Oddaj głos na
Thank you! Your submission has been received!
Uzupełnij wymagane pola!
Możesz oddać głos tylko na jedną firmę w danej kategorii!
Dziękujemy za oddanie głosu!
Wypełnij pogłębioną ankietę,
aby zwiększyć szanse produktu
na zwycięstwo w plebiscycie
Wypełnij ankietę
Na adres e-mail została wysłana prośba
o potwierdzenie głosu. Tylko potwierdzony głos bierze
udział w plebiscycie.

Innowacja roku – nowe technologie w branży TSL i dla łańcucha dostaw

Kategoria skupiająca rozwiązania pozycjonowane jako innowacyjne i oparte o najnowsze technologie, takie jak AI, AR, VR, blockchain.

WEBFLEET Work App [Webfleet Solutions]



Za pomocą aplikacji WEBFLEET Work App kierowcy mogą korzystać z najlepszej w swojej klasie nawigacji oraz wydajnie zarządzać swoją pracą. A to wszystko przy wykorzystaniu dowolnego urządzenia mobilnego z systemem Android, a więc bez konieczności zakupu dodatkowych urządzeń.

PEŁNA INTEGRACJA

WEBFLEET Work App jest w pełni zintegrowana z aplikacją TomTom GO Fleet, dzięki czemu kierowcy w jednej aplikacji mają dostęp do najbardziej aktualnych map – wraz z informacjami o ruchu drogowym – i profesjonalnej nawigacji dostosowanej do wszystkich typów pojazdów.

WEBFLEET Work App – korzyści dla kierowców:

  • Kierowcy mogą łatwo zobaczyć nadchodzące zlecenia i automatycznie udostępniać dane dyspozytorowi
  • Komunikacja z biurem za pomocą dwukierunkowego kanału tekstowego
  • Możliwość omijania korków i zapewnienie dostępu do dokładnych informacji o czasie przybycia (ETA)
  • Automatyczne rejestrowanie godzin pracy oraz przejazdów służbowych i prywatnych
  • Zachowanie prywatności poprzez możliwość zmiany trybu jazdy ze służbowego na prywatny

WEBFLEET Work App – korzyści dla kierowników flot i dyspozytorów:

  • Automatyzacja procesów i dokładne raportowanie podróży redukuje liczbę błędów przy jednoczesnej dbałości o zachowanie zgodności z przepisami
  • Wysyłka instrukcji bezpośrednio do kierowców i łatwe planowanie dzięki funkcji Optymalizacja zamówień w WEBFLEET
  • Brak konieczności zakupu oraz instalacji dodatkowych urządzeń
  • Wszystkie dane pojazdów są bezpiecznie przekazywane do WEBFLEET, gdzie chronią je zabezpieczenia o najwyższym dostępnym standardzie

KLUCZOWE CECHY WYRÓŻNIAJĄCE WEBFLEET WORK APP

  • Kompletna aplikacja dla kierowców na dowolne urządzenie mobilne z systemem Android (brak konieczności inwestycji w dodatkowe urządzenia)
  • Najlepsza nawigacja dla wszystkich typów pojazdów – pełna integracja z aplikacją TomTom Go Fleet
  • Automatyzacja zadań administracyjnych, płynna komunikacja i elastyczne zarządzanie obsługą zleceń oraz pracą kierowców


WIZUALIZACJA PRODUKTU

 

 

 

 

 

 


WIZUALIZACJA 

 

SKONTAKTUJ SIĘ Z DOSTAWCĄ!

Webfleet Solutions Poland Sp. z o.o.
Ul. Prosta 51
00-838 Warszawa
Polska

Dział Sprzedaży: 22 346 00 94

pokaż więcej
pokaż mniej
GŁOSOWANIE W EDYCJI 2022 ZAKOŃCZONE

WEBFLEET Video [Webfleet Solutions]



WEBFLEET Video łączy nagrania z kamery samochodowej z danymi dotyczącymi jazdy, zapewniając pełny wgląd w okoliczności zdarzeń drogowych. Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji pozwala nie tylko reagować na zaistniałe na drodze niebezpieczne zdarzenia, ale także proaktywnie im zapobiegać poprzez identyfikację ryzykownych zachowań kierowcy, takich jak np. rozproszenie uwagi, palenie lub korzystanie z telefonu komórkowego.

SZEROKI PAKIET KORZYŚCI

Dzięki WEBFLEET Video zdarzenia podczas jazdy, zdarzenia wykrywane przez sztuczną inteligencję oraz zdarzenia sygna­li­zowane przyciskiem alarmowym są wysyłane automa­tycznie z urządzenia do WEBFLEET i mogą być pomocne w wyjaśnianiu sporów czy procedur roszczeniowych.

Korzyści z zastosowania WEBFLEET Video:

  • Pełen wgląd w krytyczne zdarzenia drogowe
  • Poprawa bezpieczeństwa – mniejsza liczba wypadków i niebezpiecznych incydentów
  • Ochrona kierowców przed fałszywymi roszczeniami
  • Niższe składki ubezpieczeniowe i koszty roszczeń
  • Sprawne procesowanie postępowań odszkodowawczych dzięki wiarygodnym materiałom dowodowym
  • Krótsze przestoje i mniejszy stres kierowców w przypadku incydentów drogowych
  • Efektywniejsze szkolenie kierowców i doskonalenie ich stylu jazdy

WEBFLEET Video zapewnia bezpieczeństwo kierowcom i umożliwia flotom spełnianie wymagań dotyczących prywatności. Użytkownicy mogą m.in. włączyć lub wyłączyć kamerę, która jest skierowana na kierowcę, lub włączyć tryb ochrony prywatności, aby zapisy dotyczące zdarzeń nie mogły zostać pobrane z urządzenia.

