-up” – leverages its experience in acquiring and operating digital businesses to scale brands with products in high-growth niches, in line with international trends.

At the moment Omnipack supports over 100 merchants, mostly from UK, Netherlands, Germany, Scandinavia & other EU countries. They are mostly D2C brands in cosmetics, supplements and fashion. ”We have seen a significant uptick in traction in Western Europe which is currently our main acquisition market onboarding 4-8 new merchants per month.” – commented Tomek Kasperski, Founder & CEO at Omnipack.

Omnipack’s strong technical and organizational foundation is designed to provide the best possible client and customer experience and facilitate the frictionless growth of eCommerce operations. Their location in Central Europe allows the entire European market to be easily serviced and cuts operational costs and working capital for eCommerce clients.

KLUCZOWE CECHY WYRÓŻNIAJĄCE SZYBKĄ I SPRAWNĄ LOGISTYKĘ DLA ECOMMERCE OMNIPACK

  • eCommerce focus
  • Magazyny najwyższej klasy
  • Innowacyjna technologia
  • Dedykowany zespół
  • Partnerskie podejście
  • Przejrzysty cennik

WIZUALIZACJA PRODUKTU

WIDEOPREZENTACJA

WIĘCEJ INFORMACJI

CASE STUDIES

SKONTAKTUJ SIĘ Z DOSTAWCĄ!

Aleksandra Kiljan

M: aleksandra.kiljan@omnipack.com

T: 690 603 006

pokaż więcej
pokaż mniej
Oddaj głos

Kompleksowe zrównoważone środowiskowo – rozwiązanie dystrybucji międzynarodowej [Gruber Logistics]



Obecna sytuacja rynkowa wymaga dostosowania się w ramach działalności logistycznej do dwóch kluczowych czynników – kierunków rozwoju branży: perspektywy zrównoważonego rozwoju (ekologii) oraz digitalizacji procesów. Zgodnie z wizją i misją firmy Gruber Logistics: „By czynić życie naszych klientów łatwiejszym” zostało wdrożone kompleksowe rozwiązanie proponowane przez Gruber Logistics polegające na organizacji międzynarodowych dostaw towarów, z wykorzystaniem łączonych przewozów kolejowo-drogowych, a także operacji magazynowych.

Od producenta/miejsca załadunku (pociąg konwencjonalny lub rozwiązanie intermodalne – naczepa, z użyciem samochodów napędzanych paliwem Bio-LNG lub Bio-Diesel, wkrótce również elektryczne ciągniki siodłowe) przez dostawę do magazynu pośredniczącego lub terminala kolejowego, przeładunek samego towaru lub całej naczepy, po finalne dostarczenie na odcinku ostatniej mili (również z wykorzystaniem w pełni przyjaznych środowisku źródeł zasilania pojazdów). Wszystkie czynności realizowane w łańcuchu dostaw w ramach idei zrównoważonego rozwoju i ekologii, a także z wykorzystaniem wszystkich możliwych rozwiązań IT, szczególnie w zakresie: od planowania (narzędzia optymalizacji sieci), przez realizację (m.in. podgląd wszystkich operacji w czasie rzeczywistym, wdrożenie e-CMR), po rozliczenie (w pełni elektronicznie bez użycia papieru). Wszystko to sprawia, że życie naszych klientów jest faktycznie łatwiejsze i przyjemniejsze, a my „przenosimy góry”

WIZUALIZACJA

 

SKONTAKTUJ SIĘ Z DOSTAWCĄ

kamil.sarna@gruber-logistics.com

jacek.karcz@gruber-logistics.com

pokaż więcej
pokaż mniej
Oddaj głos

Dostawy krytyczne i kompleksowa obsługa logistyczna [Sawa]



Sawa Logistics zapewnia rozwiązania w zakresie dostaw krytycznych, a także szytej na miarę kompleksowej obsługi logistycznej. Specjalizuje się głównie w krajowym i międzynarodowym transporcie drogowym. Szeroką ofertę dopełnia własną powierzchnią magazynową, znajdująca się w doskonałej lokalizacji oraz oferującą usługę cross-dockingu. Poza wszystkimi operacjami magazynowymi (przeładunek, składowanie, etykietowanie) w magazynie realizowana jest także odprawa celna i dystrybucja.

DOSTAWY KRYTYCZNE I SZYTA NA MIARĘ KOMPLEKSOWA OBSŁUGA LOGISTYCZNA

Swoją pozycję Sawa Logistics zawdzięcza ciągłemu rozwojowi oraz elastycznemu odpowiadaniu na potrzeby rynku. Potwierdzają to liczne pozwolenia i certyfikaty, m.in. AEO, RA, GDP. Dzięki wykwalifikowanej kadrze i własnej, nowoczesnej flocie firma jest w stanie szybko zrealizować każde, nawet najtrudniejsze wyzwanie.

 

KLUCZOWE CECHY WYRÓŻNIAJĄCE DOSTAWY KRYTYCZNE I OBSŁUGĘ LOGISTYCZNĄ SAWA

  • Szyte na miarę usługi w krajowym i międzynarodowym transporcie drogowym;
  • Kompleksowy zakres usług logistycznych;
  • Nowoczesna flota ponad 80 własnych samochodów i ponad 200 od zakontraktowanych podwykonawców, nadzorowanych wyłącznie przez SAWA;
  • Własna powierzchnia magazynowa, którą wyróżnia doskonała lokalizacja, kompleksowa usługa cross-docking oraz status RA pozwalający firmie na transport zachowujący status SPX dla przesyłek.

WIZUALIZACJA

 

 

WIDEOPREZENTACJA

SKONTAKTUJ SIĘ Z DOSTAWCĄ

Sawa Logistics sp. z o.o.

ul. Białołęcka 233

03-253 Warszawa

pokaż więcej
pokaż mniej
Oddaj głos