KLUCZOWE CECHY WYRÓŻNIAJĄCE WEBFLEET Video

  • Zintegrowane rozwiązanie telematyczne z wbudowaną technologią sztucznej inteligencji (AI) zapewniające nie tylko pełen wgląd w krytyczne zdarzenia drogowe, ale także proaktywne zapobieganie niebezpiecznym sytuacjom – inteligentne informacje zwrotne dla kierowców
  • Automatyczne przesyłanie zdarzeń, możliwość pobierania zapisów na żądanie oraz transmisje live z trasy
  • Bezpieczeństwo danych i ochrona prywatności – możliwość konfiguracji kamer, zapisu i dostępu do nagrań z uwzględnieniem obowiązujących przepisów oraz indywidualnych potrzeb firmy.

 


WIZUALIZACJE PRODUKTU


WIDEOPREZENTACJA

 

CASE STUDY – Większe bezpieczeństwo, mniej stresu i wyższa wiarygodność

Od firmy transportowej oczekuje się, że dostarczy bezpiecznie ładunek – w nienaruszonym stanie, sprawnie i na czas, bez żadnych zbędnych przestojów. Nie zawsze jednak mamy wpływ na czynniki zewnętrzne czy innych użytkowników dróg. Przekonała się o tym niedawno firma Janiszewski Thermotransport, której pojazd uczestniczył w groźnej kolizji drogowej.

Warto podkreślić, że szczególnie dla tego klienta, kwestie związane z czasem dostawy i bezpieczeństwem są kluczowe. Janiszewski Thermotransport to nowoczesna firma rodzinna z 20-letnim doświadczeniem na rynku przewozów krajowych i międzynarodowych. Specjalizuje się w transporcie towarów w temperaturze kontrolowanej, ultra świeżych, głęboko-mrożonych jak i neutralnych, wykorzystując najnowocześniejszy sprzęt (Scania-Volvo-Schmitz-Thermoking) obsługuje najbardziej wymagające klientów takich jak MOWI, BAMA czy MONDELEZ w relacjach z Europa do Skandynawii z uwzględnieniem całej Norwegii, również w okresie zimowym.

Firma korzysta z rozwiązania telematycznego WEBFLEET, za pomocą którego monitoruje i zarządza parkiem 100 ciągników i naczep, zdalnie obsługuje tachografy, rozlicza kierowców, optymalizuje trasy i przesyła zlecenia kierowcom przez terminale kierowców serii PRO. Firma, jako jeden z pierwszych klientów rozpoczęła testy nowej usługi WEBFLLET Video – zintegrowanego rozwiązania łączącego nagrania z kamer z danymi o stylu jazdy, która w komercyjnej ofercie pojawi się 29 kwietnia.

„Nasze pojazdy poruszają się po drogach całej Europy i Skandynawii. Myślimy o wprowadzeniu systemu kamer, aby zwiększyć bezpieczeństwo i poprawić styl jazdy naszych kierowców oraz zminimalizować ilość zdarzeń i szkód komunikacyjnych likwidowanych wielokrotnie z naszej polisy ubezpieczeniowej w związku z brakiem dowodów potwierdzających faktycznego sprawcę.”- mówi Karol Janiszewski, właściciel firmy.

Problem z liczbą roszczeń ubezpieczeniowych, często niezawinionych bezpośrednio przez kierowców, ma wiele firm transportowych, co potwierdza raport Webfleet Solutions ‘Europejskie badanie bezpieczeństwa drogowego 2021’. Wynika z niego, że przeciętna flota otrzymuje średnio do 3 roszczeń miesięcznie. Większość flot została pociągnięta do odpowiedzialności za 21–30% kolizji, w których uczestniczyły ich pojazdy. Jednocześnie, większość uważa, że faktycznie była odpowiedzialna za jedynie 0-10% wypadków.

Janiszewski Thermotransport rozpoczął testy WEBFLEET Video w samą porę!  Pojazd firmy wyposażony w kamerę CAM50 sprzężoną z telematyką uczestniczył w kolizji spowodowanej przez inne auto w trakcie manewru wyprzedzania. Wypadek był bardzo poważny i zakończył się dachowaniem jednego z uczestników, ale był zupełnie niezawiniony przez kierowcę ciężarówki. Całe zdarzenie zostało zarejestrowane przez system i posłużyło jako materiał dowodowy.

„Nagrane pokazało faktyczny przebieg zdarzenia i zostało wykorzystane na miejscu wypadku celem prezentacji policji badającej okoliczności wypadku.” – mówi Karol Janiszewski. „Kierowca natychmiastowo został zwolniony z odpowiedzialności, co również miało wpływ na dalszy przebieg jego pracy oraz psychiczne samopoczucie naszego pracownika. Film potwierdził wersje zdarzeń opisywaną poprzez naszego kierowcę, co pozytywnie wpływa także na jego wiarygodność.”

Wykorzystanie nagrania wideo znacznie usprawniło cały proces związany z ustaleniem sprawcy i obsługą wniosków ubezpieczeniowych, a dodatkowo zmniejszyło stres kierowcy i zdjęło z jego barków konieczność udowadniania swojej wersji zdarzeń.

„Jeśli kierowcy mogli mieć wątpliwości w związku z kamerami w kabinach, to ten przypadek zdecydowanie je rozwiał.”– dodaje Karol Janiszewski. „Poza wykorzystaniem nagrań w sprawach spornych czy zdarzeniach, gdzie ciężko jest ustalić sprawcę, widzę ogromny potencjał w wykorzystaniu nagrań w procesie szkoleń kierowców i doskonalenia ich stylu jazdy. Jestem przekonany, że tym sposobem będziemy w stanie obniżyć szkodowość o kilkanaście-kilkadziesiąt procent.”

 

PLIKI DO POBRANIA

Zadbaj o bezpieczeństwo kierowców i floty z WEBFLEET Video [broszura]

Zadbaj o bezpieczeństwo kierowców i floty za pomocą telematyki wideo [datasheet]

CASE STUDY – Większe bezpieczeństwo, mniej stresu i wyższa wiarygodność

 

SKONTAKTUJ SIĘ Z DOSTAWCĄ!

Webfleet Solutions Poland Sp. z o.o.
Ul. Prosta 51
00-838 Warszawa
Polska

Dział Sprzedaży: 22 346 00 94

pokaż więcej
pokaż mniej
GŁOSOWANIE W EDYCJI 2022 ZAKOŃCZONE

Navigor [ECR Polska]



System Navigor to zestaw aplikacji, które powstały by rozwiązać rzeczywisty problem branżowy – rosnącą lukę dostępności kierowców ciężarówek. To nasza misja! System ułatwia kierowcy planowanie przejazdu oraz przygotowanie do załadunku, w sposób dotąd niespotykany na rynku. W każdym momencie kierowca ma pod ręką kompletny i aktualny zestaw informacji, o każdej lokalizacji do której zmierza. Jednocześnie zwiększamy bezpieczeństwo na drogach. Navigor to odpowiedź na wyzwanie ostatniej mili – najbardziej kosztownego momentu w trakcie realizacji transportu towarów.

LAUREAT PLEBISCYTU LOGISTICS AWARDS POLAND 2022

NAVIGOR – PEŁNA WIEDZA NA TEMAT SZCZEGÓŁOWEJ PROCEDURY I WARUNKÓW PANUJĄCYCH W LOKALIZACJI DO KTÓREJ ZMIERZA KIEROWCA

 

Kierowca codziennie napotyka na swojej drodze mnóstwo barier, które skutecznie zniechęcają go do zawodu. Zamiast wrócić na czas do domu, do rodziny, marnuje godziny podczas rozładunku, bo nikt nie poinformował go wcześniej jaka jest w danej firmie procedura. Nie wiedział co należy mieć ze sobą na wyposażeniu. Nie wiedział, że należy się zaawizować, że należało przyjechać o innej porze, że przez specyficzny system kolejkowy nie został rozładowany o czasie. Nikt nie poinformował go, że pod magazyn dojeżdża się inną drogą niż pokazują nawigacje, przez co błądził TIRem po wąskich uliczkach. Kierowca zbyt często nie wie, czy w lokalizacji do której zmierza będzie parking, na którym będzie mógł zrealizować przerwę, czy będą toalety, prysznic, czy będzie mógł wypić kawę, odpocząć. Do tego dochodzą bariery językowe.

 

Navigor eliminuje kolejne ogniwa w łańcuchu logistycznym z przekazywania informacji kierowcy. Dzisiaj kluczowe z perspektywy kierowcy informacje są albo pomijane (bo zleceniodawca nie zna procedur panujących w miejscu docelowym), albo giną podczas skomplikowanej drogi zlecenia od zleceniodawcy do kierowcy.

 

Navigor jest oparty o hybrydowy system zbierania danych. Dostarczają je zarówno kierowcy jak i same lokalizacje. Dzięki temu dane są weryfikowane na bieżąco. Rozwijamy również AI dodatkowo dbające o jakość danych w systemie.

 

Kierowca momentalnie uzyskuje pełną wiedzę na temat szczegółowej procedury i warunków panujących w lokalizacji do której zmierza. W sytuacji gdy do wyboru ma kilka zleceń, może w prosty sposób zdecydować które wybrać – bo wie, gdzie zadanie zrealizuje sprawniej.

WIZUALIZACJA

Navigor App

 

 

 

 

 

Navigor KV

Navigor KV

 

Navigor System

 

KLUCZOWE CECCHY WYRÓŻNIAJĄCE PRODUKT NAVIGOR

 

Navigor – szczegółowa instrukcja ostatniego kilometra trasy kierowcy.

 

Navigor to system, który gromadzi i w przyjazny sposób udostępnia dokładne, kompletne i aktualne dane o lokalizacji do której zmierza kierowca ciężarówki.

 

System Navigor to zestaw aplikacji, które powstały by rozwiązać rzeczywisty problem branżowy – rosnącą lukę dostępności kierowców ciężarówek. To nasza misja! System ułatwia kierowcy planowanie przejazdu oraz przygotowanie do załadunku, w sposób dotąd niespotykany na rynku. W każdym momencie kierowca ma pod ręką kompletny i aktualny zestaw informacji, o każdej lokalizacji do której zmierza. Jednocześnie zwiększamy bezpieczeństwo na drogach. Navigor to odpowiedź na wyzwanie ostatniej mili – najbardziej kosztownego momentu w trakcie realizacji transportu towarów.

SKONTAKTUJ SIĘ Z DOSTAWCĄ

ECR Polska

Strzeszyńska 67 c/1

60-479 Poznań

pokaż więcej
pokaż mniej
GŁOSOWANIE W EDYCJI 2022 ZAKOŃCZONE

Antenso 2.0 [Antdata]



Antenso 2.0 to terminal klasy IoT (Internetu Rzeczy). Celem jego powstania było ułatwienie automatycznego i elastycznego śledzenia procesów w standardzie IoT poprzez połącznie z systemem przetwarzania danych klasy Business Intelligence. Antenso 2.0 może zostać zastosowany na dowolnym etapie łańcucha dostaw. Możliwe jest podłączenie do niego dowolnego rodzaju sensora poprzez standardowe złącze M8. Może być zasilany zasilaczem DC, PoE (Power over Ethernet) lub bateryjnie. Zbierane dane są automatycznie integrowane z usługami Cloud Computing firmy Microsoft (IoT hub, IoT Edge) jak i z narzędziami analitycznymi (Power BI, Power Apps). Dzięki takiemu rozwiązaniu można budować skrojone na miarę systemy, np. dla inteligentnego magazynu lub linii produkcyjnej, które pozwalają na analizę danych w czasie rzeczywistym (Stream Analytics), w tym analizy przy użyciu uczenia maszynowego (Machine Learning).

ANTENSO 2.0 TERMINAL UMOŻLIWIAJĄCY ZBIERANIE I PRZESYŁ DANYCH W STANDARDZIE IOT, POMIĘDZY WYBRANYMI PRZEZ KLIENTA CZUJNIKAMI, A USŁUGAMI CHMUROWYMI

Antenso 2.0 jest autorskim produktem firmy Antdata. Jest to terminal (wielkościowo przypominający cyfrowy aparat fotograficzny o regularnych kształtach) umożliwiający zbieranie i przesył danych w standardzie IoT, pomiędzy wybranymi przez klienta czujnikami, a usługami chmurowymi (w tym do baz danych) firmy Microsoft. Sercem produktu jest mikrokontroler ESP32. Urządzenie może być zasilane na kilka sposobów: bateryjnie, dzięki technologii Power over Ethernet oraz standardowym zasilaczem DC. Nasze rozwiązanie jest kompatybilne z pawie wszystkimi czujnikami i sensorami dostępnymi na rynku oraz z narzędziami chmurowymi oferowanymi przez Microsoft Azure. Rejestrowane dane umieszczane są w bazie SQL (analizy historyczne) a także strumieniowane w celu analiz „na żywo”.

Oprócz połączenia z siecią poprzez kabel Ethernet, Antenso 2.0 może połączyć się z siecią Wi-Fi. Urządzenie spełnia normy wodoodporności, dzięki czemu może być umieszczone w miejscach o trudnych warunkach pracy, takich jak linie produkcyjne, czy na świeżym powietrzu.

Dodatkowo, aby zabezpieczyć komunikację w sieci oraz zapewnić bezpieczną autoryzacje w chmurze, sensor kit wyposażony jest w kryptoprocesor („security chip”), dzięki czemu użytkownik nie jest narażony na pozyskanie danych przez osoby trzecie.

Urządzenie firmy Antdata może pracować bezpośrednio z chmurą, ale wspiera także tzw. urządzenia brzegowe – Azure IoT Edge. Zastosowanie Azure IoT Edge pozwala reagować na zdarzenia generowane przez czujnik jeszcze szybciej, a także pozwala przenieść logikę przetwarzania danych z chmury na urządzenie lokalne.

Kolejnym charakterystycznym elementem terminala Antenso 2.0 jest wsparcie Azure Device Twin. Usługa ta pozwala na wysyłanie komend oraz wiadomości do czujnika z dowolnego miejsca na ziemi. Azure IoT Hub jest centralnym elementem rozwiązania który przekazuje wiadomości do platformy Antenso 2.0.

Kluczową funkcjonalnością platformy jest zautomatyzowany update oprogramowania w standardzie OTA (Over the Air). Dzięki temu urządzenie zawsze korzysta z najnowszej wersji oprogramowania bez ingerencji osób trzecich.

Dzięki Antenso 2.0  możliwa jest automatyzacja procesów i znacząca redukcja pracy manualnej, a także wykrywanie zdarzeń i zbieranie danych, wraz z ich późniejszą automatyczną analizą na niespotykaną w przedsiębiorstwach skalę. Wszystko w oparciu o sprawdzone i rozpowszechnione technologie i standardy.  Inteligentny magazyn, fabryka, czy sklep to tylko jedne z możliwych zastosowań, które można uzyskać dzięki temu rozwiązaniu. Dzięki platformie Antenso 2.0 można budować skrojone na miarę systemy, np. dla magazynu lub linii produkcyjnej, które automatycznie współdziałają z usługami Microsoft, w tym Power BI i Power Apps.

WIZUALIZACJA

KLUCZOWE CECHY WYRÓŻNIAJĄCE PRODUKT ANTENSO 2.0

  • Ułatwienie i przyspieszenie zbierania danych w standardzie Internetu Rzeczy (IoT)
  • Bezpieczna integracja z chmura MS Azure (IoT Hub, Power BI, Power Apps)
  • Możliwość współdziałania z wieloma rodzajami sensorów
  • Różne sposoby zasilania

SKONTAKTUJ SIĘ ZE SPRZEDAWCĄ

contact@antdata.eu

pokaż więcej
pokaż mniej
GŁOSOWANIE W EDYCJI 2022 ZAKOŃCZONE

Platforma Postis dedykowana optymalizacji ostatniej mili [Postis]



Co to jest Postis? Firma Postis oferuje cyfrową platformę działającą w czasie rzeczywistym, służącą do automatyzacji logistyki, optymalizacji i śledzenia dostawy, pomagając sprzedawcom detalicznym i firmom dostawczym kontrolować ostatni etap dostawy towarów do swoich klientów, zapewniając dobre doświadczenie poczynając od zamówienia, przez całą drogę, aż do otrzymania towarów. Platforma Postis była rozwijana od 2016 roku jako oprogramowanie pośredniczące pomiędzy systemami do sprzedaży detalicznej (WMS, OMS, ERP, platformy e-Commerce) a wszystkimi systemami kurierskimi, z którymi detaliści mają podpisane umowy, niezależnie od kraju, w którym działają.

Szybko rozwijający się rumuński startup wykorzystuje uczenie maszynowe, aby pomóc sprzedawcom znaleźć najbardziej odpowiednie i opłacalne rozwiązanie w zakresie dostawy dla każdego rodzaju produktu, ścieżki zakupowej klienta lub miejsca docelowego.

Postis świadczy swoje usługi dla sprzedawców detalicznych w całej Europie Środkowo-Wschodniej z siedziby głównej w Bukareszcie, a od marca 2022 r. firma rozpoczęła lokalną działalność w Polsce we Wrocławiu w ramach pierwszego kroku w stronę ekspansji międzynarodowej. Postis obsługuje obecnie ponad 200 klientów w 25 krajach, w tym znane firmy, takie jak Ikea, Carrefour, Auchan, Dr. Max i Intersport.

Do tej pory firma Postis pozyskała trzy rundy inwestycyjne od prywatnych inwestorów strategicznych o łącznej wartości 2,3 mln euro, a obecnie firma jest w trakcie finalizowania nowej rundy inwestycyjnej serii A.

 

Jedna platforma, która rozwiązuje wiele problemów związanych z ostatnim etapem dostawy

Klienci firmy korzystają z Platformy Postis, aby przyspieszyć swoją cyfrową transformację w zakresie ostatniego etapu dostawy i wykorzystać logistykę jako strategiczny element wspomagający budowanie nowych i wyróżniających się doświadczeń klientów. Można osiągnąć różne cele biznesowe, takie jak optymalizacja kosztów dostawy, lepsze doświadczenia klientów, zwiększenie produktywności w zakresie dostaw, realizacji, raportowania i operacji kontrolnych, uproszczenie ostatniego etapu dostawy, rozbudowanie działalności, przekształcenie modelu biznesowego w cyfrowy lub wejście na nowe rynki.

Wśród głównych problemów, które detaliści i firmy e-commerce rozwiązują za pośrednictwem Platformy Postis, można wymienić kwestie takie jak:

  • Zebranie przewoźników w jednym miejscu i dywersyfikacja dostaw. Korzystanie z Platformy Postis to najprostszy sposób na uzyskanie natychmiastowego dostępu do ponad 200 przewoźników w całej Europie i na świecie, dzięki jednej prostej integracji API. Niezależnie od asortymentu produktów, miejsca docelowego, ścieżki zakupowej klienta czy specyfiki łańcucha dostaw, detaliści zawsze znajdują najlepszą opcję dostawy. A jeśli katalog przewoźników Postis to za mało, firma w ciągu kilku dni bezpłatnie włączy do niego wybranego przewoźnika.
  • Automatyzacja dystrybucji i dostaw. Kiedy sprzedawcy muszą znaleźć równowagę pomiędzy setkami typologii produktów, oczekiwaniami klientów, które za każdym razem są inne, zasięgiem terytorialnym rozszerzającym się w nieskończoność i wydajnością przewoźnika, na co nie mają wpływu, z pomocą przychodzi automatyzacja decyzji i procesów oparta na wykorzystaniu danych. Platforma Postis umożliwia zastosowanie najnowocześniejszych technologii cyfrowych na ostatnim etapie dostawy i automatyzuje wybór najlepszej opcji dostawy.
  • Kontrola procesów na całej długości łańcucha wartości. Sprzedawcy detaliczni muszą mieć pod kontrolą logistykę i dostawy, niezależnie od tego, jak złożone są ich procesy i jak szybko rozwija się ich firma. Platforma Postis pełni dla nich rolę wieży kontrolnej wzdłuż całego łańcucha wartości, pozwalającej na zarządzanie w czasie rzeczywistym wszystkimi przewoźnikami i dostawami dzięki analizie danych i ich efektywnej graficznej prezentacji, umożliwiających sprawdzanie wydajności według terytorium, okresu lub przewoźnika.
  • Procesy logistyczne zorientowane na klienta. W nowoczesnym handlu detalicznym, a zwłaszcza w e-commerce, zaangażowanie klientów nie kończy się na koszyku zakupowym, ale rozciąga się na dostawę i okres po dostawie. Dzięki doskonałości operacyjnej, dostosowaniu dostaw do potrzeb klienta, interakcji z klientem i możliwym do wykorzystania informacjom zwrotnym, detaliści mogą przekształcić swoje procesy związane z ostatnim etapem dostawy w wyróżniające markę doświadczenie i potężne narzędzie lojalnościowe.

Wyniki

Platforma Postis oferuje szybkie rezultaty i długotrwałe efekty:

  • -10% do -25% środków zaoszczędzonych bezpośrednio na dostawie od pierwszego miesiąca
  • -20% mniej odmów i zwrotów dzięki podejściu „sukces przy pierwszej próbie”
  • -25% mniej dostaw poza SLA przy wyborze najlepszego przewoźnika, za każdym razem
  • Wzrost wydajności o +5 do +15% dzięki bezbłędnej, zautomatyzowanej organizacji danych
  • -25% mniej skarg kierowanych do centrum obsługi klienta dzięki aktualizacjom statusu w czasie rzeczywistym
  • +25% wzrost zadowolenia klientów dzięki poprawie jakości i wydajności dostaw
  • -20% mniej rezygnacji z koszyka dzięki Postis Delivery Widget działającym w e-sklepach
  • Zerowy koszt dywersyfikacji dostaw bez wydatków inwestycyjnych, kosztów integracji, doradztwa czy opłat szkoleniowych
  • Aktywacja zero-day, z dostępem do setek opcji dostawy gotowych do użytku

 

Platforma Postis i co ją wyróżnia

Platforma Postis została stworzona w celu usprawnienia procesów łańcucha dostaw, aby zwiększyć wydajność, a także w celu zapewnienia pełnej przewidywalności i całkowitej przejrzystości. Dzięki swoim licznym funkcjom, Postis automatyzuje i optymalizuje zadania manualne oraz wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji do podejmowania szybkich decyzji w czasie rzeczywistym, których celem jest zwiększenie wydajności dostaw zamówień klientów.

Podejście Platformy Postis oparte na modułowości zapewnia detalistom i uczestnikom e-commerce wszystkie narzędzia, których potrzebują do zarządzania wszystkimi swoimi dostawami z jednego miejsca, a także do ich automatyzacji i optymalizacji.

  • Platforma jest prosta w obsłudze i można ją szybko wdrożyć – łatwo ją zintegrować poprzez API z dowolnym systemem informatycznym lub aplikacją (WMS, TMS, platformą e-commerce, BI lub CRM) lub skorzystać z gotowych integracji i łączników z większością wiodących na świecie platform (Shopify, Magento, WooCommerce, VTex i inne)
  • Intuicyjna w obsłudze – informacje o zamówieniach klientów są zbierane automatycznie i wysyłane do najlepiej dopasowanego przewoźnika, w zależności od produktu, miejsca docelowego, kosztów, preferencji lub ścieżki zakupowej klienta i dziesiątek innych kryteriów. Efektywna graficzna prezentacja danych i wizualizacje analityczne stanowią wieżę kontrolną dla wszystkich dostaw i umożliwiają podejmowanie decyzji opartych na wykorzystaniu danych.
  • Skalowalna – dostęp do ponad 200 opcji dostawy z całego świata, w dowolnym czasie (ekspresowa poniżej 1 godziny, następnego dnia, zaplanowana), w dowolnym miejscu (na adres, do skrytki, do sklepu stacjonarnego), dla każdego rodzaju produktów (małe paczki, towary na paletach, o dużych wymiarach, o dużej wadze) lub z usługami dodatkowymi
  • Opiera się na najnowocześniejszych technologiach – algorytmach optymalizacyjnych AWS opartych na sztucznej inteligencji, zaawansowanej ochronie danych i cyberbezpieczeństwie, automatyzacji procesów
  • Oparta o wykorzystanie danych – dane dotyczące procesów i klientów są gromadzone w celu umożliwienia optymalizacji w czasie rzeczywistym, analizy historycznej oraz podejmowania decyzji biznesowych i planowania zasobów w oparciu o dane.
  • Zorientowana na klienta – spersonalizowana ścieżka „od kliknięcia do drzwi”, pełna przejrzystość i aktualizacje w czasie rzeczywistym dotyczące statusu dostawy i przewidywanego czasu dostarczenia przekazywane za pośrednictwem SMS-a lub e-maila; zintegrowane informacje zwrotne, a także NPS (odsetek promotorów netto); aplikacja mobilna Parcely od Postis zapewnia aktualizacje statusu w czasie rzeczywistym dla wszystkich dostaw, od dowolnego detalisty, za pośrednictwem dowolnego kuriera
  • Kompleksowa – detaliści mogą zarządzać wszystkimi rozwiązaniami w zakresie dostaw w tym samym miejscu, zarówno kurierami, przewoźnikami zewnętrznymi, jak i własną flotą.
  • Opłacalna – zero kosztów dywersyfikacji dostaw, zero kosztów integracji, 10-25% bezpośrednich oszczędności w zakresie budżetu przeznaczonego na dostawy już od pierwszego miesiąca

 

Międzynarodowy zasięg, lokalna perspektywa

Postis została opracowana z myślą o możliwości rozwoju i międzynarodowej ekspansji. Platforma jest oferowana jako usługa i nie wymaga długotrwałych lub kosztownych integracji, rozwoju, szkoleń lub konfiguracji. Podstawowe funkcje są dostępne za pomocą mechanizmów samoobsługowych, natomiast zaawansowane funkcje są zapewniane wraz z bezpłatnymi usługami Customer Success Management.

Obecnie około 75% klientów firmy Postis prowadzi działalność w Rumunii lub realizuje dostawy transgraniczne z Rumunii na rynki europejskie. Postis świadczy również usługi dla międzynarodowych klientów o zasięgu obejmującym Europę, takich jak Ikea, Dr. Max, Schmitz-Cargobull, Auchan, Cora Hypermarche, Intersport, KLG, a lista ta rośnie wraz z ekspansją firmy w całej Europie, przy czym Polska, Czechy, Węgry, Bułgaria, Grecja i Cypr to nasze pierwsze międzynarodowe terytoria.

Firma Postis otworzyła swoje pierwsze międzynarodowe biuro w Polsce, we Wrocławiu, w marcu 2022 roku. Platforma Postis i zaawansowane technologie, które wykorzystuje są dostępne dla polskich detalistów, operatorów logistycznych i podmiotów zajmujących się realizacją zamówień, aby przyspieszyć ich cyfrową transformację. Nawiązaliśmy już strategiczne partnerstwa i integracje z podmiotami zajmującymi się realizacją zamówień online i firmami logistycznymi takimi jak DB Schenker, KLG Europe czy DSV, aby zwiększyć nasz zasięg i dostępność usług dla firm międzynarodowych w ogóle, a polskich w szczególności. Rozszerzenie tego rodzaju partnerstwa zapewni Postis nowe sposoby zwiększenia swojego międzynarodowego zasięgu, a międzynarodowym klientom z kolei da dostęp do najnowocześniejszych technologii cyfrowych za ułamek kosztów ich posiadania.

 

Więcej informacji o Platformie Postis można znaleźć na stronie: https://www.postis.eu/en/platform/how-it-works

WIZUALIZACJA

 

Open Platform

Postis Platform – last-mile delivery optimization

Step 1 – sales channel integrations

Step 2 -data aggregation

Step 3 -delivery automation

Step 4 – carrier diversification

Step 5 -customer engagement

Step 6 -data driven decisions

Step 7 – control tower

WIDEOPREZENTACJA

 

CASE STUDIES

https://tinyurl.com/9hsm885v

https://www.postis.eu/news/auchan-quickly-expands-its-online-operations-with-the-support-of-postis

https://www.postis.eu/news/cora-the-hypermarket-network-with-a-nationwide-reach

https://www.postis.eu/news/intersport-is-the-latest-international-retailer-that-joins-postis-community

https://www.postis.eu/news/carturesti-enhanced-returns-management-for-differentiating-brand-experiences

https://www.postis.eu/news/r-create-dpd-postis-partnership

 

SKONTAKTUJ SIĘ Z DOSTAWCĄ

Valerica Motoc
Head of Business Development
valerica.motoc@postis.eu
https://www.linkedin.com/in/valerica-motoc/
+4 0749 358 091

 

pokaż więcej
pokaż mniej
GŁOSOWANIE W EDYCJI 2022 ZAKOŃCZONE

Port Intel [project44]



Rozwiązanie Port Intel firmy project44 zostało stworzone, aby pomagać łagodzić skutki zawirowań i zakłóceń w logistyce morskiej. Usługa ta zapewnia dane w czasie rzeczywistym i widoczność wszystkich portów na świecie, dzięki czemu operatorzy logistyczni zawsze dysponują aktualną wiedzą o tym, gdzie znajdują się ich frachty, potrafią podać czas ich przybycia, mogą proaktywnie unikać zakłóceń, a także efektywnie nimi zarządzać.

ODPOWIEDŹ NA KRYZYS

Sytuacja w światowej żegludze oceanicznej jest wyjątkowo trudna, a dodatkowo pogarsza ją fakt, że wąskie gardło zwykle stanowią kluczowe porty. Spedytorzy, załadowcy i operatorzy logistyczni, którzy nie mają dostępu do tak ważnych danych jak np. aktualny stan przeciążeń w portach czy czasy przestojów statków, często po prostu nie rozumieją, jak wpłynie to na obsługiwane przez nich łańcuchy dostaw, co z kolei skutkuje nieświadomym planowaniem, podejmowaniem błędnych decyzji o tym, jak łagodzić problematyczne sytuacje oraz frustracją klientów.

Port Intel pomaga rozwiązać te problemy, monitorując, analizując i porównując  przeciążenia występujące w portach na całym świecie. Dzięki tej usłudze logistycy uzyskują scentralizowane informacje, które są niezbędne, aby ustalić, jak ominąć zatory oraz móc podejmować bardziej optymalne decyzje planistyczne.

W marcu 2021 r. Kanał Sueski został zablokowany na sześć dni po tym, jak utknął w nim megakontenerowiec. Opóźnienia w dostawach powodowały  straty na poziomie nawet 6,7 mln dolarów na minutę. Zarówno spedytorzy jak i przewoźnicy

niezbędnie potrzebowali dostępu do usługi widoczności w transporcie, aby móc  podejmować kluczowe decyzje oraz na bieżąco sprawdzać, czy ich frachty utknęły, są opóźnione bądź też zostały przekierowane.

Obecne wyzwania trawiące łańcuchy dostaw, takie jak blokada Kanału Sueskiego czy wojna w Ukrainie, zwiększyły zapotrzebowanie na dane dostarczane w czasie rzeczywistym, aby firmy mogły odpowiednio reagować i  przygotowywać plany awaryjne. Z tego powodu project44 opracował Port Intel – rozwiązanie, które pomaga załadowcom oceniać, czy ich przesyłki dotrą do portu na czas zgodnie z planem. Jest to pierwsza w branży usługa, dzięki której załadowcy, operatorzy logistyczni oraz spedytorzy otrzymują wszystko to, czego potrzebują, aby zarządzać sytuacjami kryzysowymi,  łagodzić skutki dzisiejszych zawirowań na oceanach oraz skutecznie radzić sobie z chaosem w  łańcuchach dostaw.

Usługa Port Intel zapewnia dostęp do szczegółowych informacji o portach i statkach z całego świata, korzystając z poufnych danych i analiz. Dane w czasie rzeczywistym pozwalają firmom aktywnie śledzić zakłócenia w łańcuchach dostaw i trzymać rękę na pulsie w razie nieprzewidzianych wydarzeń, takich jak np. blokada Kanału Sueskiego oraz przewidzieć ich wpływ na operacje terminalowe i wynikające z tego opóźnienia w dostawach. Dzięki rozwiązaniu Port Intel załadowcy, spedytorzy oraz operatorzy logistyczni mogą monitorować  przeciążenia portów za pomocą specjalnego interfejsu wizualnego, a także otrzymywać dane poprzez  interfejs API, co pozwala im omijać wąskie gardła, efektywniej planować i spełniać oczekiwania klientów

Platforma zapewnia bardzo dokładne informacje o czasach postoju w porcie zarówno dla statków jak i kontenerów, dostarcza wiedzy o aktualnej liczbie przebywających w portach statków oraz oferuje inne dane porównawcze, które pozwalają określić, czy dany port jest przeciążony.  Dzięki usłudze widoczności spedytorzy i załadowcy mogą precyzyjniej informować klientów i podejmować lepsze decyzje dotyczące miejsca i sposobu wysyłki, aby uniknąć opóźnień, zwiększyć terminowość dostaw i poprawić przejrzystość działań względem swoich klientów. Algorytmy project44 zapewniają widoczność nieporównywalną z żadnym innym dostawcą: szczegółową lokalizację 11 800 miejsc cumowań na całym świecie, z dokładnością do 20 metrów. Poza załadowcami, spedytorami i operatorami logistycznymi z usługi Port Intel korzystają także  globalne firmy konsultingowe, instytucje finansowe i dostawcy IT w celu lepszego zrozumienia warunków rynkowych.

 


W usłudze zawarte są:

  • dostęp do informacji za pomocą łatwego w obsłudze interfejsu z danymi o kontenerach lub połączenie z systemem za pomocą interfejsu programistycznego aplikacji (API).
  • kompleksowy przegląd portów i szlaków żeglugi morskiej, ponieważ project44 monitoruje 96% światowego frachtu morskiego i oferuje pełną widoczność działalności portów.
  • praktyczne informacje, dzięki którym zespoły ds. logistyki mogą z dużą dozą pewności podejmować decyzje w oparciu o dane, aby skuteczniej radzić sobie z opóźnieniami w portach oraz problemami na morzu.

Port Intel jest dostępny przede wszystkim poprzez wirtualny interfejs z interaktywnym widokiem mapy, który zawiera szczegółowe oraz aktualizowane w czasie rzeczywistym informacje o portach na całym świecie, aby pomóc w analizie trendów i ocenie zmienności warunków wpływających na czas dostaw. Klientom, których interesują jedynie surowe dane, Port Intel oferuje kanał API wraz z możliwością jego integracji z systemami TMS lub systemami ewidencji, z których korzystają zespoły. Ponadto rozwiązanie to udostępnia takie informacje jak: czasy postojów kontenerów w eksporcie i imporcie, obłożenie portów, cumowania statków, postoje na kotwicy.

 


W ten sposób logistycy mogą:

  • uwzględniać przeciążenia portów podczas prognozowania stanów magazynowych i szacowania terminów dostaw
  • w wiarygodny sposób komunikować przyczynę opóźnień klientom, dostawcom, członkom zespołu i innym partnerom w swoich łańcuchach dostaw.
  • sprawdzać alternatywne porty, aby kontenery mogły omijać te aktualnie przeciążone

 

KLUCZOWE CECHY WYRÓŻNIAJĄCE OFERTĘ PROJECT44

  1. Jedno narzędzie do zarządzania zakłóceniami w portach na całym świecie
  2. Globalny widok działalności portów z najwyższą jakością danych
  3. Aktualizacja danych w czasie rzeczywistym oraz interkatywność
  4. Dostarczenie aktualnych danych o danym porcie dokładnie wtym momencie, gdy są one potrzebne

KONTAKT

project44 sp. z o.o.

ul. Jana zamoyskiego 24

30-523 Kraków

ebukowska@project44.com

pokaż więcej
pokaż mniej
GŁOSOWANIE W EDYCJI 2022 ZAKOŃCZONE
<